Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1359
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal prøve mdma for første gang i dag, tenkte 100-150 mg. Er alene, vet det ikke er helt ideelt men satser på at det blir en grei opplevelse uansett. Hva kan jeg forvente?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal prøve mdma for første gang i dag, tenkte 100-150 mg. Er alene, vet det ikke er helt ideelt men satser på at det blir en grei opplevelse uansett. Hva kan jeg forvente?
Vis hele sitatet...
På et generelt grunnlag hadde jeg ikke testet mdma alene første gangen. Det er nesten en viktig huskeregel. Du vil få en slags god effekt men viktigste rusen med mdma er det kosehumøret og det å dele alt mulig med andre.

Er mer tilbøyelig med å anbefale lsd alene enn mdma da lsd er en del mer introspektivt enn hva mdma er…
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv tatt mdma alene 2 ganger og synes det var gøy. Ville enkelt gjort det flere ganger. Morsomt med andre folk også.

Du kan forvente euforia, en følelse av lykke, kjærlighet og litt høyere energinivå.
Jeg har endel erfaring med mdma, og opplevelsen blir ikke i nærheten av den samme hvis man tar det alene.

Jeg har sett mange her inne opp gjennom liker å ta mdma alene for så sette på hodetelefonene i senga og chille med musikk. Da får man bare en liten brøkdel hva mdma har å by på.
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Ville IKKE ha anbefalt å tatt mdma alene for første gang. Du kommer aldri til å få opplevd samme mdma følelse som første gang, og da er det naturlig at du vil oppleve en sånn følelse med noen andre.
Takk for svar, har ikke så alt for mange kompiser, og iallefall ikke kompiser som kommer til å støtte at jeg prøver mdma lol.
Er enig i at det ikke er så lurt å ta alene første gangen, med det sagt kommer du fortsatt til å kose deg noe vanvittig spesielt om du trives i eget selskap fra før. Hold deg til doseringen du har satt
Sitat av itschaaaboyyy Vis innlegg
Er enig i at det ikke er så lurt å ta alene første gangen, med det sagt kommer du fortsatt til å kose deg noe vanvittig spesielt om du trives i eget selskap fra før. Hold deg til doseringen du har satt
Vis hele sitatet...
Det skal jeg gjøre ville du kjørt 100 eller 150 mg?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er du lav og tynn så er 100mg nok, ellers er 150mg en bra dose for de fleste.
Spørs litt hva du veier, man bør ikke overstige 1,25mg pr kg kroppsvekt generelt sett. Bare å regne litt på det så finner du ut hva som er safest for deg
Vent til du heller kan ta det på rave eller technoklubb eller hvertfall med gode venner i en digg setting så du får oppleve mdmas potensial istedet for å sitte hjemme å stuke og gnisse tenner helt meningsløst
Sist endret av celtseus; 21. mars 2022 kl. 15:40.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har selv tatt mdma alene 2 ganger og synes det var gøy. Ville enkelt gjort det flere ganger. Morsomt med andre folk også.

Du kan forvente euforia, en følelse av lykke, kjærlighet og litt høyere energinivå.
Vis hele sitatet...

Har også tatt det alene og kan få mye nyttig ut av det, men første gangen bør ikke gjøres alene
Personlig vil jeg aldri ta mdma alene. Har prøvd et par ganger, men det blir bare helt feil for meg.

Det er som å ha en softis, men at du bare plukker av og spiser litt tuttifrutti-strø
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du er stor og tung så kommer du nok til å bli ganske så ute av det av 150mg.

Ikke ta det alene. I verste fall finn et undergrunnsrave der du kan møte andre mennesker som kanskje også er på en rull. Husk bare at absolutt alle kommer til å se at du er griserusa bare de kaster et blikk i din retning.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig, etter min erfaring ville jeg ikke "kastet bort" denne første gangen med å ta det alene. Første opplevelse var helt magisk meg. Aldri fått samme følelse igjen på senere tidspunkt. Mulig dette er ulikt fra person til person eller at kvalitet kan spille en rolle her. Det kan nok noen andre svare deg bedre på en meg.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får vi en oppdatering TS?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får vi en oppdatering TS?
Vis hele sitatet...
+1