Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2230
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjer om man tar litt for mye? Da tenker jeg ikke så mye at man slukner å får respirasjonsstans. Men blir godt ruset.
Opplever man samme svekket dømmekraft som ved imovane?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan skje. Jeg tok en gang temmelig mye Sobril. Jeg vet ikke helt hvordan jeg resonnerte på det tidspunktet, men det jeg kom frem til var at det var en god idé å ta mer.

Jeg var på hyttetur med noe slekt. Jesus Christ. Jeg husker ikke hva jeg gjorde, men jeg var ihvertfall glad det var få dager igjen da jeg så ansiktene ved frokostbordet.
Nei ikke av sobril alene. Du kan sikkert tømme hele skapet ditt uten å få pusteproblemer. Det er som regel når opiater kommer inn i bildet at sånt skjer. Bra at du tenker over det og spør. Men benzoer alene er veldig lite dødelige fysisk. Sjansen er større for at du finner på noe dumt, som feks bilkjøring, som dreper deg og/eller andre.

Imovane er mye kraftigere. Slår fort og hardt, spesielt med fire-fem pils. Blackout time, gjem bilnøklene og telefonen din.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Nei ikke av sobril alene. Du kan sikkert tømme hele skapet ditt uten å få pusteproblemer. Det er som regel når opiater kommer inn i bildet at sånt skjer. Bra at du tenker over det og spør. Men benzoer alene er veldig lite dødelige fysisk. Sjansen er større for at du finner på noe dumt, som feks bilkjøring, som dreper deg og/eller andre.

Imovane er mye kraftigere. Slår fort og hardt, spesielt
med fire-fem pils. Blackout time, gjem bilnøklene og telefonen din.
Vis hele sitatet...
Gode råd han kommer med. Jeg selv var ikke like smart da jeg tok min første rekresjonelle dose med benzo.

Endte opp med å ta bilen min ut på en kjøretur, kræsjet to ganger, ble stoppet av politiet. Våknet dagen etterpå med lite hukommelse, men bilen var ødelagt, hadde en bot på 8k pluss utsettelse på lappen.

Jeg var heldig da politiet ikke så jeg var rusa
Man mister store deler av vurderingsevnen. Men imovane er mye kraftigere. Sobril blir som en liten bølge i forhold
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Det går helt klart an. Har sett kompiser bli helt ratarderte bare av 15 mg, på fylla. Til vanlig skal nok ganske mye til, med mindre du har lite kroppsmasse og 0 erfaring med benzoer. Selv i perioder der jeg har hatt lite toleranse, og kun er ute etter å roe nervene, blir det fort nødvendig med 4-5. Bare ikke kjør bil eller gjør noe som krever ekstra ansvar av noe slag.
Sobril er ikke benzo, men det kan selvfølgelig sette deg kraftig ut på samme måte som benzo hvis du tar for mye. Det er det mildeste av preparatene i sin klasse. Du får ikke noen eufori av det, så det er definitivt ikke verdt risken å eksperimentere med. Den lykkebringende effekten er fred fra angst og uro, men over et visst stadium skjer det ikke noe annet enn at du kan få dårligere dømmekraft. Blander du det med alkohol er du garantert en eller annen uheldig effekt.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oxazepam er et benzodiazepin.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valium eller vival og en joint er konge
Sitat av SteadyEddie Vis innlegg
Sobril er ikke benzo.
Vis hele sitatet...
Jo! Det er det.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril er benzo. Det går fint an å ruse seg på sobril. Men dette kan oppleves individuelt. Noen sier de får liten funk av sobril, mens noen sier de får større funk på sobril enn valium. Hvordan folk reagerer på piller generellt kan være ganske individuelt. Jeg får fin funk av sobril og blir ganske ruset på det, mister dømmekraft og vurderingsevne, ikke alltid jeg får en god feeling, det kommer helt an på humøret på forhånd.
Anonym bruker
"Tropisk Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange sobril tar dere som blir rusa? med eller uten alkohol?

Blir det uansett bare en mild rus eller kan det sammelignes med noe av den rusen man får på rivotril?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange sobril tar dere som blir rusa? med eller uten alkohol?

Blir det uansett bare en mild rus eller kan det sammelignes med noe av den rusen man får på rivotril?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke poenget med å prøve og ruse seg på den minst potente benzo'en, men folk har jo selfølgelig sine egne preferanser.

Rivotril er mye mer potent og jeg har tilogmed hørt folk bli mer fokuser i forhold til rydding av leilighet osv. under påvirkning.
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Jeg skjønner ikke poenget med å prøve og ruse seg på den minst potente benzo'en, men folk har jo selfølgelig sine egne preferanser.
Vis hele sitatet...
Kanskje for de det er det dem har tilgjengelig? Pluss skal du prøve ut noe nytt, særlig benzoer så er det kanskje ikke så dumt prøve seg frem med en av de mindre potente typene først.

Til ts: Du kan bli like rusa av sobril som det du kan bli på dem sterkere benzoene, du må bare ha mye mer, noe som kanskje ikke er så dumt om du aldri har testet benzodiazepiner før. Men vist du forventer deg en knall god rus med masse goodfeelings så tror jeg du blir voldsomt skuffet. Jeg syns det er søppel som rusmiddel alene, men heller mer nyttig som nød medisin eller i kombinasjon med visse andre ting.
Sitat av Alge Vis innlegg
Kanskje for de det er det dem har tilgjengelig? Pluss skal du prøve ut noe nytt, særlig benzoer så er det kanskje ikke så dumt prøve seg frem med en av de mindre potente typene først.
Vis hele sitatet...
Du har selvfølgelig rett i det, jeg skal ikke komme til konklusjoner før jeg vet mer om TS sin situasjon.
Sitat av Freefalling Vis innlegg
Jeg skjønner ikke poenget med å prøve og ruse seg på den minst potente benzo'en, men folk har jo selfølgelig sine egne preferanser.

Rivotril er mye mer potent og jeg har tilogmed hørt folk bli mer fokuser i forhold til rydding av leilighet osv. under påvirkning.
Vis hele sitatet...
Så rart du sier det med rydding! Trodde det var bare meg, men gud så effektiv jeg blir. Holder på som en durasell kanin i huset, og nyter det