Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4443
hey sitter her nå etter en litt stressende uka på jobben. Så jeg var så dum at jeg har tatt meg et par linjer før jobb å i lunsjen noe som har holdt fokuset oppe en så lenge ;/ har lissom fått sovet litt vær dag mellom 4-6 timer men så kom fredagen å da ble det ut på byen en tur. Der endte det med å drikke mye å ta mer amf. Dette gjør jo da at jeg fortsatt sitter våken.

Så mitt spørsmål er nå som jeg har brukt dette stoffet 6 dager på rad med søvn å godt med mat å proteiner. Hva kan jeg forvente etter stopp med bruken ??
har tatt det en del før men ikke i så lange strekk å skal på jobb på mandag å vill gjerne ikke være helt gjernevaska
Så lenge du har sovet og fått i deg næring så går det helt fint. Problemet er at om du har mer igjen så kommer du til å ta det på mandag. Been there, done that... Plutselig har det gått en uke til.

Prøv å spise mye næringsrik mat og legg deg tidlig på søndag så går det helt fint. Og kast det du har liggende, eller gi det bort.
Litt off topic, men gjerne unnødvendig med ny tråd.
Så lurer altså på om det er flere som blir skitten i munnen dagen etter og ha droppet? vi snakker nærmest helt brunt spytt og gul/brun tunge.
Har også en ubrukelig smak sittende fast.
Nå har jeg aldri puttet i meg amf, men lær dette først som sist: Mat, da ordentlig mat er det viktigste for at du skal holde deg frisk og rask. Så hva enn du gjør, SPIS.
Viktigste er å få i seg væske og mat. Søvn er også dødsviktig. Man kan fort bli psykotisk...

Jeg har sitti med nåla i armen, men samtidig har jeg da vært oppe i 3-4 dager i strekk uten mat, og veldig lite væske. Da fikk jeg ganske sjuke psykotiske tilstander. Kom til og med i Avisa fordi jeg snakka med trær osv. Så pass på!
Trådstarter
3 0
ja nå har jeg værtfall våkna igjen etter 10-11 timers søvn. Føler meg egentlig ganske bra nesten litt speeda enda, litt rart men. Har også vært å gått en tur å fått i meg en god frokost å en joint

Tenker litt på alle disse andre stedene på freak om hvor jævlig detta stoffet er. Sier jeg meg enig i litt men har du psyken på plass å vet hva du kan forvente deg er dette en bra ting := )

men som sagt blir sjukt sug etter mer å det er kjipt men komme over den kulen så er det helt okay bare u har gode venner å litt god hasj
ja det hørtes jo sunt ut..
Får man dysleksi av amfetamin eller har folk med dysleksi lettere for å ty til amfetamin?
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Får man dysleksi av amfetamin eller har folk med dysleksi lettere for å ty til amfetamin?
Vis hele sitatet...
Man får i alle fall ikke dysleksi av amfetamin. Ser heller ingen grunn til at dysleksi skulle gi noen dragning mot amfetamin.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Får man dysleksi av amfetamin eller har folk med dysleksi lettere for å ty til amfetamin?
Vis hele sitatet...
Kanskje det øker gleden man får av å uttrykke så mye at den overdøver frykten for at folk skal klage på språket deres
Sist endret av Bothrops; 14. april 2013 kl. 13:33.
Trådstarter
3 0
Ja vill fortsette å oppdatere om formen har nå kommet mg gjennom denne dagen på jobb
Var selfølgelig veldig tungt mn nå er det gjort å trening next å bastu
Da regner jg md jg er frisk som en fisk i morra :: helg freaks
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Får man dysleksi av amfetamin eller har folk med dysleksi lettere for å ty til amfetamin?
Vis hele sitatet...
At lavere akademiske evner gir høyere rusbruk statistisk sett er vel ingen hemmelighet..