Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  73 5777
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Sitat av Thoryllo
Jeg tenker på å bytte design til denne! hva synes dere? www.Thoryllo.com/thoryllo

Mvh. Thoryllo :wink:
www.Thoryllo.com
Vis hele sitatet...
Jeg synes den nye er finere og mer oversiktlig enn den gamle
Jepp. Myyye bedre thoryllo. Bytt! bytt! bytt! ^^
Veldig bra side!!!!!!

Var kanskje ikke så bra Gramatisk da..... :roll:

Eks.

Skjærer ping-pong baller i stykker og synker dem i aceton. Jeg bruker 20-100 ml aceton for hver ball (2,6 g celluloid). Er avhengig av hvor tykk du vil at det skal være. Vanligvis, bruker jeg 30 ml, og i annen anvendelser som trenger store mengder av NC lakk, bruker jeg 20 ml aceton. Når en ball blir dekket med aceton, vil de langsomt oppløse seg. Etter par av minutter du ville se de eser, det er godt, det betyr at aceton går (det står får på siden din..) inn i plasten. Aceton også blir grumsete. Forlat det for en time, rører den noen ganger i timen. Den endelig produkt ser ut som kondensert melk.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Ja skal gå over alle oppskrifter og rette alle gramatiske feil nå som jeg skal bytte design!
Når jeg skal bytte design skal jeg unasett putte oppskriftene inn i en annen fil og da kan jeg ta å lese over og rette.
De fleste feilene er engelske oppskrifter som jeg tar oversettelses program på og bare rette noen feil! men nå som det nye designet kommer vil alt av feil blir rettet :wink:
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Kanskje også litt dumt at det står navn på oppskrifter det ikke går ann å trykke på, men ellers en kjempe bra side. Jeg bruker den mye.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Hei igjen! Tenkte at jeg skulle bare informere om noe:
Thoryllo.com holder nå på å bli oppdatert.
Når siden kommer opp vil det være ca. 4 ganger mer info på Thoryllo.com!
Siden vil også få et nytt og bedre design, et mye bedre system og som jeg skrev ovenfor:
Ca. 4 ganger mer info enn det var før!
Det er usikkert når oppdateringen kommer, men jeg regner med å bli ferdig innen 4 til 10uker.
Jeg har i skrivende stund 3 personer som sitter nå og retter alle skrivefeil og grammatiske feil på oppskriftene og informasjonen.
Jeg har også blitt tipset masse over mail om hva som burde være med på siden og slik! Jeg får ca 5 e-poster om dagen angående Thoryllo.com
Nå holder jeg på å utvikle en stor ide som noen tipset meg om, noe som de fleste kommer til å få bruk for!
Thoryllo.com har blitt besøkt over 200.000 ganger i skrivende stund fra starten: Tirstag 24 Oktober 2006!
Ser ut som folk bruker Thoryllo.com masse og det er derfor jeg og 3 andre jobber veldig hart nå for å få siden mye bedre og mye større!
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Kult. Gleder meg til oppdateringen. Hadde også vært fett med noen "how to make" filmer, men en ting om gangen Keep up the good work!
det er jo en drit bra side, men du børr kansje gjøre det mer tydelig de gangene det er nødvendig med gassmaske og andre typer verneutstyr under produksjon:wink: men eller helt tipp topp
▼ ... over en uke senere ... ▼
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg fått litt hjelp og laget en bildeopplasting for bilder som du kan f.eks. bruke på din hjemmeside og på dette forumet!
http://www.thoryllo.com/bildeopplasting
Nå kan du bare laste opp bilder som er under 50kb, men det vil bli mye mer snart.
Bare last opp bilder som har med pyroteknikk, kjemi, synteser, tenningssystemer osv... Andre bilder vil bli slettet mest sansynelig.
Det vil muligens komme en videoopplasting, men det får vi se an, in til videre kan vi jo bruke Youtube som er stor, fin og rask når det gjelder video.
Og hvis noen lurer på hvordan de skal bruke denne siden til å legge opp bilder så se denne videoen:
http://www.youtube.com/watch?v=6aaJND7y-ho
Håper mange kommer til å bruke siden når de skal legge ut bilder på f.eks. dette forumet!
(Synes du 50bk er litt lite skriv det til meg med et innlegg her, PM eller kontakt meg her: http://www.thoryllo.com/kontaktmeg.php så skal jeg få til at man kan laste opp mye større bilder :wink:

Jeg har nå fått med en til på Thoryllo.com som nå jobber med å lage søk og logg inn system på siden Hele periodesystemet er ferdig det ble ca 300 Word sider med tekst! Og pyrodelen er ferdig rettet. Det går framover hver dag og Thoryllo.com er vist over en kvart million ganger! (over 250.000 ganger)
Http://www.Thoryllo.com[size=6][/size][size=6][/size]
Jøss, ikke verst. Stå på Ser frem til opplastnings-delen :wink:
Hadde vert veldig bra å kansje kunne legge opp litt mer en 50kb da, men det kommer vel kansje med tiden.
Siden kommer til å bli kjempebra med nytt design og mye bra pyro-info(som det finnes få gode, norske sider om).
En kjempebra og oversiktlig side, jeg bruker og kommer til å bruke den mye!
Ohh, mente "Ser frem til forbedringene til opplastnings-delen :P"
kjempe bra! skjekker innom siden nesten hver dag for å se etter oppdateringer Det "logg inn" systemet, er det sån at man må logge seg inn på siden for å komme til oppskrifter osv? har du en dato du skal ha den store oppdateringen eller kommer'n når du er ferdig?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det funker ikke å trykke på oppskriften: ANFO, Flashkrutt og Bombe av isfakkel. Er det pga. feil eller at du ikke har lagt ut oppskriftene?

Håper på at de er på plass om ikke så lenge.

Ellers en finfin side. Go design og oversikt.
Er nok fordi de ikke har kommet enda gitt :wink:
han gidder nok ikke og opdatere slike feil nå. Han tar nok alt i den store oppdateringen.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Riktig som du sider iBang; Jeg holder på noe så slikkelig å gjøre om thoryllo.com nå! Regner med at den nye og supre versjonen kommer om rundt 3 til 4 uker. Tok litt lengere tid enn jeg hadde regnet med fordi jeg fik et supert tilbud fra en webkoder som er snart ferdig med å lage adminpanel, søkefunksjon, masse fete ting til det nye systemet osv!
Hvis det er noen oppskrifter eller guider dere nå veldig vil ha så er det bare å sende meg en mail så skal jeg sende deg oppskriften!

Innen 1 uke vil også det komme en helt ny ting fra Thoryllo.com noe som jeg tror mange vil bruke ofte, men det kommer jeg tilbake til :wink:
Dere får bare smøre dere med tålmodighet til siden kommer, har vært syk(influensa) i 4dager nå, noe som er bra på en måte slik at jeg har jobbet rundt 10timer om dagen med den nye Thoryllo.com
Thoryllo.com har i skrivende stund blidt besøkt 261.899 ganger! Altså en del over en kvart million ganger, noe som jeg/vi er veldig stolte av.
Jeg sier vi pga. der er rundt 4stk som arbeider med Thoryllo.com nå.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
var innom thoryllo.com --> http://www.thoryllo.com/index.php?file=forside
veldig fint design thoryllo!! rett og slett dritbra !
Gleder meg til flere oppskrifter kommer ut og neste update
Wordpress? :P
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Jepp, siden er sånn ca. oppe nå. Siste versjon med mye mer info kommer opp om noen dager.
Hele periodesystemet med mye info om hvert stoff kommer også opp (er skrevet ferdig). Jeg fikk også læreren min til å lese over hele kjemidelen som snart kommer og rettet på noe og så at infoen stemte.
Supert at du liker det nye designet, jeg prøver også å holde det så enkelt og ryddig som mulig
Må takke mange for hjelp, og til "pyroteknikker" for noen guider og oppskrifter.
Neste update med mye mer kommer om litt!

Bjølg:
Nei, bruker ikke Wordpress.
En kompis som har kodet systemet selv. (Jeg har også hjulpet til) alt blir nå publisert og slikt på nettet så nå slipper jeg og åpne frontpage :lol: for å legge inn en ny siden!
Må i alle fall si at det nye designet var mye mer stilrent og mer oversiktlig enn det forrige. Så lenge de der oversettelsesprogramfeilene forsvinner er det fint lite å sette fingeren på, egentlig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Thoryllo, ikke for å mase men er den nye thoryllo snart ferdig?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg har lovet den ferdig veldig lenge nå.
Har vært en del å gjøre for meg i det siste halvåret/året.
Jeg må egentlig bare få satt meg ned en kveld eller 2. Har _mange_ oppskrifter og guider liggende som er renskrevet uten noen skrivefeil eller noen feil nesten.
Den kommer snart og denne gangen mener jeg snart. Folk spør meg hele tiden om når så skal få ræva i gir nå.
Har venta lenge på den siden for jeg er ny på pyro teknikk