Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2310
Har en liten situasjon, er på alpintur i levi og er gått fri for snus grunnet litt feilberegninger, noen som vet om det finnes en plass de selger snus i levitt området?
prøv sigar forretninger!
Om jeg ikke tar helt feil skal de ha det på K-mart/K-market elrno, prøv der
Trådstarter
Takker for tipsene, får stikke innom en tur. Man skulme tro at en slik turistplass selger en vanlig tobakksvare når du får kjøpt alkohol i dagligvare på en søndag
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Snus er ulovlig i finland, så det får du nok ikke tak i der!
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Snus er ulovlig i finland, så det får du nok ikke tak i der!
Vis hele sitatet...
Nei, for det er jo akkurat sånn verden fungerer
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Nei, for det er jo akkurat sånn verden fungerer
Vis hele sitatet...
Spørsmålet til OP var om det finnes noen butikker som selger snus i Finland/Levi, og snus er ulovlig i Finland så derfor er det ikke noen butikker som selger det der.
Hva er poenget ditt?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Spørsmålet til OP var om det finnes noen butikker som selger snus i Finland/Levi, og snus er ulovlig i Finland så derfor er det ikke noen butikker som selger det der.
Hva er poenget ditt?
Vis hele sitatet...
Du vet kanskje ikke om at noen smugler ting ulovlig inn i landet, for eksempel mere røyk over svenskegrensa enn lov
Trådstarter
Smugler er det nok noen som gjør, hører selv at det er ulovlig med snus i finland men har aldri sett noen kilder på det.
Snus er ulovlig i alle EU land utenom Sverige og Danmark (usikker når det gjelder Danmark).
Hvorfor det er slik? Eu topboysa tenker vel at snus er farlig da for europeere bortsett fra svensker.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hvorfor er snus vanlig, og er sigaretter det også? Dette var sjokk for meg..
Selger snus i tobakks/vin butikker i DK, 40g 20kr, vanlig General løs 45g 35 kr..
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hvorfor er snus vanlig, og er sigaretter det også? Dette var sjokk for meg..
Vis hele sitatet...
Selv om det er ulovlig å selge i Finland så trenger det ikke være ulovlig å ta med til eget forbruk.
Trådstarter
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hvorfor er snus vanlig, og er sigaretter det også? Dette var sjokk for meg..
Vis hele sitatet...
no.thefreedictionary.com/_/dict.aspx?word=vanlig

Verken snus eller sigaretter er noe som er uvanlig, det selges på hvert gatehjørne omentrent. Kanskje ikke snus, i store deler av verden, men det er fortsatt vanlig i norden. Har i tillegg kjøpt det i sveits og tyskland.
ArbeidsledigProletar
Gå mot svenskegrensa, der er det mer snus. Små sjapper langs grensa, de gjør det visstnok godt på snus
Standard medlem
Bombasa's Avatar
I verste tilfeller så kan du jo ta kontakt med noen nordmenn/svensker å høre om de kanskje har en boks eller tre du kan kjøpe.
Er jo bare litt over 6 mil til svenskegrensa. Som de fleste snusglade nordmenn, så vet de at snus i Sverige er gratis!
Sitat av mo3 Vis innlegg
Er jo bare litt over 6 mil til svenskegrensa. Som de fleste snusglade nordmenn, så vet de at snus i Sverige er gratis!
Vis hele sitatet...
6 mil, javel, hvor i sverige er du da?
karesuando "by" har en del svensk og en del finsk. det er den nordligste byen i sverige. De har snus der iallefall. kjøpte meg en pølse der i januar På den svenske siden vel og merke.
på heltid
iSkurk's Avatar
Sitat av OnklD Vis innlegg
Takker for tipsene, får stikke innom en tur. Man skulme tro at en slik turistplass selger en vanlig tobakksvare når du får kjøpt alkohol i dagligvare på en søndag
Vis hele sitatet...
Snus er vell en skandinavisk tobakksvare?
eller værtfall mest brukt i skandinavia, men nå aner jeg ikke hvor levi er da. Føler bare at jeg driter meg ut, levi eller hva det her er vell sikkert skandinavia eller dobbelt driter jeg meg ut? omfg, im out!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Snus er ulovlig i alle EU land utenom Sverige og Danmark (usikker når det gjelder Danmark).
Hvorfor det er slik? Eu topboysa tenker vel at snus er farlig da for europeere bortsett fra svensker.
Vis hele sitatet...
Av alle EU/EØS-land er det kun Norge og Sverige som har fritt snussalg, i Danmark får man kun kjøpt løssnus.