Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1511
Er det noen her på forumet som vet om en god kilde for nitroetan? Har hørt at keten har det, men han virker ikke akkurat som den mest politlige leverandøren.
Noen forslag?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av badjaja Vis innlegg
Er det noen her på forumet som vet om en god kilde for nitroetan? Har hørt at keten har det, men han virker ikke akkurat som den mest politlige leverandøren.
Noen forslag?
Vis hele sitatet...
Vil si at keten er politlig, men kan ha lang leveringstid, spesielt på små bestillinger.
Sist endret av Bangfish; 7. februar 2010 kl. 23:12.
Det heter pålitelig!

Som i det å lite på.
Å stole på med andre ord!
Sist endret av Knask; 7. februar 2010 kl. 23:23.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Herlig, en annen perfeksjonist()! Å, så mange ganger jeg har måttet holde meg igjen, når jeg har lest her på forumet...
Vis hele sitatet...
Tuller du med meg? I allefall, det besvarer jo ikke så mye akkurat.

On-Topic: Nitroetan og ikke nitrometan? I allefall, hva er planen med nitroetanet? Er lage selv ute av bildet? Selv hadde jeg lagt inn bestillingen på Keten for å være ærlig. Han er ikke den mest pålitelige, men bare følg opp ordren heftig, å purr på han så han bråvåkner om nettene.