Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1568
Hei, jeg har bestemt meg å gå til innkjøp av en PS4 til jul.

Det jeg lurer på er om det lønner seg å kjøpe den nå for 3186 hos Elkjøp (billigste ifølge prisjakt), eller om det blir billigere/dyrere mot jul? Er ingen ekspert på markedstrender
Merker jeg skulle handlet på Black Friday da den gikk for 2800, men gjort er gjort
Vil du spare noen hundrelapper så ville jeg ventet med å kjøpe den til nyttår.
Ps4 koster 2490 kr hos cdon denne helgen.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Ps4 koster 2490 kr hos cdon denne helgen.
Vis hele sitatet...
Trykk på linken så er det plutselig 500kr dyrere lureri
Kjøpe hardware rett før jul er idioti. Vent til romjulssalget eller etter nyttår. På finn.no kan man også få bra bruktdeals, men man er aldri sikker på at driten ikke selges pga at den har en eller annen defekt...
Ville nok ventet til over nyttår ja. Noen som vet om Sony har planer om å komme med en ny PS4 versjon snart? Husker PS3 slim kom raskt etter den første, og da gikk orginalen heftig ned i pris.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ville nok ventet til over nyttår ja. Noen som vet om Sony har planer om å komme med en ny PS4 versjon snart? Husker PS3 slim kom raskt etter den første, og da gikk orginalen heftig ned i pris.
Vis hele sitatet...
Raskt er litt å ta i, Ps3 kom i 2006, slim versjonen kom i 2009.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Raskt er litt å ta i, Ps3 kom i 2006, slim versjonen kom i 2009.
Vis hele sitatet...
Var det så lenge imellom? Syns huske det var rundt et år jeg, my bad then
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Var det så lenge imellom? Syns huske det var rundt et år jeg, my bad then
Vis hele sitatet...
Får sånne opplevelser hver dag, vi begynner å bli gamle