Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2198
I like turtles
Skyfex's Avatar
Noen som har sett disse merkene?
http://www.nettavisen.no/ioslo/article1140685.ece

Jeg la merke til et par i Hausmannsgate for et par dager siden, men tenkte ikke noe mer over det, helt til jeg så artikkelen i nettavisen.

Min personlige mening: Rett og slett genialt Flott at noen pynter opp byen litt.

Hærverk eller kunstverk?

Noen som vet hvor på flickr bildene ligger hen?
Haha, genialt.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Trådstarter
wtf.. disse to trådene kommer ikke opp i søk o_O
fordi din ble skrevet 15:59 og han andre sin ble skrevet 15:57
Det er kunst, og langt ifra hærverk i alle fall. OLDSCHOOL!

Jeg vil ha noen her i Trondheim også. *printe*
Sist endret av Hedges; 21. juni 2007 kl. 16:32.
Stilig Absolutt ikke hærverk. Keep 'em coming!
Selvfølgelig er det hærverk, men;
hærverk kan også være kunst:-)
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Jeg ser på det som kunst, håper noen gjør dette i Haugesund også. Viss ikke får jeg vell hente fram printeren igjen.

Forøvrig litt irriterende når to poster om det samme temaet foregår samtidig.
haha. Så tøft! Synes slike ting er veldig morsomt
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
har ikke sett de i by'n. Minner meg om "were is the love" med spørsmåltegnene
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har ikke sedd mario, men mega man i trondheim
cooool dette er mye bedre enn dyrefoster på glass
Sitat av wrap
cooool dette er mye bedre enn dyrefoster på glass
Vis hele sitatet...

Off topic, men dyrefoster på glass, wtf?!
Går stadig forbi Spiny, som sitter i vinduet på en bygning nær slottsparken. Har ikke sett noen andre av figurene. Noen som har oversikten over hvor alle befinner seg? Hadde vært morsomt å valfarte litt

http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/05/mario-art_343378a.jpg
Det er jo litt morsomt at folk går rundt å henger opp mario-figurer i Oslo og Bergen da...
Genialt

Men det er rart at ingen har sett dem da...
"Off topic, men dyrefoster på glass, wtf?!"

for en stund tilbake var det en kunstner som gikk i matbutikker og byttet ut glasser (feks. glass med frukt) og satte inn glass med rotte-foster og kalte det samtidskunst. rundt om, må si dette var en mye bedre måte og lage samtidskunst på, håper mario stikker innom stavanger
Unnskyld for å si det, men det er ikke glasser, det er flere glass
Matti94, det heter nok ikke unnskyld for å si det heller, heter nok heller beklager å si det, men det heter glass.

OT: Elsker slik kunst, og lengre tilbake i tid, så kunne man se små firfisler som var på mange av veggene i drammen, men de ble jo selvfølgelig fjernet, men under drammensbrua så er det en hvis dere leter godt.
Sist endret av bendiks; 21. juli 2007 kl. 17:46.
Har sett noen sopper ekstraliv/bli større rundt om kring på nygårdshøyden i bergen

Helt genialt..
bitte-litt off-topic....
jeg skriver så bra norsk som jeg klarer , sitter ikke akkurat og skriver skrive feil med vilje. har vert inne på andre forum der det har kommet inn en haug med svar som ikke har noe med topice't og gjøre, kun komentarer om skrive feil OL. Er ganske bra irreterende
så lenge du klarer og forstå hva jeg skriver, så hold kjeft!
skriver så bra jeg kan. utrolig nok, så prøver jeg og sjekke det jeg har skrevet, før jeg trykker på send. men med LG i norsk og kansje en smule av dysleksi så får jeg ikke altid med meg alle feila..
POENGET ! ....forstår du va jeg har skrevet, så hold skrivefeil komentarene for deg selv , trenger ikke xxkomentarer om skrivefeil. om du absolut må plage og komentere feil til andre, få deg jobb som lærer.
Sitat av wrap
"Off topic, men dyrefoster på glass, wtf?!"

for en stund tilbake var det en kunstner som gikk i matbutikker og byttet ut glasser (feks. glass med frukt) og satte inn glass med rotte-foster og kalte det samtidskunst. rundt om, må si dette var en mye bedre måte og lage samtidskunst på, håper mario stikker innom stavanger
Vis hele sitatet...
ikke en dårlig ide... stavanger trenger å bli "pyntet" opp litt
hmm noen ide hvor de fikk tak i klistremekene he he
o shit waddup
Sitat av draco12345
ikke en dårlig ide... stavanger trenger å bli "pyntet" opp litt
hmm noen ide hvor de fikk tak i klistremekene he he
Vis hele sitatet...
Som skrevet i både den andre tråden og tråden på nintendoforum, de er laget selv.
De kaller han Fredrik. Det er bare et dekknavn, så ingen skal finne ut hvem det er.. men hvis du er her "Fredrik", må du bare sende pm. jeg skal ikke si detr til noen, vil bare vite hvem du er
hvis du skal lage de selv så tror den letteste måten og lage de på er å trykke de på blank(gjenomsiktig) folie, med klister på baksiden, mener du kan få kjøpt dette på visse butikker,
Sitat av Rellativ
De kaller han Fredrik. Det er bare et dekknavn, så ingen skal finne ut hvem det er.. men hvis du er her "Fredrik", må du bare sende pm. jeg skal ikke si detr til noen, vil bare vite hvem du er
Vis hele sitatet...
Høres veldig troverdig ut!

Håper "Fredrik" reiser litt utenfor bergen også, så kanskje vi får litt Supermario der jeg bor også!
Fant et i Oslo for noen uker siden, knipset et bilde - men glemte av det:
Plassering

Beklager, ingen lens flare...
Sist endret av Chubby; 23. juli 2007 kl. 11:35.
Tror ikke "Fredrik" henger her nei, kjenner han godt