Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1175
Dose: 0,7g
Sted : rom, ute
l: finne indre ro, løse angst problem, bli mer optimistisk.
Med hvem: meg og en kompis

Trippen:
Startet med å drikke det opp sammen med sitron og honning, deretter satt vi oss også begynte å se på morsomme videoer. Begynte å føle det ca 25 min etter inntak ved at jeg ble mer oppmerksom på gravitasjon og følelse av å «være lett». Etter dette begynte jeg å le av alt, så ut av vinduet og begynne å le av forbipasserende folk. Etter ca 1 time gikk vi ut mot en park, jeg fortsatte med å le av alt og alle. Da vi kom frem til parken ble jeg relativt rolig og bare så på trærne og følte meg rolig ble litt «emosjonell» for å si det mildt av å se på fjell og naturen i et lite sekund. Etter en stund begynte folk og komme og jeg begynte å føle latteren komme igjen. Jeg fortalte til kompisen min om at vi bør gå ettersom jeg ikke kommer til å klare å holde latteren mer. Vi gikk, resten av trippen var for det meste rolig med latter her og der, tiden føltes som den stoppet, husker jeg flere ganger så på klokken og den sto stille på KL 15:25. Vi gikk tilbake til rommet, lukket øyene og fikk en del hallusjonasjoner etter ca 1 time begynte effektene å minke, KL 17:00 ca var jeg tilbake til normalen. Fikk en Afterglow effekt som varte i omtrent 1 uke etter trippen.


Hva jeg fikk ut av trippen:

---Kjente meg mer confident på meg selv etter trippen, men dette varte ikke lenger enn en uke (afterglow), men fikk noe ro under trippen---.

La merke til i ettertid at jeg var veldig mye mer bevisst på omgivelsene rundt meg og at alle sansene mine var skarpe, kroppsmessig kunne føle skjelettet mitt mens musklene beveget seg osv.
Dette var da min første tripp noen gang, men åpnet en dør for meg der målet mitt er å bedre min psykiske helse og bli en bedre versjon av meg selv.

Spørsmål jeg sitter igjen med:
Hvorfor lo jeg så mye av folk og ting? hvordan kunne jeg utvidet afterglow effekten? og hvordan kan jeg integrere dette til en del av livet og få en permanent endring i personligheten min?, alle tips og råd mottas med takk )

Er dette noe for meg og veien videre
Tenker selv at dette har åpnet en dør på hvordan jeg kan gå frem med å jobbe med angsten/stress og andre personlige saker, ser ikke på det som en direkte løsning, men som et supplement for min psykiske helse i tillegg til trening, kosthold, og søvn, er ganske greit å ikke være så mye i hode av og til og bare leve «In The moment av og til», følte at dette hjalp litt med det.

Vil nok utforske dette felte mer i fremtiden og tilegne meg mer kunnskap om det i og med at psychedelics er et så stort felt med så mange mysterier , medisinske egenskaper og det store bildet som kalles reality og consciousness
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin rapport. Men 0.7g med hva? Såpevann?
sopp
hvilken sopp? sånne som er i smågodtehylla?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry men meningsløs rapport uten å skrive hva slags rusmiddel og evn hvilken type sopp
Hva slags sopp? Kan jo være alt fra flein til fotsopp, liksom…