Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 794
Hei og hallaisen!

Søstera mi driver sånn en sånn der liten virksomhet, så lurer jeg på om det finnes et program til å kunne føre statistikk (database) over kunder.

Det hadde hvert veldig greit om dere kunne hjelpe meg litt her....

Takker og bukker hvis det kommer en link om et program her!!!

Sist endret av zykes; 21. september 2003 kl. 16:05.
Mircrosoft Access? har ingen link atm, men hvis du har office så ligger det allerede inne.
med ms access burde du klare det helt fint.
ms access eller excel.. kommer helt an på hvordan db du har tenkt deg.
Tror nok Access er mer egnet enn Excel. kan gjøre en god del mere med Access også. Kan jo bygge videre på databasen ved senere anledninger
jeg anbefaler Lotus Approach. Jeg syns det er bedre enn access selv om det er omtrent det samme. Jeg bruker approach ganske mye selv til å føre timer og betaling.
Trådstarter
er det ingen her som har noen andre programmer, som mamut osv?
Opprinnelig postet av ZerBox
Tror nok Access er mer egnet enn Excel. kan gjøre en god del mere med Access også. Kan jo bygge videre på databasen ved senere anledninger
Vis hele sitatet...
Sant som du sier, men jeg ville nok benyttet Excel til en gruppe mindre kunder, eventuellt med en kobling mot en access database.