Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  146 18145
Har ikke noen forslag, men har subba på Youtube og er fast seer :P Flotte videoer
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen flere forslag og få til hva eg kan bygge i neste episode?
Vis hele sitatet...
Du kan jo bygge en ønskebrønn som jeg skrev igår?
Vis det blir litt simpelt så kan du kanskje lage en vindmølle eller noe lignende?
Hva med å bygge en fin gruveinngang? eller en låve og lokk diverse dyr inn i den for så å få de til å formere seg :P
Sist endret av GreenRay; 6. januar 2012 kl. 09:29.
Hobby-lingvist.
Er jeg den eneste som syntes det er koselig å høre på den litt dårlige engelsken? Han snakker korrekt, bare dårlig uttale. Liker videoene dine
Sitat av SmileS Vis innlegg
Du kan jo bygge en ønskebrønn som jeg skrev igår?
Vis det blir litt simpelt så kan du kanskje lage en vindmølle eller noe lignende?
Vis hele sitatet...
Hm, skal se litt på det.

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Hva med å bygge en fin gruveinngang? eller en låve og lokk diverse dyr inn i den for så å få de til å formere seg :P
Vis hele sitatet...
Gruveinngang hadde egentlig vært kult, med en tillhørende gruve selfølgelig, så kanskje det blir det for neste episode.

Sitat av ReaXztioN Vis innlegg
Er jeg den eneste som syntes det er koselig å høre på den litt dårlige engelsken? Han snakker korrekt, bare dårlig uttale. Liker videoene dine
Vis hele sitatet...
Takk!
Her har du noen bilder av hva jeg har bygget nylig. Alt henger sammen som en by.
http://i.imgur.com/TUozB.jpg
http://i.imgur.com/pBR2J.jpg
http://i.imgur.com/Fholw.jpg
http://i.imgur.com/uvnAH.jpg
http://i.imgur.com/ufFU9.jpg
Ser ut som kan bygge da.
Kan du, eller en moderator/admin legge bildene i en spoiler? Dette tok mye unødvendig plass her.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Personlig syntes jeg broen ble ganske fin til å være bygd på så kort tid.

Jeg så hele videoen fordi jeg ble ganske beroliget av å høre deg nynne å prate engelsk. Fikk plutselig veldig lyst til å laste ned minecraft igjen

Zumqlex fortjener ros han og
Sitat av Prompdompap Vis innlegg
Personlig syntes jeg broen ble ganske fin til å være bygd på så kort tid.

Jeg så hele videoen fordi jeg ble ganske beroliget av å høre deg nynne å prate engelsk. Fikk plutselig veldig lyst til å laste ned minecraft igjen

Zumqlex fortjener ros han og
Vis hele sitatet...
Takker og bukker
Jeg liker at du sier, ''what, what, what!'' Fortsett med det!
Men hadde vært kult om du snakka norsk, men fortsett med what, what what-saken! Norsk med engelsk subs kanskje?

zumqlex, kan du legge ut worlden eller sånn? Orker ikke mekke svære greier selv, vil derpe rundt i byen din!
Sist endret av Knäppgök; 8. januar 2012 kl. 04:31.
Neste episode er laget forresten, kan gi et lite hint - er ikkje alene denne gangen.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Neste episode er laget forresten, kan gi et lite hint - er ikkje alene denne gangen.
Vis hele sitatet...
lenge til den kommer ut?
Sitat av GreenRay Vis innlegg
lenge til den kommer ut?
Vis hele sitatet...
Takket være mitt meget raske nett på 0,4Mbps opplastning, så tar det tid Men den er ute om 2-3 timer tenker eg.
Sitat av Peeinmyurin Vis innlegg
zumqlex, kan du legge ut worlden eller sånn? Orker ikke mekke svære greier selv, vil derpe rundt i byen din!
Vis hele sitatet...
Får se hva jeg får til, mappet er ikke ferdig enda.. Så jeg vil helst bli ferdig før jeg legger det ut..
JVMyhre: Tips til melonfarmen - bruk heller en vannlilje over vannet isteden for en woodslab

Zumqlex: Sinnsykt bra! Du hadde fått et kp av meg hvis ikke bildene hadde vært så sinnsykt store og fullstendig ødelagt browsingen min på iPadden
Sitat av Buddapower Vis innlegg
JVMyhre: Tips til melonfarmen - bruk heller en vannlilje over vannet isteden for en woodslab

Zumqlex: Sinnsykt bra! Du hadde fått et kp av meg hvis ikke bildene hadde vært så sinnsykt store og fullstendig ødelagt browsingen min på iPadden
Vis hele sitatet...
Haha, ligger på iPaden min nå jeg også, skjønner hva du mener, lol.
Ja Myhre jeg er aktiv.
Da var ny episode ute!
Stor takk til Zumqlex som var med som gjest i denne episoden. Sørg for og komme med litt tilbakemeldinger på YouTube om dere liker det dere ser!

Minecraft - The Building Quest Ep.: 08 "The Barn" | With Special Guest!
Likte det jeg fikk sett, nettet mitt driver å derper
Likte at du fikk med noen, da blir det ikke like "dødt"
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Da var ny episode ute!
Stor takk til Zumqlex som var med som gjest i denne episoden. Sørg for og komme med litt tilbakemeldinger på YouTube om dere liker det dere ser!

Minecraft - The Building Quest Ep.: 08 "The Barn" | With Special Guest!
Vis hele sitatet...
Det var morsomt å høre hvor latterlig dårlig engelsken min faktisk er. Fikk meg en god latter da gitt.
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Det var morsomt å høre hvor latterlig dårlig engelsken min faktisk er. Fikk meg en god latter da gitt.
Vis hele sitatet...
Engelsken din er jo ikke så dårlig da :P
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Engelsken din er jo ikke så dårlig da :P
Vis hele sitatet...
Takk :P titegn
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Det var morsomt å høre hvor latterlig dårlig engelsken min faktisk er. Fikk meg en god latter da gitt.
Vis hele sitatet...
Du skal ikkje klage på uttalelsen av engelsk du da, bare hør på meg du , hahah
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Du skal ikkje klage på uttalelsen av engelsk du da, bare hør på meg du , hahah
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende at det bare er meg som syns det er sykt kleint å høre på meg selv snakke. /dislike
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Det kan godt hende at det bare er meg som syns det er sykt kleint å høre på meg selv snakke. /dislike
Vis hele sitatet...
Jeg synes også det er kleint, fant for et par dager siden ut hvordan den 6-7 år gamle telefonsvarer-meldingen min hørtes ut, og vips satt jeg i stille gråt...
Byggeforslag og komme med for neste episode?
grisebinge med møkkkjeller evt en silo av den gamle klassiske amerika typen
En enorm freak?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Byggeforslag og komme med for neste episode?
Vis hele sitatet...
Lag et Alcatraz-style fengsel. En knapp som trykkes for å velge hvilke celler som skal åpnes. Så en "åpne"-alle spak, og en "lukke-alle" spak, og en global lockdown-spak. Da vil du virkelig imponere meg
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Lag et Alcatraz-style fengsel. En knapp som trykkes for å velge hvilke celler som skal åpnes. Så en "åpne"-alle spak, og en "lukke-alle" spak, og en global lockdown-spak. Da vil du virkelig imponere meg
Vis hele sitatet...
Det ville ikkje passet inn i en serie som dette. Men har vurdert saken for et slags mega-build, vi får se vi får se.
Synes du skal prøve å lage modeller av ting fra virkeligheten, bygninger eller andre større landemerker. Eifeltårnet kanskje?
Sitat av rolvs Vis innlegg
Synes du skal prøve å lage modeller av ting fra virkeligheten, bygninger eller andre større landemerker. Eifeltårnet kanskje?
Vis hele sitatet...
Som sagt tidligere, så handler ikkje denne serien om og bygge svære ting, da det tar NOE lengere tid enn 15-20 min, som er tiden eg vil ha pr episode.

Men har tenkt litt på og evt. lage timelapses av større ting, men det blir en helt annen serie, og sannsyneligvis ikkje før eg seier meg ferdig med denne serien .
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som kanskje vil ha en ny episode snart? Evt. bygge forslag og komme med?

Har forresten laget meg en ganske stor øy med en vulkan på, som eg har filmet hele oppbyggingen på, det kommer ut snart. Kun brukt World Edit og MC Edit.
Uten å se hva du har lagd anbefaler jeg deg å bygge en mob grinder.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Uten å se hva du har lagd anbefaler jeg deg å bygge en mob grinder.
Vis hele sitatet...
Hmm, spiller på peaceful for og slippe creepers som sprenger byggene mine, så da måtte det blitt kun for og grine dyrene
Noen andre forslag? Må jo lage veier, og en brønn, men spørs hvor interessangt det er og se på da
Sist endret av JVMyhre; 28. januar 2012 kl. 17:22.
Du kan lage noe litt mer spennende og ha en time lapse av veibygging. på slutten av videon

Prøv på mer redston aktige ting, auto farmer?
Sist endret av ImsdalFlaske; 28. januar 2012 kl. 18:08.
Jeg støtter forslag om mob-grinder. Er ikke noe problem å skifte på difficulty.
Sitat av Vangen Vis innlegg
Jeg støtter forslag om mob-grinder. Er ikke noe problem å skifte på difficulty.
Vis hele sitatet...
Først sikre hele området med fence's og torches
Skal tenke på dette.
Her er en video av et map eg bygde iløpet av denne uken, med download.

Minecraft - Volcano Island Map Build (World Edit/MCEdit)
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Helt sykt resultat på den vulkanen! Kp!
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
bare du hadde gjort det i survival mode
Ble sykt fett da!
Sitat av toffer125 Vis innlegg
bare du hadde gjort det i survival mode
Ble sykt fett da!
Vis hele sitatet...
Hahaha, gjøre noe sånt i survival er vel så og si umulig, om du ikkje har VELDIG god tid da
Kommer det en ny video snart eller? Beroligende og sitte å se på deg lage ting
Sitat av MariusM Vis innlegg
Kommer det en ny video snart eller? Beroligende og sitte å se på deg lage ting
Vis hele sitatet...
Har laget en tutorial på map buildet nå, på en halvtime Kommer ut inatt eller i morgen. Skal lage en ny episode av The Building Quest nå, bli bygging av en enkel brønn bare
Sitter å ser videoene dine nå. Helt utrolig!
Men, litt flisespikk på den siste videoen din: det heter built. Ikke builded.
Stå på!
Sitat av McLovin Vis innlegg
Sitter å ser videoene dine nå. Helt utrolig!
Men, litt flisespikk på den siste videoen din: det heter built. Ikke builded.
Stå på!
Vis hele sitatet...
Oh well, noe gramatikk feil må til
Takk , hyggelig at du liker det, bare og subscribe så kommer det mer
Litt off-topic, men jeg anbefaler alle som ser videoene dine til å ha på subtitles og oversette til norsk. Det er noe av det morsomste jeg har sett de to siste timene!
"What the fuck did I just do?" ble tekstet og oversatt til "bøtte med rettferdighet"
Sitat av McLovin Vis innlegg
Litt off-topic, men jeg anbefaler alle som ser videoene dine til å ha på subtitles og oversette til norsk. Det er noe av det morsomste jeg har sett de to siste timene!
"What the fuck did I just do?" ble tekstet og oversatt til "bøtte med rettferdighet"
Vis hele sitatet...
Hahaha!
Dette her hører vel egentlig ikkje hjemme i The Building Quest serien, men mange her har spurt etter en tutorial på hvordan eg laget det mappet (Volcano Island), så her er den.

48 | Minecraft - SPC / WorldEdit map building tutorial
Vet ikke om du har gjort det, men en pistonheis hadde vært kult. Er ikke så vanskelig å lage heller.