Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  184 29132
Hva er meningen med nettby egentlig? å skaffe seg blinddate med feite bondedundrer som har funnet pene bilder av damer på internett og bruker dem i avataren sin?
Nice php script! Dett skal jeg teste ut...
btw, serveren din må støtte curl! Noe som min server hos one.com ikke gjore
Bra script. Men det ser ikke ut til å funke akkurat nå. Når du logger inn, kommer det bare opp "antall sider" og "start".
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Requesting 0 profiles...


Done.

Gjør jeg noe feil? Kjører bare fra den nettadressen gitt her i tråden..
Dexter, du er genial ! Hadde jeg hatt så skulle jeg skjenket deg alle mine kvalitetspoeng, og overøst deg med gjentatte anale samleier.
Sitat av Magisk
Requesting 0 profiles...


Done.

Gjør jeg noe feil? Kjører bare fra den nettadressen gitt her i tråden..
Vis hele sitatet...
Prøv å utvid søkekriteriene. Velg alder, etc.

Funker fint her og har gjort det i hele dag.
Det eneste som kommer opp til meg, er antall sider, og startknappen.
Bruker linken fra forumet.
Hahahaha dette var kult.. er jente i tillegg, så jeg har begynt Å få ekstra mange b-poster ;P
Sitat av Macca
Hahahaha dette var kult.. er jente i tillegg, så jeg har begynt Å få ekstra mange b-poster ;P
Vis hele sitatet...
Søstra oppdaget det samme. Selv med en helt blank profil (kun bilde) ble det ~40 Brev på 89 besøkte. Sikkert venner/tilfeldige inne på profilen som så at hun hadde vært 'innom' osv, men uansett. Mange saklige kommentarer også, og hun kan forresten bekrefte at scriptet er flink til å finne de verste av de verste
haha Dyret jeg tviler ikke.
har fått endel slibrige poster i tillegg. Men faen, post er jo post
Det gikk mest i "pen", "sap?" og "Heia", men også noen totalt usaklige som "Drakk du opp den boksen på bildet?"

Når jeg søker kommer det bare emo'er og folk ute av fokus :P
Den funket i alle fall über til å spre meatspin med. Tackar!
Dette er skikkelig irriterende. Det funka litt i går, men nå funker det ikke på brukeren min lengere. :/
Sitat av Blindlespe
Dette er skikkelig irriterende. Det funka litt i går, men nå funker det ikke på brukeren min lengere. :/
Vis hele sitatet...
Definér "funker ikke".

Selv om det står "Logget inn som ...." betyr det bare at brukernavn og passord-hash er generert til det du skrev inn, og er altså ingen garanti for at du har skrevet rett. Begynn på nytt og sjekk at all info du fyller inn er riktig, ellers blir det 0 treff
"Tittel: hei -
Fra: opplagt 54

jeg søker kontakt på nett - kunne du tenke deg å vurdere d? (Kun nettkontakt.)"

søtt.
Sitat av Macca
"Tittel: hei -
Fra: opplagt 54

jeg søker kontakt på nett - kunne du tenke deg å vurdere d? (Kun nettkontakt.)"

søtt.
Vis hele sitatet...
Svarer du har han strengt tatt fått det han ba om

"Snakker vi date?" var en som raste inn i gjesteboka til søstra her nå. Jeg er ikke like populær

Edit: 54 år ja, var det med i søket ditt? :P
Sist endret av Dyret; 16. juli 2007 kl. 02:46.
fnis. jeg har fått endel b-poster,besøk og Gb innlegg på kort tid.. Mest fra småkåte gutter men hey.. gøy!

og nei, 54 år var ikke med på søket.. så jeg kan desverre ikke takke deg for hans hilsen :P
Sist endret av Macca; 16. juli 2007 kl. 02:48.
Jeg har lagret både brukernavn og passord på sida.
Det eneste som kommer opp, er:
"du er logget inn som"
"antall sider"
"start"

Søkegreia er borte. :/
Sitat av Blindlespe
Jeg har lagret både brukernavn og passord på sida.
Det eneste som kommer opp, er:
"du er logget inn som"
"antall sider"
"start"

Søkegreia er borte. :/
Vis hele sitatet...
I det jeg skulle logge inn for å sjekke nå, glemte jeg en bokstav i navnet mitt og fikk opp nøyaktig slik du beskriver. Da jeg trykte tilbake og logget inn med riktige detaljer kom atter "Bosted" etc. opp. Grunnen til dette er at søkeboksen faktisk importeres direkte fra nettby.no, og om du ikke er innlogget får du ikke tilgang til denne siden (blir videresendt til "du må logge inn"-siden).

Søkeboksen importeres fordi den er så usannsynlig stor og gjør koden ekkel og vanskelig å vedlikeholde. Dessuten kan nettby.no finne på å forandre id'ene til de forskjellige stedene, eller legge til flere land i "Utlandet", og dette blir da automatisk oppdatert på denne måten
Jævlig bra, etter ett forsøk, fikk jeg alt fra frier brev, til om jeg hadde lyst til å lage barn med vedkommende
Ja, jeg har prøvd å skrive feil, bare for å sjekke hva som skjer.
Det skjer akkurat det samme som når jeg skriver alt riktig.
og ja, jeg er 100% sikker på at jeg har skrevet helt riktig.
Laget noe lignende selv.
1. Logg inn på nettby.
2. Lag ny tab
3. Logg inn her: hhttp://mail.delay.no/nettby/
4. Let it do it's magic. Den besøker fortløpende dem som logger inn.

Ingen passord lagres, osv.

Endret, nå besøker den kun personer over 13. Så du ikke får de irriterende 11-åringene som kaller deg pedo på besøk.
Sist endret av Makk; 16. juli 2007 kl. 03:37.
etter å prøve det samme om og om igjen, kom jeg inn til slutt, men nå requester den 0 profiler.
Har på 5 sider og sånn.
Sitat av Blindlespe
etter å prøve det samme om og om igjen, kom jeg inn til slutt, men nå requester den 0 profiler.
Har på 5 sider og sånn.
Vis hele sitatet...
Antall sider er kun det maksimale antallet treff du kan oppnå. Det begynner å bli noe sent, så ikke sikkert du finner noen tilhørende nøyaktig dine spesifikasjoner. Prøv å lukke browseren din helt for å ordne opp i cookies og sessions. Skal vanligvis ikke være nødvendig, men er verdt et forsøk.
Vel, jeg prøver mange landsdeler. :P
Ingen funker.
Men jeg kan prøve det.
Takk for hjelpen.

Funker ikke. Tilbake til null søkemotor igjen. :P

Makken: Jeg får 404 i ff, men den funker fint i ie.
Kool
Lykke til. Ikke bli bannet.
hehe, laget meg en konto for veldig lenge siden.
men, driter forsåvidt i kontoen der. Så har drevet på med det en del i dag,
så har til nå 2928 besøkt profilen min, 51 gjestebok innlegg og 3 sider med meldinger.

Ufattlig gøy.. Kjeder man seg, så er det bare å sett den på, så vente på en del dritt som havner i
gjesteboka eller på melding.. koselig!
dt virka bra, nesten bare fine jenter som besøkte profilen min......
fikk 29brev og 54 gb innlegg
Jeg hadde gitt deg kudos om jeg viste hvordan man ga det :P

- Lawl, skal en Biip Crawler snart komme også?
Takk for denne. Nå har jeg en grunn til å besøke Nettby.
Hvordan er det jeg får brukt scriptet? noen som gidder å laste den opp til egen server, og sende en link ? =)
Hvordan er det jeg får brukt scriptet? noen som gidder å laste den opp til egen server, og sende en link ? =)
Vis hele sitatet...
HERREJESUS!!
Takk =D =D
Fuck, Må si dette var Nyttig :P Registrerte meg idag tidlig - \ 1070 har besøkt profilen allerede.
6711 har besøkt profilen
Ukens 43. mest besøkte profil
<3<3
-.- Går det ann å fikse på Php scriptet å gjøre sånn at det funker på biip?
Sitat av Tungaa
-.- Går det ann å fikse på Php scriptet å gjøre sånn at det funker på biip?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig, men først må du lære deg PHP og litt generel sniffing av data.
Meget bra dette. En halv loffskive er sendt din vei. Med syltetøy og hvitost.

Eneste er... Det skulle vært en slags kvalitetssjekk så den holdt seg unna Jokkedamer på 115kg +.
Sitat av HassanMofasa
Meget bra dette. En halv loffskive er sendt din vei. Med syltetøy og hvitost.

Eneste er... Det skulle vært en slags kvalitetssjekk så den holdt seg unna Jokkedamer på 115kg +.
Vis hele sitatet...
hehe ja det skulle det, har fått en del post av de svære damene :P
"Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 03.08.2007 17:31."

Litt trist, men skal nok klare meg godt uten nettby
Hva gjorde du for å bli bannet?
Sitat av dadyd
Hva gjorde du for å bli bannet?
Vis hele sitatet...
Brukte programmet til dexter, har bare prøvd det et par ganger med 5 sider.... Så pass på
Sitat av Tungaa
-.- Går det ann å fikse på Php scriptet å gjøre sånn at det funker på biip?
Vis hele sitatet...

Haha, ja da blir nok Stormen glad ! Smart trekk ^^
Jeg har sikkert besøkt 5000 profiler med programmet. Har enda ikke fått noen antydning til banning. Kan være fordi jeg hoster PHP-fila på min egen webserver.
Sitat av dadyd
Jeg har sikkert besøkt 5000 profiler med programmet. Har enda ikke fått noen antydning til banning. Kan være fordi jeg hoster PHP-fila på min egen webserver.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvorfor ikke du er blitt kastet ut! Jeg hostet også php filen på serveren min Men kan være at jeg har hatt uflaks.
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Satan, cool som faen!
Dette liker vi!^^
2300 har besøkt min side hittil i dag jeg er så tøff at nettbycrewet ikke tør banne meg
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Nå tror jeg at jeg går inn for å bli bannet også håpe på mangen nye i GB i August elns.!:P
Ikke bruk den for mye

"Pga. er misbruk av tjenesten har profilen din blitt låst frem til 16.07.2014 22:09.

Mener du at det har skjedd en feil kan du kontakte oss."