Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1373
(GameFreak) Vivendi Universal Games annonserte i dag oppfølgeren til Empire Earth.

Empire Earth 2 er nå under utvikling av Mad Doc Software og vil bli utgitt en gang i løpet av første halvdel i 2005. Empire Earth 2 vil bygge videre på det pris belønnede konseptet fra forgjengeren, og selvfølgelig legge til funksjoner o.l. som er blitt etterspurt av fans.

Besøk GameFreak for hele artikkelen


Denne nyheten er ikke skrevet av noen i FreakNews, den er i sin helhet laget og skrevet av GameFreak. GF kjører inn som prøvekanin på leverandør av nyheter utenifra, og tar for seg temaet spill og spillnyheter.
*glede seg*
EE var veldig bra, håper de bare ikke driter seg ut som så mange gjør med oppfølgere.
nFF Marshall
morten's Avatar
bare meg, eller var ITpro sin artikkel særdeles sinnsykt lik?
http://www.itpro.no/art/5788.html

Hva er kilde for gamefreak sin artikkel?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
morten: GameFreaks artikkel er eldre enn ITPros.
Er GameFreak noe i regi nFF?
Hei,

Det er jeg som står bak GameFreak, nFF står ikke bak denne artikkelen.

GameFreak har sine egne presse kilder, og alle artikler og omtaler på GF er skrevet av meg eller en av våre skribenter, og ingenting er kopiert fra andre sider. Jeg var ikke en gang klar over at ITpro.no hadde skrevet om denne saken.

Så det er IKKE kopiert på noen som helst fra verken ITpro, eller noen andre nettsider.

Håper det var svar på de fleste spm dere hadde.

Tenshi
Det jeg ikke likte med Empire Earth var at ressursinnsamlingen aldri ble forandret. Så fra steinalderen til fremtiden var eneste måten å få ressurser å sende folk til arbeid på gårder, hakke på fjell, fiske, eller finne gull (Har sikkert glemt eller lagt til noen, lenge siden jeg prøvde det).