Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1569
All kjemi er dessvere ikke eksprimenter og forsøk.
Har en kjemiprøve snart, om "veien om mol". Den dreier seg kunn om å regne oppgaver. Eks fra Molar masse til Molkeylmasse, formelenheter, mol osv.
Det er snakk om KJVK1

Trenger huskeregler, fordi jeg skal kunne mange formler. Gjerne henvis til internett sider.
Klarer ikke sette meg inn i stoffet.

Ikke skriv at jeg må lese meg til det, har lest det nok og forsøkt å regne på oppgavene.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg drive rå skriver en liten forklaring om mol som skal være lett å forstå for alle! Skal prøve å forte meg litt! Kommer til å legge det ut her så snart ssom mulig! :wink:
Har du sjekket Wikipedias definisjoner av molar masse og mol som enhet? De er ganske gode. Litt tungt stoff kanskje, men ikke uoverkommelige saker så lenge man har generell forståelse innen området.
Sitat av Bjølg
Har du sjekket Wikipedias definisjoner av molar masse og mol som enhet? De er ganske gode. Litt tungt stoff kanskje, men ikke uoverkommelige saker så lenge man har generell forståelse innen området.
Vis hele sitatet...
Har faktisk sjekke d. Men satt meg ikke inn i stoffet. Men siden du sir det skal jeg ta en ekstra sjekk