Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1687
hey fikk tak i disse tingene for ikke så lenge siden...Men er redd for at dem kan bli sporet opp av gammel eier som jeg kjøpte den av !

Noen måte og reformatere en Ipad og macbook air på? setter pris på ein guide osv..


og hvor stor er sjansen for at dem kan finne disse appel produktene?


takk for hjelp! KP til dem som har lyst å hjelpe meg !
Hvis du bruker en annen Apple id tror jeg ikke han skal finne dem
bongjoy's Avatar
Trådstarter
hm hvor får jeg den fra ? får ikke slått av find my IPad,, har ikke pw!!!
sku hatt en som guida meg gjennom (fb cam) elns....kan godt betale einviss sum penger til densom hjelper !
Er ikke mulig å slå av Find my iDevice uten passordet til opprinnelige eier. Så sitter du på tjuvgods får du ikke skrudd av sporingen.

Sitter du på legit kjøp tar du kontakt med selger og ber om passordet.
Sist endret av Hager; 14. juni 2014 kl. 20:55.
Ingen vei utenom. Du trenger passordet for å få slettet nåværende Apple-ID.
du må og få den tidligere eieren til i ta de vekk her i fra https://supportprofile.apple.com/
Om du skal formatere den,må du være obs på at forrige eier kan ha lagt inn find my iphone. Jeg kjøpte en demobrukt iPad og den var låst. Når jeg kom hjem lørdag kl 18 var den låst. Superdritt. Det fine var at jeg fikk ny Men det er veldig kjedelig med å kjøpe brukt.