Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 9627
Import forsøket mitt fra USA, England og Polen fungerte passe...fikk inn mye, men opplevde at pakker både bare forsvant under transport (sporingen bare opphørte) og noen pakker ble stoppet her i Norge.
Har over 600 kjøp via Ebay, og faktisk første gang jeg opplever at pakker bare blir borte under transport. Og særlig siden det skjedde hele 4 av 20 pakker, alle sendt på ulike tider, ulike transport selskaper og ulike selgere.
(fått igjen pengene fra alle 4, men likevel)

Men, ser på nett at f.eks evitamins.com/se selger Melatonin meget billig.
Selvsagt sender ikke de til Norge.

Men i Sverige, nærmere bestemt Svinesund/Strømstad (bort i Østfold) er det noen butikker dere kjenner til som selger Melatonin (går jo som helsekost i Sverige) til fornuftige priser?

Fant en tråd her fra 2017 som nevnte 500 kroner for 120 x 3mg, det er IKKE en fornuftig pris. Siden jeg trenger 10mg for god effekt.
Jeg vet at dem har det bak diskene på de kostholds butikkene på Nordby senteret. Men hva prisen er vet jeg ikke.
Spurte ei på nordnysenteret for ca ett halvt år siden tror prisen er noe rundt 325 for 60 stk 3mg.
Du må spørre etter de har det bak disken eller på bakrommet.
Sist endret av susiserken; 1. desember 2017 kl. 00:31.
Sitat av susiserken Vis innlegg
Spurte ei på nordnysenteret for ca ett halvt år siden tror prisen er noe rundt 325 for 60 stk 3mg.
Du må spørre etter de har det bak disken eller på bakrommet.
Vis hele sitatet...
Har sjekket på to apotek nå her i Norge, Apotek 1 tar 200 kroner for 60stk 3mg og Vitus tar 325 kroner for 60stk 3mg.

Så da er altså Apotek 1 billigere enn i Sverige. Har fått resept fra legen, men ikke noe behov å bruke den akkurat nå i alle fall.
Sitat av zon123 Vis innlegg

Men, ser på nett at f.eks evitamins.com/se selger Melatonin meget billig.
Selvsagt sender ikke de til Norge.

Men i Sverige, nærmere bestemt Svinesund/Strømstad (bort i Østfold) er det noen butikker dere kjenner til som selger Melatonin (går jo som helsekost i Sverige) til fornuftige priser?
Vis hele sitatet...
Du kan jo bestille Poste Restante da, hvis du likevell skal til Sverige

Men det er jo ikke gratis det heller hehe
Er det lov å bestille/kjøpe Melatonin på nettet egentlig?
Har ikke satt meg inn i dette, men tenkte jeg skulle spørre når jeg først så denne tråden.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Er det lov å bestille/kjøpe Melatonin på nettet egentlig?
Har ikke satt meg inn i dette, men tenkte jeg skulle spørre når jeg først så denne tråden.
Vis hele sitatet...
Desverre så er det ulovelig å bestille til Norge.
Uvaksinert 👍
også ulovlig å bestille til Sverige
Selges ikke Melatonin reseptfritt på de fleste apotek i Sverige?
Uvaksinert 👍
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Selges ikke Melatonin reseptfritt på de fleste apotek i Sverige?
Vis hele sitatet...
nei, ikke nå lenger.

https://www.apoteket.se/sok/?q=melatonin
Sist endret av daffe; 1. desember 2017 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Er det lov å bestille/kjøpe Melatonin på nettet egentlig?
Har ikke satt meg inn i dette, men tenkte jeg skulle spørre når jeg først så denne tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte noen pakker fra ulike selgere i USA, England og Polen.
Av åtte pakker fikk jeg 5, to ble stoppet i tollen og en vet jeg ikke helt hvor er. (trolig tollen). Om du skal bestille, unngå Polen og unngå England. Og unngå å bestille for mange pakninger per forsendelse.
De som gikk gjennom vare type en eller max to bokser a 120 stk