Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2806
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter å ha begynt å lese her så har jeg blitt littninteressert i LSD. Har ikke avhengighetspotensiale? Er dette det som kalles syre? det som kan få deg til å tro at du kan gå på toppen av Postgirobygget og fly? Jeg forveksler litt med GHB. Hva er forskjellen? Hvordan inntas LSD og jeg så bilder av lapper her for en stund siden. Hvordan i huleste inntas lapper? Haha
R.i.p 23.04.2021
Lsd er syre ja. Lappen legger man på tunga . Og det er ren propaganda at man hopper ut av et vindu fordi man trur man kan fly osv.
Anonym bruker
"Tropisk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan anbefale deg å sjekke ut Den store LSD tråden på forumet her, mye bra info om LSD.

Ja det er dette som kalles syre og det skal godt gjøres å bli avhengig av dette. For det første må man tredoble dosen for å få samme effekt om man tar det to dager på rad. For det andre er det ingen abstinenser. Og tredje ting er at den opplevelsen man får av en gangs bruk, er såpass heftig og omfattende at de fleste får "nok" for en stund. Det vil si man får ikke et behov for å gjenta opplevelsen men man vil ha den i minnet en periode etter trippen.

Selve rusen er veldig annerledes fra tradisjonelle rusmidler som heroin og amfetamin. Det er som en reise inni ditt eget hode og man kan feks huske barndoms minner man hadde glemt, så godt at man nesten føler man er der. Man kan også få et helt spesielt bånd til dem man tripper med og åpne seg om ting man vanligvis ikke hadde gjort.

Alt du har opplevd, sett hørt og tenkt frem til idag har gitt deg et bilde av hvordan ting er, fra ditt perspektiv. LSD kan få deg til å se alt fra en ny vinkel, med nye øyne, det kan åpne opp sinnet ditt.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Lsd er syre ja. Lappen legger man på tunga . Og det er ren propaganda at man hopper ut av et vindu fordi man trur man kan fly osv.
Vis hele sitatet...
Jeg har vokst opp på lite sted i Norge, ikke sentralt i det hele tatt. Jo lenger hit du kommer jo mer fordommer har folk, selv om det er NOEN som gjør ting. Virker som alle har imot alt av narkotika uten å vite noe om det. Bare fordi det er forbudt og forbindes med kriminalitet.

Er det GHB da? Bare vet det er noe som kan gi hallusinasjoner.
LSD er ikke GHB nei.
R.i.p 23.04.2021
Ghb er laget av noe som kalles gbl fra løsemiddel industrien eller såkalt felgrens. Ghb har ingenting å gjøre med psykedelika. Og er i helt andre enden. En dose ghb er som og drikke seg stupfull.
Syre er en vakker substans, som får deg til å sette pris på ting du ikke har sett i samme lys før. Forutsetter at man har noe kontroll over sime tanker og hjerne
R.i.p 23.04.2021
Lsd/syre er i samme sjanger som fleinsopp

Bare at lsd er syntetisk fremstilt fra ergot eller meldrøye sopp som vokser på muggen korn.
Sist endret av Tarm; 22. august 2020 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av jonasss121 Vis innlegg
LSD er ikke GHB nei.
Vis hele sitatet...
Så hva er GHB og hvordan er rusen sammenlignet ? Større skadepotensiale?
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Lsd/syre er i samme sjanger som fleinsopp

Bare at lsd er syntetisk fremstilt fra ergot eller meldrøye sopp som vokser på muggen korn.
Vis hele sitatet...
Hvordan er rusen sammenlignet med sopp da?
R.i.p 23.04.2021
Sopp gir en mye tyngre røfere bodyload en lsd men varer i 4-5timer . Lsd gir mere visuals og er lettere på kroppen men varer i ca 12timer men gir også mye mer tankekjør på slutten.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Sopp gir en mye tyngre røfere bodyload en lsd men varer i 4-5timer . Lsd gir mere visuals og er lettere på kroppen men varer i ca 12timer men gir også mye mer tankekjør på slutten.
Vis hele sitatet...
Så egentlig er sopp det beste? For kroppen og hodet? Vokser ikke slik i Norge da? Er gratis da jo
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er rusen sammenlignet med sopp da?
Vis hele sitatet...
Ganske lik, bare mer stimulerende pga. en dopaminreseptor som ikke påvirkes av sopp, som kommet mer i bølger basert på inntaksdagens kosthold, forberedelser og det biologiske materialet som må brytes ned/tas opp. Syre varer også ganske mye lenger. Bodyloaden er som nevnt «tyngre», foretrekker å sitte stille ved en utsikt eller bål, mens LSD funker fett til både fjell- og byturer.
R.i.p 23.04.2021
Fleinsopp vokser ute as we sprak, på beite og diverse enger / gressplener helt frem til frostnatten kommer. Sopp er al natural så vile anbefalt det først for noen som aldri har prøvd slike midler først siden det ikke varer så lenge.mens lsd varer såpass lenge at vis du skulle få en badtripp så vil de 12timene bli de lengste i dit liv.på sopp så blir man ganske parkert og sitter som regel klistret i sofaen ,mens på lsd kan man farte rundt ute i naturen uten noe stress.
Sist endret av Tarm; 22. august 2020 kl. 21:16.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så hva er GHB og hvordan er rusen sammenlignet ? Større skadepotensiale?
Vis hele sitatet...
Ghb er et rusmiddel som ikke kan sammenlignes med lsd

Ghb kan sammenlignes med mye men ikke psykadelika. Små doser ghb vil visst gi en rus lignende amfetamin/mdma

Og litt høyere doser er det som å være full.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for info. Jeg liker bedre å spørre enn å Google rundt på alskens sider. Kan sopp spises rå? Påvirker det effekten?

Leste på nyttnorge, at det anbefales å ta dette 1 gang i året. Og at samfunnet vil oss vondt siden det forbys.

Jeg lurer på dette, kunne blitt en ny tråd, men spør her. Hvorfor alkohol? Det gidder jeg ikke engang lenger, fordi du må innta mange mengder før du når rusen, toppen må holdes ved like med mer drikke, men denne raser mot din vilje etter litt uansett, søvnkvaliteten tilsvarer null søvn og du våkner full av angst og alle slags mulige følelser. Alt ble brått trist, grått, du er uggen i kroppen og dessuten legger man på seg av det.

Jeg synes samfunnet her er veldig slik at alt skal være likt hele tiden, og helst stille. Ting skal være nøytralt og Norge skal ihvertfal ikke være det landet som tillater noe som er forbudt i andre land, virker det som.

Hvorfor forbys dette sånn? Hvordan vet samfunnet at alkohol er det beste middelet? Kanskje for enkelte av oss er det like ille som mye narkotika kan være på andre... men samfunnet har en «normal». En kjedelig normal. Er vi ikke lik dem skal vi ha diagnoser og stenges ute. Jeg sier ikke at vi ikke skal tilpasse oss andre, jeg sier bare at jeg tror årsaken til at jeg har bygget opp sinne og depresjon (moderat) er fordi vi skal begrense oss sånn og trå så varsomt. Alt skal være likt hele tiden. Jeg blir tullete, av å gå hjemme over lang tid. Se den samme gata, samme folka, høre samme språket, samme stedet... bedre å komme hjem med nye minner. Men nei, «normalen» liker best i sin trygge grå boble og der skal helst alle andre være og. Er det noen som skjønner? Jeg har forståelse for at narkotika har større misbrukpotensiale fordi man ved små doser ikke føler seg så nedfor som etter alkohol.. men VERRE? Det er folk som ikke har skaffet info, som tror at så fort man har prøvd hasj er man kriminell, dum, dømt til å bli narkoman osv
R.i.p 23.04.2021
Vis alkohol ble oppfunnet i dag så ville det vært bannelyst i hele verden. Et av de mer skadelige rusmidlene vi har.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Drikkekulturen er for sterk, for mange er det uaktuelt å gi den opp. Alkohol er egentlig et greit rusmiddel, problemet er at det misbrukes.

På grunn av propaganda er alt annet ulovlig. De som undersøker dette vet at det er helt høl i hue, men ytterst få gidder det. Og det virker som at staten ikke kunne brydd seg mindre, da folk flest er glad så lenge de har alkoholen sin. Hadde nok mennesker brydd seg, og hadde de begynt å se på positive effekter og ikke bare negative, hadde vi nok sett en endring på legaliseringsfronten.
Sist endret av Mekkern; 22. august 2020 kl. 21:57.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis alkohol ble oppfunnet i dag så ville det vært bannelyst i hele verden. Et av de mer skadelige rusmidlene vi har.
Vis hele sitatet...
Men «sauene» i samfunnet er så stolte av at de «holder seg til flaksa». Særlig i miljøer der det ikke er så utbredt med andre ting
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mekkem Vis innlegg
Drikkekulturen er for sterk, for mange er det uaktuelt å gi den opp. Alkohol er egentlig et greit rusmiddel, problemet er at det misbrukes.

På grunn av propaganda er alt annet ulovlig. De som undersøker dette vet at det er helt høl i hue, men ytterst få gidder det. Og det virker som at staten ikke kunne brydd seg mindre, da folk flest er glad så lenge de har alkoholen sin. Hadde nok mennesker brydd seg, og hadde de begynt å se på positive effekter og ikke bare negative, hadde vi nok sett en endring på legaliseringsfronten.
Vis hele sitatet...
Enig. Jeg så ikke at du hadde svart. Men det virker egentlig som vi ikke skal være lykkelige? Vi skal være stresset, flate og det er nesten mest akseptabelt å være litt småsur. Ser ihvertfal en god del «viktige» mennesker er det. Er du lykkelig er du manisk eller rusa..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men «sauene» i samfunnet er så stolte av at de «holder seg til flaksa». Særlig i miljøer der det ikke er så utbredt med andre ting
Vis hele sitatet...
Tja, jeg kan forstå at du har et slik syn når du nevner at du bor på bygda. Folk har en tendens til å ha et større ønske om å passe inn i et lite samfunn, det er rett og slett vår menneskelige natur - det er en stor belastning å havne utenfor på en plass der alle kjenner hverandre, derfor er den beste strategien å ikke stikke ut for mye og filtrere din ytre opptreden mer. Dermed blir det litt upassende å kalle dem for "sauer", for det hele handler om sosial overlevelse. Rusmiddelbruk er mye mer utbredt i samfunnet enn noen av oss aner, det er bare ekstremt mye hemmelighold og pga det virker det som alle andre er streite. Mennesker er ikke så flate som det fremstår som, det du ser er en fasade.

Min anbefaling er å slutte å være frustrert over hvordan samfunnet/lovverket/verden tilsynelatende er lagt opp, for det har du lite kontroll over som individ, og heller fokusere på deg selv og de du bryr deg om. Hvis du ønsker å bruke LSD, så gjør det, høst det gode og det vonde som kommer med det og ikke skryt av det til lensmann. Verden, og Norge forøvrig, er ikke grå og normal, it's all in your head.
Noen som har en fin landingsprosedyre å anbefale? Utrolig trist at det er så utrolig mye bra musikk jeg ikke vet om ennå utpå internettet. Men nok om det. 750 mikrogram.
Sitat av Adega Vis innlegg
Noen som har en fin landingsprosedyre å anbefale? Utrolig trist at det er så utrolig mye bra musikk jeg ikke vet om ennå utpå internettet. Men nok om det. 750 mikrogram.
Vis hele sitatet...
Har holdt på i mange år, og har enda ikke klart og funnet ut en optimal måte å lande på Sopp er mye chillere å lande på. Man har en egen flyt på den liksom, men etter en syretripp på 12t vil man jo bare sove, og det er jo ikke altid at det går

Det nærmeste jeg kommer en god landing må være noen pils og en kebab! Sikkert ikke umulig å poppe en benzo på slutten eller, ikke at jeg har testet det selv men.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det vanskeligste er å huske hva slags musikk jeg liker
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Har holdt på i mange år, og har enda ikke klart og funnet ut en optimal måte å lande på Sopp er mye chillere å lande på. Man har en egen flyt på den liksom, men etter en syretripp på 12t vil man jo bare sove, og det er jo ikke altid at det går

Det nærmeste jeg kommer en god landing må være noen pils og en kebab! Sikkert ikke umulig å poppe en benzo på slutten eller, ikke at jeg har testet det selv men.
Vis hele sitatet...
Jeg tar det aldri senere enn kl 15, slik at jeg kan legge meg rundt 3-4 på natta. Synes heller aldri det er ekkelt å lande, jeg liker å reflektere over turen mens jeg sakte men sikkert kommer til meg selv igjen. Oppturen er derimot mer utfordrende for meg, det er alltid en times tid der alt føles veldig intenst. Men etter å ha tatt det en del ganger er det bare å komme seg over kneika, så blir det en magisk aften
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tar det aldri senere enn kl 15, slik at jeg kan legge meg rundt 3-4 på natta. Synes heller aldri det er ekkelt å lande, jeg liker å reflektere over turen mens jeg sakte men sikkert kommer til meg selv igjen. Oppturen er derimot mer utfordrende for meg, det er alltid en times tid der alt føles veldig intenst. Men etter å ha tatt det en del ganger er det bare å komme seg over kneika, så blir det en magisk aften
Vis hele sitatet...
Ja, best og trippe tidlig på dagen. Jeg begynner skjeldent noe senere en kl 11. Nei det er aldri ekkelt og lande, men nå har jeg tatt syre i så mange år at den sist biten av trippen er rett og slett blitt litt kjedelig. Når peaken er over går jeg liksom bare å venter på at at resten av trippen skal bli ferdig
Har nettopp landet fra først 750 og så 1500 mikrogram med syre. Nå føler jeg meg veldig klar for en rusfri måned eller 10. Er dette normal bieffekt ved syre?Husker egentlig ikke så mye fra selve siste tripp bortsett fra sopper og blomster som danset i trærne.
Dette er selvfølgelig ikke noe man skriver ned i den mer truristisk inspirerte kartboka deres.

Men skal jeg fortelle rettstoksikologiske instituttet at 1500 mikrogram antakeligvis er langt unna en forfedlig stor total nedsmelting? Tok dette med venner forrige helg med all in. Alle er på jobb om 6 timer. Det er ikke som om livet ender opp på psykiatrisk. Men veldig glad for at jeg kan kjøre en Ken og overleve.

Ken skulle i en tingrette på østlandet.

Som advokat
Sist endret av Adega; 27. august 2020 kl. 02:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
LSD fikk meg til å slutte med 80 mg valium og 2 milligram flunitriazepam per dag i 4 år. Ikke undervurder de terapeutiske effektene ved inntak av hallusinogener.

Egentlig psilocybin. Men det går ut på det samme.
Sist endret av Adega; 1. september 2020 kl. 03:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvordan merker dere at dere har tatt LSD? Har ikke prøvd så lurer på hvordan det gjøres. Er det ei pille? Eller drikkes det? Hvordan vet dere dosene? Hva skjer når dere nettopp har inntatt det?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan merker dere at dere har tatt LSD? Har ikke prøvd så lurer på hvordan det gjøres. Er det ei pille? Eller drikkes det? Hvordan vet dere dosene? Hva skjer når dere nettopp har inntatt det?
Vis hele sitatet...
Hello søten.
LSD er ikke en tablett. LSD er i utgangspunktet et stoff / en krystall.
Siden en normal brukerdose for meg ville ha vært på 0.0002 gram (200 mikrogram), og en eneste krystall kan være mye mer enn 200 mikrogram, så må man finne en måte å dosere det på.

Derfor løser man opp LSD-krystallene i vann eller sprit. Nå inneholder vannet / spriten LSD. Du fyller opp en sprøyte med det, og bruker sprøyta til å dryppe væsken på en liten papirlapp. Papirlappen er mindre enn 1 cm bred / høy.

Hvor mye LSD det er i en dråpe avhenger av hvor mye sprit / vann du har blandet ut LSD med.

La oss si at du tar 1 gram LSD og blander det ut i 1 DL vann. Da må du ha 0,0001 DL for å ha 0,0001 gram LSD..

Nå har man en liten papirlapp med LSD på. Man legger papirlappen oppå eller under tunga og lar den ligge der litt før man svelger papiret (30 minutter?).

Etter ca. 30-60 minutter merker du først at du er happy som faen. Effektene kommer og blir sterkere og sterkere etterhvert. Det første jeg vanligvis "ser" er at ting bølger seg. Som om alt var i vann. Etterhvert er de visuelle effektene så sterke at jeg nesten ikke kan identifisere hva som er foran meg.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hello søten.
LSD er ikke en tablett. LSD er i utgangspunktet et stoff / en krystall.
Siden en normal brukerdose for meg ville ha vært på 0.0002 gram (200 mikrogram), og en eneste krystall kan være mye mer enn 200 mikrogram, så må man finne en måte å dosere det på.

Derfor løser man opp LSD-krystallene i vann eller sprit. Nå inneholder vannet / spriten LSD. Du fyller opp en sprøyte med det, og bruker sprøyta til å dryppe væsken på en liten papirlapp. Papirlappen er mindre enn 1 cm bred / høy.

Hvor mye LSD det er i en dråpe avhenger av hvor mye sprit / vann du har blandet ut LSD med.

La oss si at du tar 1 gram LSD og blander det ut i 1 DL vann. Da må du ha 0,0001 DL for å ha 0,0001 gram LSD..

Nå har man en liten papirlapp med LSD på. Man legger papirlappen oppå eller under tunga og lar den ligge der litt før man svelger papiret (30 minutter?).

Etter ca. 30-60 minutter merker du først at du er happy som faen. Effektene kommer og blir sterkere og sterkere etterhvert. Det første jeg vanligvis "ser" er at ting bølger seg. Som om alt var i vann. Etterhvert er de visuelle effektene så sterke at jeg nesten ikke kan identifisere hva som er foran meg.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Så du ser ikke skikkelser? Hva gjør du når du er på det? Begynner man å snakke med noen som ikke er der? Kan man tro man kommuniserer med noen på avstand? Er det nedtur?
Jeg ikke «han» btw
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner. Så du ser ikke skikkelser? Hva gjør du når du er på det? Begynner man å snakke med noen som ikke er der? Kan man tro man kommuniserer med noen på avstand? Er det nedtur?
Jeg ikke «han» btw
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri opplevd å se skikkelser som i virkeligheten ikke er tilstede. Når jeg er på LSD, så gjør jeg det som faller meg inn naturlig, du blir ganske "koko" i hodet på det når du tar en høy dose LSD. Da jeg tok 5 lapper den ene gangen, mistet jeg kontroll og forstod ikke hva jeg gjorde. Jeg ville hente frem headsettet og sitte for å slappe av, men da jeg var på vei til headsettet, forstod jeg ikke hvor jeg var, og måtte gå gjennom huset og identifisere rommene på nytt. Her er stua, her er kjøkkenet, her er trappa, og headsettet er en etasje opp, på mitt rom... Ok, da går jeg dit... Og når jeg fant headsettet, la jeg meg ned i senga og så på taket.. Jeg følte at noe ikke var riktig... Åja!!!! Det er fordi jeg egentlig sitter nede på stua og skal høre på musikk! Ja! Da går jeg ned på stua og setter meg ned der... Faen, hvor er headsettet?? La jeg det igjen??? Ok, opp og hente headsettet på nytt, men igjen; Hvor er jeg... Hvor er headsettet....

Alt gikk liksom i loop, men det var morsomt uansett!

Sist gang jeg tok LSD, var planen å sitte hjemme på PC-en og ikke gjøre en dritt.

Jeg satt jo der på PC-en og så på skjermen, fikk alltid nye ideer til hva jeg kan gjøre på PC-en, nye ideer til nettsteder jeg ønsket å utforske. Nye ideer til innlegg jeg kunne skrive på forumet, nye ideer til hvilken identitet jeg ønsker å ha på Internett osv.

I utgangspunktet er du deg selv, men du tenker alle mulige tanker, og det går veldig fort i hodet ditt. Du sitter og føler at du har sittet og stirret i veggen i en time, så sjekker du klokka, og det har bare gått 5 minutter!

Jeg har alltid musikk på ørene når jeg tar LSD, så musikken avgjør hvilke visuals jeg har. Hvilke farger jeg ser. Hvordan jeg tenker. Jeg kan begynne å tenke på at det er rørende hvor mye mamma stoler på meg!

Jeg har hittil ikke prøvd å kommunisere med gud / aliens / folk som ikke er tilstede. Jeg har kun vært i mitt eget selskap hver gang. Men jeg vet om folk her på forumet som har pratet til aliens, fått høre hva aliens synes om en, og prøvd å endre livet sitt på den måten.

Ingen nedtur. Du er helt normal etterpå. Husk at det varer i 12 timer, så ta det gjerne f.eks. kl 12:00 på dagen, så du er ferdig ca 24:00 (det kan ta noen timer ekstra, f.eks. 03:00), og får sove etterpå. Det kan være vanskelig!