Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2461
Hej!

Fick Mail av skattetaten.

Stod att jag fick innvilget skattelempning. Skatt vil bli redusert med 25000kr.

Får jag 25000kr på mitt konto? Vad betyder skattelempning? Om någon kunde hjälpa mig med det är jag tacksam.

Mvh
Det er ikke forsøk på svindel du er utsatt for? Fulgte det med en lenke du måtte trykke deg inn på selve mailen?
Trådstarter
4 0
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det er ikke forsøk på svindel du er utsatt for? Fulgte det med en lenke du måtte trykke deg inn på selve mailen?
Vis hele sitatet...
Tror inte det är svindel, allt såg riktigt ut. Fick med länk på Mail.
Skatteetaten har nyllig advart mot forsøk på svindel via mai. Skattebegrensning er det norske ordet.

'' Imidlertid har Skatteetaten en fast regel som sier at de ALDRI legger inn lenker i epostene sine''

https://www.skatt.no/2020/04/06/slik...skattemelding/
Trådstarter
4 0
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Skatteetaten har nyllig advart mot forsøk på svindel via mai. Skattebegrensning er det norske ordet.

'' Imidlertid har Skatteetaten en fast regel som sier at de ALDRI legger inn lenker i epostene sine''

https://www.skatt.no/2020/04/06/slik...skattemelding/
Vis hele sitatet...
Jag förstår! Fick mail genom alltin.no och inte på min vanliga Mail.
Det blir noe annet

Skattebegrensning gies normalt når man har lav inntekt. Men jeg kjenner ikke saken din.

Ta en telefon når du våkner i morgen. Skattekontoret er som regel behjelpelig.
Trådstarter
4 0
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det blir noe annet

Skattebegrensning gies normalt når man har lav inntekt. Men jeg kjenner ikke saken din.

Ta en telefon når du våkner i morgen. Skattekontoret er som regel behjelpelig.
Vis hele sitatet...
Skal göra det. Tack för hjälpen!