Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1376
Heisann!
Har en iPhone 5s som ikke låser seg opp når jeg slår den på? Jeg kan heller ikke bruke fingerprintern fordi det står at man må bruke kode første gang man låser den opp etter den har vært slått av...

-Takk for hjelpen
"Problemet" er jo at telefonen har en kode. En kode du har valgt - da jeg antar at dette er din telefon.

En løsning på problemet, hvis du har glemt eller "glemt" koden din - er å kjøre gjennoppretting i iTunes.
Sitat av DataGüru Vis innlegg
En løsning på problemet, hvis du har glemt eller "glemt" koden din - er å kjøre gjennoppretting i iTunes.
Vis hele sitatet...
Den må være låst opp for det desverre.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Den må være låst opp for det desverre.
Vis hele sitatet...
Sånn har det aldri vært før. Helt sikker? Dersom du setter telefonen i DFU-modus og gjenoppretter skal den ikke spørre deg om kode.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av DataGüru Vis innlegg
Sånn har det aldri vært før. Helt sikker? Dersom du setter telefonen i DFU-modus og gjenoppretter skal den ikke spørre deg om kode.
Vis hele sitatet...
De endret på dette for å lage en bedre "antityveri" funksjon.

Derimot undrer jeg på om man kan gjøre dette:

1.Logg inn på Icloud.com
2.Remote wipe/erase
3.Restore.

Jeg tror det skal fungere, men jeg er litt usikker. (NB: fungerer kun om du har satt opp Find My iphone)