Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 7938
Hei.
Lastet ned en loginform som colorlib har lagt ut:
https://colorlib.com/wp/template/login-form-v7/
Jeg har undersøkt HTML-koden i index.html, og ser at det er en <form> tagg der. Der la jeg inn action og method. Når man trykker login, så kommer man bare til samme side, og formen har ikke blitt postet dit jeg la inn i <form> taggen. Jeg skjønner ingenting, hva er dette for noe tull?

Jeg ser ingen åpenbare feil jeg har gjort, når jeg bygger en egen form, fungerer det supert.

Jeg testet også med Login form v5, og her ser jeg at formen by default kjører GET-request (Jeg ser det på URL-en, den endrer seg til .html?user=Stingray&password=Hvafaen). Det står ikke GET i <form> taggen, det står ingenting. Når jeg så legger inn method=POST der, skjer det heller ingenting, akkurat som med v7.
Sist endret av Stingray; 29. juli 2020 kl. 15:47.
High Magus
10100's Avatar
Prøvde v7, endret linje 35 til

Kode

<form action="/login" method="post" class="login100-form validate-form">
Kan ikke se noen problemer.

Sjekk developer tools i nettleseren din så kan du se HTTP requesten som blir sendt. Kanskje du har glemt " rundt post?
Som vanlig hjelper det om du faktisk legger ut snutten i tillegg. Men hvis ikke den poster, så er det jo mest sannsynlig du som har gjort noe feil.