Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3958
Noen som vet om ei bra side der jeg kan få tak i no bra CS:S hacks ? Der jeg ikke trenger å bli medlem, og ikke for virus ?
Du vil altså ha noe som vanligvis koster spenn.. men du vil ha det gratis og uten bivirkninger.

Sorry, det er ikke sånn det funker.
Hacks som er gode til CS er som Ztaale sier ikke gratis.

Men igjen, hvorfor ikke lære spillet istedenfor å være den drittungen som jukser?
Sitat av Apu Vis innlegg

Men igjen, hvorfor ikke lære spillet istedenfor å være den drittungen som jukser?
Vis hele sitatet...
Fordi det finnes ikke bedre underholdning enn 14årige cs spillere i stemmeskiftet som hyler i mikrofonen at du cheater og han ska personlig oppsøke deg og skyte av deg hodet?
Kansje bare jeg som er en smule rar, men det er virkelig gøy!

Anyways, back on topic.
http://www.mpcdownloads.com/

Du kan laste ned to hax uten å registrere deg, men registrering tar 2 sek uansett. Også kan du sjekke om cheatsene er VAC bannet før du laster ned og kjører de. Og sjekk kommentarer om det er virus etc.
Happy hacking
Sitat av Elemental Vis innlegg
Fordi det finnes ikke bedre underholdning enn 14årige cs spillere i stemmeskiftet som hyler i mikrofonen at du cheater og han ska personlig oppsøke deg og skyte av deg hodet?
Vis hele sitatet...
Call of Duty 4, bare å bruke granatkaster så skjer det samme. Trenger ikke jukse for å få det til.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Call of Duty 4, bare å bruke granatkaster så skjer det samme. Trenger ikke jukse for å få det til.
Vis hele sitatet...
This. (titegn)
www.darkcheats.org
www.fkn0wned.com

Husker disse sidene fra jeg var liten shid kid og trodde cheate var drit gøy!
Faglært idiot
sengetøv's Avatar
fkn0wned er bra
GH multiihack er gratis, og brukes hele tiden av tards som ikke har skillz..
Du finner snart ut at det ikke er så vanvittig morsomt som du tror)
Vil bare si selv om hacksene ikke er oppdaget vil det ikke si at du ikke kan bli bannet.. Disse sidene er ikke helt oppdatert og for noen kan det faktisk ta flere uker før man blir bannet mens andre noen timer. Dette er fordi man ikke skal vite hvem og hva som bannet deg! Vac er noe dritt, anbefaler ikke å hacke dersom du ikke har mulighet for ny konto, og ikke hack på en konto med masse spill og slik for da vil en god del bli ubrukelig ettersom det å spille på vac secure server er bedre enn å ikke spille på vac secure server