Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2529
realativt nytt på legal highs markedet så vidt jeg kan se. noen som har noen erfaringer med denne urten? hadde vært spennede å se om det fungerte. takk takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blir brukt mot en del sykdommer vet jeg.
Er fra barken av et tre om jeg ikke husker feil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk til TylerDurden for link. Enda en reseptbelagt vidunder-urt, utrolig at en ikke har lov til å dyrke slike i urtehagen.
Legemiddelindustrien ville jo gått konk, så jeg ser forsåvidt sammenhengen.
Sitat av Decapitated Vis innlegg
Takk til TylerDurden for link. Enda en reseptbelagt vidunder-urt, utrolig at en ikke har lov til å dyrke slike i urtehagen.
Legemiddelindustrien ville jo gått konk, så jeg ser forsåvidt sammenhengen.
Vis hele sitatet...
Visst du refererer til Tylderdudens link til Rolv sin side når du kaller cats claw en vidunder urt må du ta det med en klype salt. Såvidt jeg har fått med meg fremstiller rolv nesten de fleste urter som vidundermedisiner for det meste du kan tenke deg. Selv om evt påstander om effektene urtene han skriver om er faktisk er basert på vitenskapelige fakta så er det ikke sikkert virkningen av disse urtene er noe særlig effektive.
Sist endret av Psytrip; 24. mars 2011 kl. 19:48.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Visst du refererer til Tylderdudens link til Rolv sin side når du kaller cats claw en vidunder urt må du ta det med en klype salt. Såvidt jeg har fått med meg fremstiller rolv nesten de fleste urter som vidundermedisiner for det meste du kan tenke deg. Selv om evt påstander om effektene urtene han skriver om er faktisk er basert på vitenskapelige fakta så er det ikke sikkert virkningen av disse urtene er noe særlig effektive.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med deg. Rolv.no er et godt utgangspunkt for å få overblikk, men man kan ikke ta alt som står der som harde fakta. De aller fleste medisinske urter vi kjenner til har blitt brukt mot en endeløs rekke lidelser, men det betyr ikke at den effektivt lindrer eller kurrerer alle disse. Enkelte urter har smale eller brede medisinske virkeområder, men "vidunderurten" som beviselig kurerer alt fra tannverk til kreft finnes nok desverre ikke, selv om man noen ganger skulle tro det etter å ha lest på f. eks. Rolv.no