Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  187 17818
Tok han brillene med vilje eller glemte han at han hadde de med?

Politiet mener det var gjort med vilje.

Her er video: https://www.nrk.no/norge/rodt-profil...lig-1.16470939
BRAND ∞ STRONG
To sjeler i en tanke? Lagde akkurat en tråd om det samme. Her er det jeg skrev:

Bjørnar Moxnes har en forholdvis beskjeden lønn til partileder å være, ca 432.125kr, som er rundt halvparten
av hva de andre partilederne tjener, men mer enn nok til at solbriller ikke burde være en uoverkommelig utgift og uavhengig av
hva man syns om han eller politikken RØDT fører vil det å inneha et slikt verv heller ikke være forenlig med at lav IQ og
manglende forståelse av handling og konsekvenser kan være forklaringen

I tillegg er jo solbriller absolutt ingen livsnødvendighet og noe han helt fint kunne levd uten hvis eneste muligheten var å stjele
de i motsetning til hva for eksempel å stjele mat for å overleve ville vært. Vanskelig også å tro at han ikke skjønte hvor enorme
konsekvensene av å skulle bli tatt for dette vil være for han kontra andre da han faktisk risikerer både jobb og karriere.

Videoen av dette, media sin fremstilling og måten både kollegaer i partiet og andre personer nå omtaler dette, tyder jo på at
at han stjal de og at få om noen tror på "bare puttet de lomma" forklaringen hans.

Så hva faen tenkte fyren på?

Mods kan gjerne slette min og beholde denne.
Sist endret av vindaloo; 4. juli 2023 kl. 20:37.
Kan jo aldri vite hva som gikk gjennom han av tanker og følelser fra en video. Meen. Det ser ut som han stjeler brillene med fullt overlegg, timet og tilrettelagt. Ut i fra videoen så tror jeg nå han er klepto.

Forferdelig dårlig til å forutse virker han også med alle de dumme forklaringene han har måttet forandre så mange ganger. Burde vel ha regnet med at pressen ikke kom til å slippe denne saken og at absolutt alle detaljer ville komme på bordet. Så hvorfor prøve gjentatte ganger å lyve for å pynte på saken
Sist endret av Omkalfatrere; 4. juli 2023 kl. 20:54.
Det eneste sosialister er gode på, er å stjele fra fellesskapet og å bruke andres penger.
Moxnes er en kommunist og en tyv. Dette var garantert planlagt.
Det eneste han er lei seg for, er at han ble tatt.
Haha, måtte le av av det uttrykket, morsomt om det blir en greie. Desverre lite moxe historier å komme med.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
stop trying to make fetch happen.
Sist endret av Mullah; 4. juli 2023 kl. 21:05.
Bjørnar Moxnes har tydeligvis aldri hørt at det faktisk eksisterer noe som heter overvåkningskamera før dette. Å rappe noe fra en flyplass er sannsynligvis en av de aller dårligste plassene å stjele fra, burde jo være temmelig åpenbart at det kom til å være kamera og folk som følger med på samme plasser. Men at en politiker lyver så det renner i etterkant, det var jo verdens MINSTE overraskelse.

Men at en politiker liksom skal få fullstendig sjokk eller bli "handlingslammet" bare på grunn av dette, det virker jo som enda et forsøk på patetisk bortforklaring? Hvordan kan en sånn person kunne ta vanskelige avgjørelser. Hvis man for eksempel får en eller annen minister-post, så kan det vel bli nærmest umulig å faktisk gjennomføre noen som helst bestemmelser.
Nasking bidrar til å øke prisene ihvertfall. Tenk om dette er en vanesak for rødt velgere som ønsker å legge skylda på de normative partiene for prisstigningen? Ville ikke forundra meg.
Jeg moxer dessverre litt i fylla når jeg er på bensinstasjon for å kjøpe pølse.
Legger en ben and Jerrys i lomma og later som jeg glemte å betale for den.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Jeg tror nok Moxnes i sitt stille sinn hadde ønsket at han hadde gått til media og lagt alle kortene på bordet før Romerikes Blad hadde gått ut med saken.

Å stå fram i media og innrømme at han hadde begått et simpelt tyveri, tror jeg han hadde kommet langt bedre ut av enn den sørgelige forestillingen som har vært i media fram til han ble sykmeldt.

Det er lettere å ha sympati for en angrende synder som legger alle kortene på bordet, enn en som prøvde å vri seg unna og forteller en ny historie hver gang han blir konfrontert.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Jeg moxer dessverre litt i fylla når jeg er på bensinstasjon for å kjøpe pølse.
Legger en ben and Jerrys i lomma og later som jeg glemte å betale for den.
Vis hele sitatet...
Håper det er sånn stor "bøtte" så det ikke syntes
Nei. Dette er bare stakkarslig. Og trist for partiet og alle som stemmer på det.
Han burde bare stå for det.

"ja jeg stjal de brillene. Jeg nekter å støtte naziene i Hugo boss. Kommer til å stjele et par neste gang jeg er på Gardermoen også. Hasta la Victoria siempre"
Jeg moxet noen rundstykker en gang. Posen hang på håndleddet mitt og jeg oppdaget det etter å ha gått ut. Hadde betalt for de andre varene da. Ikke for å skryte, men jeg gikk tilbake og betalte for dem, jeg.
Sist endret av Svartsola; 4. juli 2023 kl. 22:15.
Håper vi aller kan være enige om at vi skal gjøre så godt vi kan for å holde liv i dette uttrykket!
Ja, ta fra de rike osv. Tax-free næringen har vel aldri vært noe å syntes synd på
Jeg moxer altid frukt og grønt. Ikke søren at jeg gidder stå der å plotte inn vekt og vare før de får kassadama tilbake på jobb!
Betaler for alt annet da

Er mods litt ute å kjører nå når det gjelder sammenslåing av tråder?
Sist endret av Gloss; 4. juli 2023 kl. 22:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
*Nei jeg tror ikke på han. Ja jeg tror han tok de med vilje.

Dustete formulerte spørsmål forresten..
Nå ble moxe-tråden min slått sammen med denne av en eller annen grunn. Jaja, uansett, fortell om den gangen du moxet noe.

Å moxe = Ta med noe ut av butikken uten at du visste det.
Sist endret av something; 4. juli 2023 kl. 22:56.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av something Vis innlegg
Nå ble moxe-tråden min slått sammen med denne av en eller annen grunn
Vis hele sitatet...
mods moxet tråden?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
mods moxet tråden?
Vis hele sitatet...
På en måte ja. De tok tråden og leverte den tilbake ufullstendig.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Bjørnar Moxnes har en forholdvis beskjeden lønn til partileder å være, ca 432.125kr, som er rundt halvparten av hva de andre partilederne tjener
Vis hele sitatet...
Enhver stortings representant får uansett en årlig godtgjørelse på over én million kroner. Fyren må jo være klepto.
Det eneste jeg moxer fast er plastposer på selvbetjeningen på rema
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Enhver stortings representant får uansett en årlig godtgjørelse på over én million kroner. Fyren må jo være klepto.
Vis hele sitatet...
Var bare litt Moxnes Facts, ikke et forsvar av handlingen.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Enhver stortings representant får uansett en årlig godtgjørelse på over én million kroner. Fyren må jo være klepto.
Vis hele sitatet...
Politikerne bevilget seg nettopp en saftig økning, og har nå 1.1 millioner i lønn før frynsegoder.
Jeg moxet en kasse øl rett utenfor Christiania i København med noen pønkere. Stein og naiv som man er når man er i Christiania med pønkere så trodde jeg de hadde full kontroll.

Og det var nettopp det de hadde. Jeg hjalp til å bære en kasse med øl som ble gratis ut av butikken, fullstendig uvitende.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Det eneste sosialister er gode på, er å stjele fra fellesskapet og å bruke andres penger.
Moxnes er en kommunist og en tyv. Dette var garantert planlagt.
Det eneste han er lei seg for, er at han ble tatt.
Vis hele sitatet...
Lurer bare på hvorfor det blir en så stor sak ut av et par solbriller, når flere kjente stortingsrepresentanter hvitvasker narkopenger til flere hundre tusen kroner? Burde ikke det blitt tatt fram i media? At det er det høyresiden driver med
Selvsagt bøffa han de med vilje. Se videoen a hehe
Du ser jo det var bevisst. Tar de ut av hylla,legger de på kanten, før turen går til kofferten eller lomma.
Det her hadde han gjort før, mener jeg.

Samtidig er det verre at de gikk ut å fortsatt hadde tillit til han som leder.
Mener det sier mer om de som sitter i toppen hos de grønne.

Leser det nesten slik ; At Alle som stemte for, mer en mulig kunne gjort det samme selv.
Å i så fall er 60% samme kaliber.

Vi skulle nesten startet ett parti selv.
Ett Faboulus furry freak brother parti.
Sist endret av slitenRealist; 5. juli 2023 kl. 06:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Eller kanskje han burde svare:

"ja jeg stjal de solbrillene. Men jeg tenker at hvis dere klarte å tilgi Søviknes så klarer dere å tilgi meg også jævla hyklere."
Astro man ; jævlig bra sagt. Søviknes ja….

Men uansett, drit du på draget, står for det. Respekt.

Å det gjorde han ikke……
BRAND ∞ STRONG
At Gud ga han hals i stede for hake hjelper litt, men jeg har ikke tilgitt
Muligens litt OT: Noen som vet nøyaktig hvilken modell han stjal? Jeg ønsker å kjøpe disse. De så litt clean ut egentlig.
Jeg bryr meg ikke så mye personlig at han stjal de brillene, uavhengig av forklaring. Men jeg vil heller ikke ha en potensiell statsminister som er klepto, uavhengig av grunn.

Ellers tror jeg mye av saken er glemt om et par uker. Halve grunnen til at den ble hypet opp nå var fordi han endrer forklaringen underveis.

Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Nasking bidrar til å øke prisene ihvertfall. Tenk om dette er en vanesak for rødt velgere som ønsker å legge skylda på de normative partiene for prisstigningen? Ville ikke forundra meg.
Vis hele sitatet...
Jeg liker den nye avataren din.
Sist endret av Superspurv; 5. juli 2023 kl. 11:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Muligens litt OT: Noen som vet nøyaktig hvilken modell han stjal? Jeg ønsker å kjøpe disse. De så litt clean ut egentlig.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å moxe dem?
Sitat av Svartsola Vis innlegg
Jeg moxet noen rundstykker en gang. Posen hang på håndleddet mitt og jeg oppdaget det etter å ha gått ut. Hadde betalt for de andre varene da. Ikke for å skryte, men jeg gikk tilbake og betalte for dem, jeg.
Vis hele sitatet...
Men da kan du ikke si at du Moxet?
Folie à deux
Lol. Champagne "kommunist" stjeler solbriller på en flyplass til skarve 1200? Hvor gjerrig og hyklerisk kan man bli. Jeg bor rett ved Moxnes og jeg kan si boligen hans ikke er for hvermansen. Vi snakker en bolig som ligger et sted mellom 30-35m et sted. Det at han "bare" bor i 2. Etasje og andre i familien deler huset... Men, jeg antar vi alle bør ha i bakhodet at han er politiker, maktsyke mennesker som i de fleste tilfeller tar elendige beslutninger, snylter, og slipper unna alt av konsekvens.
ojojoj ett menneske som tok en idiotisk besluttning?
hvorfor forventer folk alltid at mennesker i visse roller eller posisjoner besitter av moralsk eller etisk overlegenhet.
fyren er full av svakheter og feil akkurat som alle andre.
Sitat av magnet Vis innlegg
ojojoj ett menneske som tok en idiotisk besluttning?
hvorfor forventer folk alltid at mennesker i visse roller eller posisjoner besitter av moralsk eller etisk overlegenhet.
fyren er full av svakheter og feil akkurat som alle andre.
Vis hele sitatet...
Offentlig tjenestepersoner er forventet å ha drøyere hygiene når det kommer til etikk, jo (det er derfor de blir valgt).
Sitat av vindaloo Vis innlegg
At Gud ga han hals i stede for hake hjelper litt, men jeg har ikke tilgitt
Vis hele sitatet...
Dette var bra teit synes jeg. Utseendet? Really? Legg ut bilde av deg selv a tøffen
BRAND ∞ STRONG
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Dette var bra teit synes jeg. Utseendet? Really? Legg ut bilde av deg selv a tøffen
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg, å drite ut noens utseende er dårlig stil og i dette tilfellet også helt unødvendig for
det er nok å ta av ellers.
Det er dette hele sosialismen er bygget på, så ikke så rart at de kriminelle i Rødt støtter han...

Som med Russland sin invasjon av Ukraina...

Det er ikke så viktig om manbdriver med tyveri og folkemord, så lenge man har de riktige meningene...

Jævla søppel hele gjengen...


Hva skulle han med de ekle kapitalist-brillene, egentlig? Trodde det var helt ut i det miljøet?

Er det en ny tid, hvor kommunister kler seg som lovlydige?
Sist endret av DigDug; 5. juli 2023 kl. 17:37.
Pederaster kan men vel gjøre narr av utseende til? Er måte på hvor PK man skal være også.
Sist endret av Astro Man; 5. juli 2023 kl. 17:34.
Ingen har rett til å ha flere solbriller enn andre, så butikken sin egen feil...

Skal bare være glade de ansatte ikke ble lynsjet...
Sist endret av DigDug; 5. juli 2023 kl. 17:44.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Pederaster kan men vel gjøre narr av utseende til? Er måte på hvor PK man skal være også.
Vis hele sitatet...
Ja, er man en offentlig profil, så må man tåle at bilde av seg selv havner på internettforum. Når det er sagt, ble det greit tatt ut av kontekst at bilde av han havnet i denne tråden om Moxen Moxnes.
Sist endret av Superspurv; 5. juli 2023 kl. 18:54.
Å moxe = stjele og prøve å bortforklare det.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Sitat av something Vis innlegg
Å moxe = stjele og prøve å bortforklare det.
Vis hele sitatet...
Må være litt kjipt å ha et negativt ladet ord knyttet til sin person. Bare spør Quisling.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Barte-Sam Vis innlegg
Må være litt kjipt å ha et negativt ladet ord knyttet til sin person. Bare spør Quisling.
Vis hele sitatet...
Guttenavnet Adolf var mye brukt i Norge fra rundt 1700-tallet og frem til 1940. Så gikk det plutselig av moten.
Kommer navnet Vladimir til å gå av moten i Russland?