Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1837
Hei, jeg lurte på om noen her kanskje kunne hjulpet meg med et spørsmål:
Er det noe håp for at dataen min klarer å kjøre Fallout 4 på grei grafikk?
Vurderer om jeg skal bruke 500 kr på spillet til PC, eller vente til rundt juletider og satse på en PS4 m/ fallout under juletreet. Dilemmaet er at jeg vil helst spille det på PC.. men gidder ikke "waste" 500kr hvis det yter dårlig på dataen.

Specs:
ASUS G75V m/ Win 8 (64-bit)
Intel Core i7-3630QM, 2,4 ghz
8GB RAM
NVIDIA GeForce GTX 670M, 3gb
750 GB HDD (Ingen SSD her i gården..)
Tenker det går ganske greit på medium, men da er det nok lurere å gå for ps4 versjonen da du mest sannsynlig har en større skjerm å spille på. Nå går det jo også noen rykter om at noen mods kommer til konsollene
Frankrikes Solkonge
Can my pc run it? Åpne denne på PCen din og sjekk om du kan dra Fallout. Jævlig kjekk den siden
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ja, selv har jeg GTX 670, I5 og 8GB ram, kjører helt greit. Anbefaler kanskje PS4 da
Kjører fint Fallout 4 i 2560x1440, Ultra-settings med i7, GTX670, 32GB RAM og SSD. Din PC klarer det helt fint. Kan sikkert være en god ide å kjøpe en SSD ved anledning tho. Sånn på generelt grunnlag.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Kjører fint Fallout 4 i 2560x1440, Ultra-settings med i7, GTX670, 32GB RAM og SSD. Din PC klarer det helt fint. Kan sikkert være en god ide å kjøpe en SSD ved anledning tho. Sånn på generelt grunnlag.
Vis hele sitatet...
Er det ikke en forskjell på GTX 670 og GTX 670M? Eller surrer jeg helt nå?
Sitat av TheExpat Vis innlegg
Er det ikke en forskjell på GTX 670 og GTX 670M? Eller surrer jeg helt nå?
Vis hele sitatet...
Joda, 670m er mobile versionen. Leverer litt under halvparten av det en 670 gjør i 3dmark. Må nok belage deg på litt kjipere grafikk for å få tålelig FPS, men det skal nok fungere