Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3444
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Dette høres kanskje latterlig ut, men jeg spør siden jeg er inne på tanken og har sett lignende tråder.

Jeg skal til Amsterdam fra Oslo Lufthavn snart. Siden jeg kommer til å ha god MDMA liggende her hjemme, har jeg sett for meg å bare ha dette i lommen eller i bokseren når jeg går gjennom sikkerhetskontrollen på OSL når jeg skal til Amsterdam.

Når dem smører deg med disse lappene i sikkerhetskontrollen er vel bare for å se etter spor av sprengstoff?

Kan ikke helt se en høy risiko ved å bli tatt, med mindre du går forbi en narkohund. Noe jeg aldri har sett på OSL før (Jeg flyr vertfall 4-5 ganger i året)

Evt. hvis man blir tatt, kan dem nekte deg å fly med det flyet du skal reise med?

Jeg er klar over at Amster bader i drugs jeg kan få tak i der. Men igjen er jeg ikke så veldig keen på å kjøpe fra en gateselger, vanlig testkit hjelper ikke så mye når det ikke viser andre stoffer enn MDMA, eller? Kanskje noen har tips til hvor man kan gå for å få tak i MDMA-pulver? Har hørt om disse gutta med hatter på hodet, er det real deal? :P

Har fått tilbud om MDMA på red light før, men folk her inne sier man skal holde seg unna. Gateselgeren var jo ganske "kul" og tilbød t.o.m og prøve kokainen hans uten kostnad også, noe jeg avslo selvom han var skikkelig kompis.
Og ja, jeg foretrekker at dealere er morsomme og kule som denne karen, enn kjipe og frekke i tonen.

Noen som har hatt med MDMA eller andre pulverbaserte midler gjennom sikkerhetskontrollen eller har erfaring med kjøp av MDMA i Amsterdam? Jeg vil helst bruke minst mulig tid på å skaffe det.

Takker for svar!
Hei! Ville ikke tatt med meg MDMA gjennom tollen da dette er noe narkuhunder er trent opp til å finne. Har selv tatt med meg 2cb på fly da hunder ikke er trent opp til å finne dette og andre mindre populære stoffer.

Ville gått til innkjøp av et par testkit og så bare kjøpe xtc av gateselgere.når du har kjøpt pillen for 10 euro så sjekker du den opp på pillreports.net for å sjekke hvor mye mdma som er i dem. Ikke kjøp noe av dem om du er godt beruset da de lever for å lure deg.
Har hatt med Tramadol og Stesolid, begge i gjemt i BH. Hehe.

Ecstasy og MDMA er det ikke noe problem med att finne i Amsterdam. Bare tar en tur gjennom byen nar det begynner og bli kveld, spes. runt Red Light District. Etter mindre enn 30 min der hade jeg funnet morfin, ecstasy og amfetamin.

Hvis du har handlet pa gata for er det ingen problemer. Det er ett internatsjonelt sprak mellan dealers og junkies nesten. Universalt.
Ta taxi inn til byen. Forrige gang fikk jeg kjøpt cola, hasj og knips av taxisjåføren. Veldig god kvalitet.
Da slipper du heftig bot på gardermoen.
Sist endret av Odd; 19. mai 2017 kl. 17:04.
Viss du blir tatt mister du flyet ditt. Og det er bare helt latterlig å prøve å smugle mdma dit når du så lett får sykt bra der :P
Men jeg har tatt med medisinsk cannabis i håndbagasjen fra amster til norge og det går helt fint. De bryr seg bare om at man ikke ha noe skrapt, bomber og spessielt beholdere med væske Står ofte spesielle personell i gaten på ankomst i norge fra amster om du tenker å ta med noe hjem.
Sikkerhetskontrollen i amster har kroppskanner som ser om du har noe på utpå kroppen, men har bare metalldetektor i norge. Har du det i rompa er du safe, har du det i toalettmappa går der nok også fint men blir du stoppet pga væske som sagt så er du jo fucked. Og så er det jo muligheter for hund men det er jo en risk du må ta viss du virkelig ønsker dette