Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2985
For tiden går jeg på 15 + 15 mg Sobril, men siden jeg ikke lenger får noe effekt av denne dosen, tenker jeg å spørre legen min om å få bytte til Valium.

Ifølge en benzo kalkulator så er 30 mg Sobril 15 mg Valium.
Er dette et korrekt tall?
Om ikke, hvor mye Valium er 30 mg Sobril?
Finnes allerede masse tråder her på freak om dette, men stemmer vel ganske bra som kalkulatoren sier. I følge dette skjemaet er 10mg Diazepam tilsvarende 20mg Oxazepam.
Sitat av GangM Vis innlegg
For tiden går jeg på 15 + 15 mg Sobril, men siden jeg ikke lenger får noe effekt av denne dosen, tenker jeg å spørre legen min om å få bytte til Valium.

Ifølge en benzo kalkulator så er 30 mg Sobril 15 mg Valium.
Er dette et korrekt tall?
Om ikke, hvor mye Valium er 30 mg Sobril?
Vis hele sitatet...
Du får mye bedre effekt av valium/diazepam ,5mg diazepam merker du bedre enn 25mg sobril,si til legen din at du vil ha 25mg sobril fordi disse er de eneste brukbare spør du meg ,uansett så må man ta mange sobril for å føle seg beruset og som sagt er valium/stesolid bedre virkning på,rohypnol eller mogadon er enda bedre,xanor er sterkest men også lettest å bli avhengig av