Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1347
Jeg lastet ned Runescape klienten, og gikk inn å tuklet med filene for å få til å spille old school i klienten. (Følgte en video laget av Jagex) Men så klarte jeg å komme borti noe slik at jeg slettet en til, uten å helt vite hva jeg slettet. Jeg brukte derfor CleanMyMac for å avinstallere programmet. Når programmet var avinstallert så ville ikke Runescape ikonet fjerne seg fra dokken, den sto bare å hoppet. Jeg prøvde utallige ganger å velge Force Quit, men fikk ingen reaksjon. Nå vil ikke macen reagere på noen ting. Dersom jeg prøver å trykke på shutdown/restart/log off så skjer det ingenting. Dersom jeg prøver å starte safari/spotify/iTunes osv. så viser programmet i max 2 sek før det forsvinner igjen. Klarer heller ikke å komme innpå terminal så får ikke gjort noe der.

Dette ble veldig rotete, men håper dere forstod! Er veldig desperat her

Edit: Nvm, klarte å fikse det Dersom noen andre skulle ha et lignendes problem: Jeg prøvde å holde inne på/av knappen på tastaturet, men fikk beskjed om at "your mac is already shutting down". Jeg bare fortsatte å holde inne knappen i ca 10-20 sek så gikk den av. Så var det bare å skru den på igjen, så virket alt
Sist endret av 295638; 12. juli 2014 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
en restart løser som regel mange av problemene i en teknologisk hverden.
Trådstarter
Problemet her var jo at den ikke ville verken restarte eller skru seg av
Sitat av 295638 Vis innlegg
Problemet her var jo at den ikke ville verken restarte eller skru seg av
Vis hele sitatet...
du brukte jo svenskemetoden, altså, holdt av/på knappen inne til den slo seg av
Trådstarter
Må helt ærligt si at jeg hadde helt glømt ut svenskemetoden, da jeg alltid prøver å unngå å måtte bruke den