Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  157 13278
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg
Hmm da er det nok bare de jeg henger med og meg skjøl som tenker sånn:-7
Vis hele sitatet...
Det er nok det.
Rest1Peace: Det ser ut til at du kan ha godt av å bytte miljø, og ta en god titt på deg selv.
Til strådstarter: Vet du egentlig hva et korstog er? Å mislike/hate en organisasjon er ikke det samme som å være i spissen av et korstog!
Sitat av fetter Vis innlegg
Dette vil jeg gjerne se kilder på! Jeg bor i Oslo og føler meg ganske "inn i miljøet", men har opplevd eller hørt om vold grunnet rasisme. Dette gjelder egentlig begge veier! I miljøet jeg er i kan jeg ihvertfall si sikkert at ingen tenker over hudfarge eller nasjonalitet i det hele tatt...
Vis hele sitatet...
Nei for Benjamin Hermansen ble jo aldri drept på Holmlia i Oslo i 2001, og det var ihvertfall ikke et rasistisk motivert drap begått av medlemmer av Vigrid.

Hvilket "miljø" er du egentlig medlem av?

Rasistisk motivert vold og drap forekommer også i Norge! La Benjamin stå som et ikon for kampen mot rasisme. Meld dere inn i kampen mot rasisme ( ikke nødvendigvis i sos-rasisme ).

http://www.benjaminsminnefond.no/

Mvh!
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Nei for Benjamin Hermansen ble jo aldri drept på Holmlia i Oslo i 2001, og det var ihvertfall ikke et rasistisk motivert drap begått av medlemmer av Vigrid.

Hvilket "miljø" er du egentlig medlem av?

Rasistisk motivert vold og drap forekommer også i Norge! La Benjamin stå som et ikon for kampen mot rasisme. Meld dere inn i kampen mot rasisme ( ikke nødvendigvis i sos-rasisme ).

http://www.benjaminsminnefond.no/

Mvh!
Vis hele sitatet...
Dette er jeg da fullt klar over, og jeg prøver ikke benekte at det finnes både nynazistiske grupper og hatrelatert vold i norge, men jeg setter spørsmålstegn ved hvor utbredt dette egentlig er, spesielt rasistisk vold imot hvite...
Sitat av fetter Vis innlegg
Dette er jeg da fullt klar over, og jeg prøver ikke benekte at det finnes både nynazistiske grupper og hatrelatert vold i norge, men jeg setter spørsmålstegn ved hvor utbredt dette egentlig er, spesielt rasistisk vold imot hvite...
Vis hele sitatet...
Det var ganske utbret på 90 tallet, men flere har vendt over mot den rasistiske siden isteden for nynazismen som både hatet jøder, negre, mulatter osv

Men det er forsat mye hat kriminalitet det ser jeg nesten annenhvær helg jeg er ute på byen med tjommier eller på fester både blant negre og pakkistanere som menger seg opp og slenger drit om hvite og når de slår tilbake og kaller de n****r så trekker de frem kniver og pistoler og hva det nå må være også du kalte meg ditten og datten når de var like frekk i kjeften.
Sitat av Rest1Peace Vis innlegg

Men det er forsat mye hat kriminalitet det ser jeg nesten annenhvær helg jeg er ute på byen med tjommier eller på fester både blant negre og pakkistanere som menger seg opp og slenger drit om hvite og når de slår tilbake og kaller de n****r så trekker de frem kniver og pistoler og hva det nå må være også du kalte meg ditten og datten når de var like frekk i kjeften.
Vis hele sitatet...
Har du virkelig opplevd at folk trekker våpen (pistol for faen!) mot deg på byen, eller har du bare gjort avisartikler fra storbyen til dine egne opplevelser?
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Har du virkelig opplevd at folk trekker våpen (pistol for faen!) mot deg på byen, eller har du bare gjort avisartikler fra storbyen til dine egne opplevelser?
Vis hele sitatet...
Ikke pistol på byen men truet med kniv har jeg opplevd 2 ganger når slagsmålene bryter ut. Og på privat fester har de alle kniver på seg og på halloween trak de nå opp både en pistol tror det var en berreta hvis jeg ikke husker feil sølv så leser ikke alt i avisen