Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 916
Nevn musikktelefoner som har inngang for 3,5 mm minijack "naturlig".

Dvs at musikktelefonen ikke krever at man bruker en adapter av noe slag for å bruke ens eget headset (sånn som flere SE-mobiler). På tester av forskjellige musikktelefoner snakkes det ofte om at mobiler har inngang for minijack, men da ofte via nettopp denne adapteren. Inngang for minijack skal mao være på selve mobilen.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Eneste jeg har sett er mobiler med 2.5" inngang\utgang, sånn som SE P900
Sjekk her. Dette er alle telefonene som enten har 3.5"-inngang, eller mulighet for adapter. Jeg veit ikke hvem som trenger adapter eller ikke, men du har iallefall redusert antall mulige telefoner ned til et titalls. Les tester på hver enkelt, og finn ut resten sjæl.
Sist endret av DonTomaso; 3. juli 2007 kl. 00:09.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
6300 trenger bare en LITEN plugg i en miniminijack for og fungere.
Sitat av comi
6300 trenger bare en LITEN plugg i en miniminijack for og fungere.
Vis hele sitatet...
helt idiotisk at de ikke har stappa inn en standard minijack.. skuffet
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Eplepepsi
helt idiotisk at de ikke har stappa inn en standard minijack.. skuffet
Vis hele sitatet...
Du vet tydeligvis ikke hvor stor plass en 3.5" minijack tar på innsiden.

Telefoner på størrelse med jesus I tell you.
Sitat av AtXbYeA
Du vet tydeligvis ikke hvor stor plass en 3.5" minijack tar på innsiden.

Telefoner på størrelse med jesus I tell you.
Vis hele sitatet...
Da kunne de i det minste ha lagt med en overgang... Nokia klarer det bare NESTEN hver gang
Hvorfor legge med en vare som koster 10-20,- å produsere som man igjen kan selge videre for 200-300,-? Dette er markedsøkonomi, gutten min
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Deezire
Hvorfor legge med en vare som koster 10-20,- å produsere som man igjen kan selge videre for 200-300,-? Dette er markedsøkonomi, gutten min
Vis hele sitatet...
Clas Ohlsson og elfa sel dei merkverdige dingsane som koster 2,- å produsere for 20-30,- så om en vil ha det billig kan en gå der. (Deezire: 10-20,- for litt kobber og plast? Sei 2,- max)
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Ellers er 6300 meget flott til mp3bruk. Litt knotete mp3spiller, men det går.
Sitat av Deezire
Hvorfor legge med en vare som koster 10-20,- å produsere som man igjen kan selge videre for 200-300,-? Dette er markedsøkonomi, gutten min
Vis hele sitatet...
Fullstendig klar over det, men det gjør bare at jeg tenker mindre om nokia. Kjøper ikke orginalt enn sånn liten bit plastikk til 200-300 uansett gutten min, koz
Her kommer et dummt spørsmål;
Hva er en 3,5 mm minijack?

(men så har jeg aldri påstått at jeg er smart heller da!)
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av GothQueen
Her kommer et dummt spørsmål;
Hva er en 3,5 mm minijack?

(men så har jeg aldri påstått at jeg er smart heller da!)
Vis hele sitatet...
En sånn plugg du har på hodetelefonene dine.
Åja!
Ehm.. En sånn telefon hadde jeg!

Viss du mener en sånn liten plugg på hodetelefoner, slik som er vanlig på MP3 spillere?!
Det var vel en Motorola, husker ikke helt modellen!
Men det var en av de første stereotelefonene, med "sub" og lysdioder i høytalerene.