Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 6536
Sitat av Ffojt Vis innlegg
Han har sagt det til meg også, og alt som har forsinket åpningen hittil er ting han ikke kan kontrollere. Han svarer i tillegg raskt på email og han er alltid vennlig.
Det er lov å ta en titt på hele bildet før man uttaler seg! Jeg vet at jeg ikke er den rette til å si det, men jeg er faktisk villig til å beklage for alle dumme poster for å få lov til å si at det er urettferdig uttalt mot Tom...
Vis hele sitatet...
ja han er en nice gut (: håber det bliver muligt for mig at bestille da postbosks ''døgnpost'' kræver man registrerer sig så mange steder!!! afhænger lidt af en fyrværker det ik er glad for at svare tilbage
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
OT: Litt flaut, men jeg er elendig i dansk. Jeg skjønner jo hva du sier, men ikke alle ordene, så jeg beklaher på forjånd for alle misforståelser som måtte komme

On Topic igjen: Tom strever veldg hardt med å få opp butikken igjen, og han setter stor pris på at mange venyer på ham, selvom han skulle ønske det ikke var sånn han fikk tilbakemelding på å få opp siden igjen(fritt oversatt sitat av Tom)
Sitat av Ffojt Vis innlegg
OT: Litt flaut, men jeg er elendig i dansk. Jeg skjønner jo hva du sier, men ikke alle ordene, så jeg beklaher på forjånd for alle misforståelser som måtte komme

On Topic igjen: Tom strever veldg hardt med å få opp butikken igjen, og han setter stor pris på at mange venyer på ham, selvom han skulle ønske det ikke var sånn han fikk tilbakemelding på å få opp siden igjen(fritt oversatt sitat av Tom)
Vis hele sitatet...
kender en anden dansker der allerede har bestilt.. :/ mega svært at finde nogen i danmark der er villige til at blot modtage en simpel pakke..
og så det at det koster 300 kr for bankoverførsel til hans konto :O skal vel snart have en fødselsdags fest.. så får nok lidt penge.. (:

lidt offtopic.. iknow :P men fandt det her.. da jeg søgte måder at lave BaCl på..

Ba(NO3)2 + HCl = HNO3 + BaCl (: så har man salpeter syre.. er sikker på det godt kan bruges til ting some at lave sølvnitrat og sådan noget.. (:
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg fikk en mail fra Czort i går om at han nå er online med en midlertidig løsning. Med andre ord kan han nå ta i mot ordrer igjen. (http://www.czort.cba.pl/index.htm)

Prisen på 1 kg perklorat har faktisk gått NED fra 68 pln (141 kr) til 45 pln (94 kr)

Noen som vet hvor han får perkloratet fra? Ser noen klager på kvaliteten...
Sitat av SportyONE Vis innlegg
Jeg fikk en mail fra Czort i går om at han nå er online med en midlertidig løsning. Med andre ord kan han nå ta i mot ordrer igjen. (http://www.czort.cba.pl/index.htm)

Prisen på 1 kg perklorat har faktisk gått NED fra 68 pln (141 kr) til 45 pln (94 kr)

Noen som vet hvor han får perkloratet fra? Ser noen klager på kvaliteten...
Vis hele sitatet...
jeg ville egentlig have bestilt det nu, men magnesium er mit yndlings metal brændstof, så venter lidt (: og magnalium :P
kender en anden dansker der har købt fra czort, han bruger vidst kclo4/al flash lige for tiden.. han klager da ik så meget over kvaliteten :P
Tror ikke du merker så stor forskjell på kvaliteten når du lager flash. Merker nok bedre hvis du lager noen stjerner med farge, f.eks. veline stjerner.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Perkloratet fungerer kjempebra til flash sammen med Black Al 000.

Mulig kvaliteten er bedre om du bruker Perklorat fra KeteN, og/eller German Dark.
Perkloratet til czort funker fett til veline blue, etter hva jeg har hørt er det den mest kravstore..

<-----Der kan du se selv