Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3390
Hva skjer hvis jeg bestemmer meg for å ikke møte opp på muntlig eksamen hvis jeg har valgt å gå det siste året om igjen?

Har snakket med rådgiveren, ikke akkurat om dette, men hun sa at alle karakterene mine, i tillegg eksamenskarakterene mine vil bli slettet.
Sitat av Noes Vis innlegg
Hva skjer hvis jeg bestemmer meg for å ikke møte opp på muntlig eksamen hvis jeg har valgt å gå det siste året om igjen?

Har snakket med rådgiveren, ikke akkurat om dette, men hun sa at alle karakterene mine, i tillegg eksamenskarakterene mine vil bli slettet.
Vis hele sitatet...
Det som skjer om man ikke møter opp til eksamen, er at man ikke får utdelt vitnemålet før eksamen er bestått. For de aller fleste av oss, betyr det at vi må ta opp eksamen til høsten. Karakterer blir ikke slettet, men du er sikkert inne på en annen diskusjon der.
Sitat av Noes Vis innlegg
Hva skjer hvis jeg bestemmer meg for å ikke møte opp på muntlig eksamen hvis jeg har valgt å gå det siste året om igjen?

Har snakket med rådgiveren, ikke akkurat om dette, men hun sa at alle karakterene mine, i tillegg eksamenskarakterene mine vil bli slettet.
Vis hele sitatet...
Hvis du skal gå det siste året om igjen så er det vel bare å skulke, tatt i betraktning at rådgiveren din sa eksamenskarakterene ville bli slettet. Høres hvertfall fornuftig ut for meg
eller bare møte opp, satse på lett muntlig emne, muligens få bra karakter å slippe faget neste år?
Trådstarter
Sitat av skepsis Vis innlegg
eller bare møte opp, satse på lett muntlig emne, muligens få bra karakter å slippe faget neste år?
Vis hele sitatet...
Men den karakteren kommer ikke til å telle hvis jeg går om igjen. Alle karakterene jeg har fått i det siste året vil bli slettet, og jeg kommer til å begynne på et nytt ark. Takk for raske svar folkens Har sendt melding til læreren hvor jeg sa at jeg ikke kommer til å møte opp.
man kan vel velge å bare ta _noen_ fag om igjen? jeg har gått om VG2 og nyter en dag i uka uten skole, fordi jeg har bestått i alle allmenne fag.
Sist endret av Dalla90; 8. juni 2009 kl. 15:16. Grunn: Skriveleif
Trådstarter
Man kan velge å ta noen fag som privatist, men ikke alle. Jeg har bestått i alle allmenne fag også.
Jeg mener å ha hørt at man kan la noen karakterer stå igjen, hvis man velger å gå om igjen (med samme linjevalg).
men jeg er usikker på om det gjelder alle fag...