Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 867
Noen som har noen erfaringer? Hvordan er styrken på disse tablettene hvis du sammenligner med diazepam 5mg?
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Noen som har noen erfaringer? Hvordan er styrken på disse tablettene hvis du sammenligner med diazepam 5mg?
Vis hele sitatet...
I følge internett skal 5mg Nitrazepam tilsvare 10mg diazepam å i følge internett skal 20mg diazepam tillsvare 1,3mg alprazolam så der har du svaret +ennå et
Formidabelt Benzodiazepin. Valium på steroider.

Funker best til å synke ned i sofaen eller sengen og loke med PC, TV eller mobil.
Fungerer utmerket hvis det brukes til å fjerne nerver eller Nokia ifbm. Cannabisinntak.
Beste Benzoet å sove på.

Drikker du litt kaffe eller redbull blir det enklere å være aktiv og skarp(ere). Anbefaler dette om målet er å gjøre noe gøy fremfor å læxe hardt.
Sist endret av krystallkongen; 30. november 2020 kl. 17:15.
Hmmm litt forskjellig info på nettet. Den informasjonen jeg har funnet ihvertfall sier at nitrazepam er like sterkt som diazepam =/
5mg nitrazepam er like mye som 5mg diazepam.

Eneste er at nitrazepam kan føles litt mere sløvende ut, å virke litt "tyngre" enn diazepam. Kan funke som bare F'n til å sove på om toleranse ikke er et problem.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nitrazepam føltes mye sterkere og med eufori iforhold til diazepam hos meg. Men helvete så lite hemninger. 1uke for noen år sia og aldri igjen
Hvis man svelger en og legger seg med en gang, er de veldig bra og sove natten gjennom på. Å spise de på dagen ble jeg ganske lik form som på rohypnol, svirre rundt og gjøre mye rart, og man synes ikke selv man er ruset...