Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1645
Snakka med en kompis og han begynte å snakke om en type pot som han kalte for cheesy eller cheese eller noe, noen som vet hva dette er/kan være?
Digital nomade
trippy's Avatar
veldig bra cannabis strain!
Har prøvd det 1 gang og ble balle på et lite nugg.
http://www.urbandictionary.com/defin...=Cheese%20Weed
Jeg også kan legge til at denne type strainen, er syk bra ballefjern på noen trekk. "selv de mest innrøyka" syns denne er veldig god.
second that. Var nettopp i amster, alle coffeshopsn anbefalte cheese. for smak og rusen's skyld. utrulig god weed
Orker ikke lage en ny tråd så bare spør her.
Noen som vet hva domina haze er? noen erfaringer? bra eller dårlig?
Jeg og anbefaler Cheese sterkt, det er en av de beste typene jeg har røyka Smaken er veldig god og, den smaker på en måte frukt eller noe. Og du blir bra høy av den :P
Sitat av sindreostbo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
dårlig sang as :P hva har det med innlegget å gjøre foresten?
Sitat av Weedlover Vis innlegg
Jeg og anbefaler Cheese sterkt, det er en av de beste typene jeg har røyka Smaken er veldig god og, den smaker på en måte frukt eller noe. Og du blir bra høy av den :P
Vis hele sitatet...
Hvem type blir man mest stoned av da?som sløver deg mest ned..

kan utendørs planter dyrkes inne uten problemer eller er det uheldig på noen måte?
Sist endret av dinos; 3. september 2009 kl. 19:56.
Sitat av Essence Vis innlegg
Orker ikke lage en ny tråd så bare spør her.
Noen som vet hva domina haze er? noen erfaringer? bra eller dårlig?
Vis hele sitatet...
Hvilken strain potten din er har ikke nødvendigvis så mye og si på om den er god eller ei. White Widow f.eks kan du få god høst på hvis du steller bra med plantene, men også ekstremt dårlig høst hvis du ikke vet hva du gjør. Så du må nesten se an om dealern din har grønne fingrer med å sjekke krystallene på potten

Sitat av dinos Vis innlegg
Hvem type blir man mest stoned av da?som sløver deg mest ned..

kan utendørs planter dyrkes inne uten problemer eller er det uheldig på noen måte?
Vis hele sitatet...
Det finnes strains som er ren sativa, det finnes strains som er ren indica, og det finnes hybrid strains som inneholder f.eks 30/70, 50/50 etc. Strains som er mest indica er oftest de strains som gjør deg mest stooned.

Så hvis du velger ut en strain som er veldig indica dominant lar du den stå i blomstring ekstra lenge, til de melkehvite trikomene går over til og bli god og brun i fargen. Da har trikomene maxa CBD innholdet, men minska THC innholdet.

Vanskelig og vite hva dealern din har, så GOOD LUCK!
Sist endret av Quetzalcoatl; 3. september 2009 kl. 20:17.
Sitat av puffman Vis innlegg
Det finnes strains som er ren sativa, det finnes strains som er ren indica, og det finnes hybrid strains som inneholder f.eks 30/70, 50/50 etc. Strains som er mest indica er oftest de strains som gjør deg mest stooned.

Så hvis du velger ut en strain som er veldig indica dominant lar du den stå i blomstring ekstra lenge, til de melkehvite trikomene går over til og bli god og brun i fargen. Da har trikomene maxa CBD innholdet, men minska THC innholdet.

Vanskelig og vite hva dealern din har, så GOOD LUCK!
Vis hele sitatet...
ok takk for svar

har du noen eksakte planter å anbefale i denne sjangeren jeg kan søkte etter?
Sitat av dinos Vis innlegg
ok takk for svar

har du noen eksakte planter å anbefale i denne sjangeren jeg kan søkte etter?
Vis hele sitatet...
Blueberry er en strain jeg liker svært godt, og den er vell over 80% Indica. Jeg hadde ett slikt cannabis strain kart en gang i tiden, men ser ikke ut til og finne det nå. Prøv og google: "strongest indica strain cannabis" eller "pure indica strain cannabis".

Lykke til min venn! =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cheese-strainen fikk 2. plass under Indica kategorien under Cannabis Cup i 2008.

Meget god shit med andre ord