Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2513
Hadde en stutta kær som påsto akkuratt dette, kan umulig være sant? Høres ut som selvmord.
Dummeste jeg har hørt
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
6 gram paracet vil gi deg null rus, det det derimot vil er å skade levra di som bare helvete. Ikke tenkt på å prøve dette engang, ihvertfall ikke med paraceten.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
6 gram paracet vil gi deg null rus, det det derimot vil er å skade levra di som bare helvete. Ikke tenkt på å prøve dette engang, ihvertfall ikke med paraceten.
Vis hele sitatet...
Paraceten var en del av Kodein pillene, bare skrev det opp for å nevne det. Denne mixen kan vell ikke være bra?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
6 gram paracet vil gi deg null rus, det det derimot vil er å skade levra di som bare helvete. Ikke tenkt på å prøve dette engang, ihvertfall ikke med paraceten.
Vis hele sitatet...
tipper han har tatt en enorm mengde med paralgin forte / pinex med paracetmol..og ja holder du på sånn går lever og nyrer til helvete!
og løsmiddel? hva i alle dager tenker folk på..da er det bedre og ta seg en bønne og en pils

Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Paraceten var en del av Kodein pillene, bare skrev det opp for å nevne det. Denne mixen kan vell ikke være bra?
Vis hele sitatet...
bra nei..potensielt få alvorlig leverskade..max dagsdose for paracet er 4g om jeg ikke tar helt feil..men da er det fordelt utover hele dagen..
Sist endret av Xelerator; 5. april 2014 kl. 20:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av RandomNykter Vis innlegg
Hadde en stutta kær som påsto akkuratt dette, kan umulig være sant? Høres ut som selvmord.
Vis hele sitatet...
Ikke ofte dette kan sies, men her er det faktisk bedre å bare ta heroin
Hahaha, fikk latterkrampe nå må jeg si deg. Ta deg heller en spliff du
haha, enig med han oppfor faktisk, 6G paracet uansett hva som er i dem, da er det vertfall ikke kodein. haha!

Nei ta deg en spliff eller noe andre ting du syns er digg haha, flirte litt av denne.. en av de 'bedre' jeg har sett til nå haha
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ikke ofte dette kan sies, men her er det faktisk bedre å bare ta heroin
Vis hele sitatet...
faktisk! løsemidler og paracetamol rasserer deg, og kodeinen gjør at du vil gjøre det en gang til ^^
Okei, først og fremst forstår jeg ikke nødvendigheten med Paracetamol? Da kunne man jo like gjerne tatt paralgin forte der egenskapene til paracet i kombinasjonen er en sentral og perifer analgetisk effekt samt antipyretisk effekt over varmereguleringssenteret i hypothalamus. Det vil si, febernedsettende og smertestillende. Kodein derimot, er klassifisert som et Opioidanalgetikum (og en svak opioidagonist). Kodein kan omdannes i kroppen til det aktive stoffet morfin. Men ettersom kun 10 % av kodeinet blir omdannet regnes det som svakere enn morfin. Hvis man ser på det teoretisk må kodein administreres i en dose på 200 mg peroralt for å oppnå en tilsvarende effekt som 30 mg morfin peroralt. Dette med sniffing av løsemidler har jeg absolutt null forståelse for. Kjøre på med massedrap av hjernecellene sine? Altså, hva ønsker han ut av den rusen? Bli munter og lystig? En rus lignende alkohol? Eller til nivået der symptomer i form av synshallusinasjoner og nedsatt bevissthet viser seg?
Dette er et løsemiddel. En væske som brukes til å løse opp faste stoffer, gasser eller andre væsker og for å holde stoffene i oppløsning. Ikke minst, til ulik rengjøring. Og hva er risikoen? Vel, plutselig død en av dem. Døden inntrer først og fremst ved hjertearytmier, surstoffmangel og kvelning. Etter sniffingen inntrer effekten raskt men den forsvinner etter noen minutter. Derfor må man gjøre dette kontinuerlig, og det er ikke akkurat en fordel her. Jeg vil også legge til at langtidsbruk kan føre til svinn av hjernesubstans. Symptomer på hjerneskade omfatter også betydelige psykiske forstyrrelser, problemer med muskelkoordinasjonen og skjelvinger m.m. Så, er det verdt å leke med med lim og lakk? Det er noe man finner over alt. Hjemme, i diverse butikker, på bensinstasjonen og så videre. Samtidig er det kanskje det rusmiddelet som skader hjernen aller mest. En kortvarig rus med mulig fatale konsekvenser? Da kan man like gjerne kose seg med noe annet eller bare satse på kodeinen, etter min mening. Det her hørtes latterlig sprøtt ut, jeg beklager meget.

Mvh
Lucy


inntil 12g er paracetamol toksisk.
Sist endret av Lucy In The Sky; 9. april 2014 kl. 21:27.