Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1671
Heisann freaks!

Jeg har gått til innkjøp av 0.5g av ‘prima’ cola som jeg skal bruke til helgen. Kjenner mange som bruker det/ har brukt det, og de forteller at de føler seg som en konge, dvs økt selvtillit, våkenhet, gir mer faen osv. Vil ADHD’en påvirke rusen slik at den ikke blir sånn som andre kjenner den?

Ser fram til alt av svar, takk på forhånd!
Er det prima cola som du beskriver skal du nok kjenne det greit ADHD eller ikke.
Jeg kan være såpass vågal å si at den prima kokainen du har kjøpt ikke er prima i det hele tatt, men noe funk får du sikkert. Noen blir rolige, mens andre får det du beskriver, og mye vil ha mer.
Hvis du aldri har tatt kokain før så ikke ha noen forventninger til rusen. Da kan du fort bli skuffa.

Det kan hende du blir mer pratsom og sier morsomme ting, det kan hende du blir mer cocky og begynner å juge så det renner av deg, det kan hende du blir aggressiv som faen eller høylydt og slitsom, det kan hende du blir en blanding av alt eller at du ikke merker mye annet enn at du følte deg litt kvikkere og mindre full. Ta det som det kommer og ikke sitt å vent på en konkret følelse. Og ja, ADHD gjør for mange at de ikke får samme effekt av kokain og amfetamin som andre uten ADHD. Mange forteller at de ble mer rolig, innesluttet og konsentrert av det og ikke i festmodus i det hele tatt men det er individuelt.