Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 11279
er det noen som vet om noen bra side og kjøpe det på nettet fra? jeg har googla lenge men finner ingen bra sider.



think geak vet jeg om! men de har ikke så bra utvalg og noen av drinkene sendes ikke til norge
Sist endret av sica; 12. februar 2008 kl. 17:36.
Trådstarter
20 0
det er vel noen andre sider der ute? selv om ikke jeg har funnet den :P men håper jeg må slippe og reise til sverige for og skaffe meg :P
hvilke energy drinker er du ute etter?
Trådstarter
20 0
nei jeg kunne godt ha tenkt meg PowerKing for eksempel. eller billig redbull.
Du får ikke lovlig kjøpt redbull og slike drikker som inneholder "taurin"- jeg husker ikke helt hva det het...
Sist endret av avispapir; 12. februar 2008 kl. 18:31.
www.pantherenergy.no
best

edit:

du bor i lillehammer?

her kan du få tak i phanter i oppland:

Bensinstasjoner:
ESSO Skreia Servicesenter ,2857 SKREIA
SHELL Odnes Servicesenter, 2879 ODNES
YX Hydro Texaco Lillehammer, Løkkegata 19, 2615 LILLEHAMMER
YX Smedstadmoen, Gudbrandsdalsveien 194, 2619 LILLEHAMMER
YX Skreia Rute 511, 2848 SKREIA

Dagligvare & Brusshop:
SPAR Lunner, 2715 LUNNER
SPar Gran, Smietorget, 2750 GRAN
SPAR Brandbu, Botorget, 2760 BRANDBU
SPAR Skreia, 2848 SKREIA
SPAR Lena, Narumsgården Senter, 2850 LENA
JOKER Bjoneroa Handel, 3522 BJONEROA

Kiosker & Gatekjøkken:
MIX Løkås Storkiosk og Video, Storgata 48, 2830 RAUFOSS
MIX Kremmer'n AS, Meieritunet, 2830 RAUFOSS
MIX Bilitt Kiosk, Rute 513, 2848 SKREIA
MIX Sentrum Tips, Storgt. 28, 2870 DOKKA
Porten Kiosk Storgata 61, 2609 LILLEHAMMER
Ruud Kiosk - Spillestua, 2850 LENA
Frogner Storkiosk, 2760 BRANDBU
Hov Grill, 2860 HOV
Storgata Kiosk og Video, Storgata 80, 2870 DOKKA
Jafs - Mac's Burger, Glassverkveien 24, 3521 JEVNAKER

Sist endret av etsi; 12. februar 2008 kl. 18:35.
Trådstarter
20 0
det er ikke akkurat fra norske bensinstasjoner og sånt jeg vil kjøpe fra da. tenkte mere fra utlander hvor det er billigere. og ja redbull er ikke lov. men mye annet som er det?

men takk for posten
Trådstarter
20 0
Ships to: United States, Canada :P

så den funker nok ikke :P

men så er jeg heller ikke så keen på ebay. heller netbutikk av noe slag. ja jeg veit jeg er vanskelig :P
Shipper WW, må bare kontakte de for shipping rates
Evt. kan du bruke JetCarrier
Trådstarter
20 0
virker nesten lettere og ta en sverige tur da:P hvis ebay er det eneste og finne. uten om nerd siden. :P
De selger red bull til Norge via Ebay
Noen som har erfaringer med å bestille cocaine (energy drikken)?
Hva er best? Ebay?
Er det ikke mye lureri der?
NoS drink.. vistnok jævlig effektiv.. xD har ikke selv smakt denne, men er vistnok god.. ellers, vil jeg anbefale panther-energy .. drakk masse av det på TG07 .. xD
Sitat av ThexZed
NoS drink.. vistnok jævlig effektiv.. xD har ikke selv smakt denne, men er vistnok god.. ellers, vil jeg anbefale panther-energy .. drakk masse av det på TG07 .. xD
Vis hele sitatet...

blææ! panther smaker piss, battery og burn er MYE bedre
Burn er digg! Hvorfor ikke drikke det?? Koster vel 10,- per boks elns... Hvis ikke er det bare å dra til sverige da.
Sitat av AudunlS
Burn er digg! Hvorfor ikke drikke det?? Koster vel 10,- per boks elns... Hvis ikke er det bare å dra til sverige da.
Vis hele sitatet...

10 kr? Koster 15-17 kr på vanlige butikker, og 26kr på bensinstasjoner!

Battery koster 12-13 kr tror jeg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg så en i byen her om dagen(Oslo) Fruitblast heter den,den var driiit gooood da,den hadde en ny vri på hele energi drikk konseptet med fruktsmak.

Orange/sitrus flavour.

Noen som har prøvd den eller? de har fått den på Ica der jeg bor også.

Panther er den jævligste energi drikken som er.

Jeg kan anbefale PowerKing. Gutta var på svensketur før TG i år, og gikk rundt i de forskjellige butikkene på TG før vi fant den. Kostet 108KR per 24PK, kontra Red Bull sine 220 kr per 24PK.

Vi kjøpte en hver, og smakte, og ble enige om at den smakte battery. Så var det inn igjen og sjekke innholdet, ringe giftinformasjons sentralen. Fikk klarsignal fra dem og dro fra Sverige med 78 liter i bagasjerommet :-) (13 24pakninger)

Gikk nok av den under TG, og smakte greit. Etter 8-9 på en kveld får man halsbrann, men det hadde vel skjedd med de fleste av drikkene.

Ellers er Red Bull på glassflaske det beste alternativet.
Selger de noen andre energy drikker i London enn Red Bull?

Noen som vet om de selger f.eks Rockstar, Bawls, Shark og sånt?
Energy Drikker har bare en virkning.. 20 min er du hypp.. De neste timene er du bare dårlig..

Jeg så klart skulle jogge 5km... Shotta 5 burn.. Jo da.. Funka jo jævlig de første 5-10min men så kom stingen å så kom en hau med sureoppstøt å da jeg var ferdig satt jeg på do i en 5 minutters tid..=) Men på lan funker det jo fett=D
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Nos: prøv http://ghostextreme.no/catalog/index...Path=7209_7210
Monster og Rockstar: Actionsports.no
Kaffe er jo billig. Ellers kan du vel bare drikke standard brus-of-choice (dvs. julebrus eller cola) og pøse på med koffeinpiller?
Når vi er inne på det, noen norske sider som selger Bawls Guarana? Elsker den drikken!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av monster energy Vis innlegg
Nos: prøv http://ghostextreme.no/catalog/index...Path=7209_7210
Monster og Rockstar: Actionsports.no
Vis hele sitatet...
Hvor ligger disse butikkene?
Prøv og få tak i bawls guarana, sist gang jeg drakk den lå jeg å rista og fikk ikke sove, kan si med hånda på hjertet att det er den eneste energy drinken som har funka for meg.
Ingen her som har smakt Franks?
Sitat av SeNaH Vis innlegg
Ingen her som har smakt Franks?
Vis hele sitatet...
Jo, hadde 2 brett av den på TG i fjor
God og billig!

[EDIT:]

Inne i skapet mitt var det en hel haug med Franks
Sist endret av sum_user; 8. april 2009 kl. 14:35.
http://www.frozencpu.com/cat/l1/g32/...ml?id=uVIPNEtr

der har du godsakene vettu

men tviler på at du får cocaine igjennom tollen, det fikk nemlig ikke jeg :/
www.tn.no selger 75 mg koffeintabletter (brusetabletter med koffein og guarana i) De heter Fres og koster 69 kr for 20 stk. Og er lovlige.
kjøp redbull konsentrat.
Testa det for en stund sia. drakk 5 flasker med redbullkonsentrat blanda med 50%, 40% sprit... ente med at jeg ble gira som en liten drittunge, pupillene mine var helt svarte og jeg klarte ikke sitte stille, prata som en foss og håndhilste på de andre på festen ca 5 ganger hvær.
etter en stund begynte hjertet å banke fortere en høytaleren din og jeg trodde nesten det skulle ta løpefart ut av brystet.
Dagen etter banka hjertet i vanlig tempo men sinnsykt hart, så hart at hele brystet/magen dunka ut og inn i takt med hjertet.
Andbefalles ikke!
Det jeg prøver å si er at man burde være litt forsiktig med energi drikker, skjenner flere som har våknet midt på natten etter å ha drikki energidrikker alla redbullekstrak og har hjerteflimmer eller bank eller hva det nå heter...
Skjenner også folk som har fått det av koffeinpiller.
Sist endret av sykofant; 8. april 2009 kl. 18:48.
▼ ... noen uker senere ... ▼
http://www.nrk.no/nyheter/1.6576631 Da kom jaggu Red Bull tilbake til Norge
Sitat av Allure Vis innlegg
http://www.nrk.no/nyheter/1.6576631 Da kom jaggu Red Bull tilbake til Norge
Vis hele sitatet...
Genialt! Endelig en ordentlig energidrikk i Norge, så slipper vi alt crappet vi har nå som bare funker på samme måte som en kopp kaffe
Sitat av Defqon Vis innlegg
Genialt! Endelig en ordentlig energidrikk i Norge, så slipper vi alt crappet vi har nå som bare funker på samme måte som en kopp kaffe
Vis hele sitatet...
Det er like mye koffein i RedBull som i kaffe. RedBull har dog mye sukker og søtningstoffer i seg, men du kan da tilsette så mye sukker til vil i kaffen din også.
Sitat av Clr Vis innlegg
Det er like mye koffein i RedBull som i kaffe. RedBull har dog mye sukker og søtningstoffer i seg, men du kan da tilsette så mye sukker til vil i kaffen din også.
Vis hele sitatet...
Jeg vet, men redbull inneholder taurin som gjør at man ikke blir så "shaky", så man får den deilige klarheta i hodet uten å måtte bytte sitteposisjon hvert 10 sekund (hvis man sitter).
▼ ... noen uker senere ... ▼
For de av dere som lurer på når redbull kommer i butikkene i Norge. Kan informere dere om at den kommer på 7-eleven den 28.mai.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vil bare informere om at jeg fannt Cult energidrikk på statoil i dag. 2 forskjellige. Kjøpte en av hver
Noen som har sett red bull i butikkhyllene enda? Begynner å miste forventingene mine.
Sitat av Defqon Vis innlegg
Noen som har sett red bull i butikkhyllene enda? Begynner å miste forventingene mine.
Vis hele sitatet...
Jeg har letet rundt i nesten 10 butikker og ingen har hatt det Har også spurt i en del butikker, men ingen hadde peiling.... Også jeg begynner å miste forventningene mine :S
Nyhet!
Nå i dag fant jeg Red Bull på Narvesen til 30,-
På Rimi til 19,-
Litt dyr, men verdt det
Det virker som om de har begynt å importere en del 'energydrinks' nå som det har blitt lovlig.
Red-bull har iallefall kommet til 7-eleven og Deli de Luca, og så ''Cult'' her om dagen.
Så red bullen på rimi i dag= 4 pack- 80 spenn! er sinnsykt mye for 4 bokser, men fu** så sykt digg det er!
Prisen kommer til å settes ned etter hvert, når alt har roet seg.
Hvor mye redbull skal du drikke før det blir farlig..?
Koffeinmengden i redbull er rundt koffeinmengden i en kaffekopp...
Grensen på koffein var før 0,0015mg koffein per ml, mens nå som Red Bull kommer til Norge er grensen for koffeininnhold økt til 0,0031mg per ml.