Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 467
Kjøpte nettopp en sang fra iTunes-musicstore. Slettet denne sangen fra biblioteket, men ba om å beholde sangen (filen) på maskinen (altså, ikke slette sangen fra harddisk også). Det som har skjedd er at jeg likevel ikke finner sangen noe sted. Den finnes ikke i iTunes-bibliotekmappen. Har foretatt søk på PC'en min, og finner ingen sang. Havner sanger man kjøper på iTunes et annet sted på maskinen?

Takk for eventuell hjelp!
Sanger kjøpt fra musicstore blir lagt i bibliotekmappen. Jeg prøvde å slette en sang nå, og ba om å beholde filen. Jeg sjeket bibliotekmappen, og sangen ligger der fremdeles. Det ser ut som om sangen din har blitt slettet.
Dumt spørsmål kanskje, men har du sjekket papirkurven?

Les her
Nederst på siden står følgende:
My purchases downloaded correctly, but they're gone now.
Most times, the purchased music is still on the computer's hard drive. This technical support article includes step-by-step instructions to help you find any purchased music on your drive. If these instructions don't find your music, please email us for additional assistance.
Sist endret av Slaich; 27. mars 2007 kl. 19:18.
H3XV3CT0R's Avatar
Trådstarter
Ja, har sjekket papirkurv. Veldig rart...
Oki. Dersom du du sender e-post til apple, slik som det står nederst i FAQ som jeg linket til, så kan de helt sikkert hjelpe deg. Du får mest sannsynlig laste ned sangen på nytt uten kostnader. Det virker logisk i mitt hode i hvertfall.