Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 957
Jeg tok 4 mg xanax, har sniffet et par linjer kokain nå, føler effekten blir minimal og skuffende. Har dette noen sammenheng? Jeg googlet litt men finner ikke noe spesifikt? Kokainen er god så er ikke det. Beklager vist svaret er openbart, ble bare litt forvirret.

Har testet den med alkohol og cannabis med god funk.

Slik benzo demper effekten veldig ?
benzo demper, kokain stimulerer. Joa det er ganske openbart Kokain blir om til ethylkokain når du drikker, men jeg tror ikke det skjer noe lignende med xanax og kokain. De kjører hvert sitt løp lkiks. 4mg xanax skal en del til å slå gjennom da hvis du ikke har toleranse(eller har toleransen egentlig så mye å si??)
Hvis du tar for mye kokain så antar jeg benzo kunne blitt og blir brukt for å roe ned. Så du ikke skal få noia over hjerteinfarkt så pulsen øker til du faktisk får hjerteinfarkt etvc
Sist endret av Bothrops; 3. august 2021 kl. 04:10.
Høres vel ikke ut som den lureste komboen å blande med hverandre akkurat men xanax demper kokain stimulien betraktelig