Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 4005
Mye av de i bergen nå, er de legit? Er på forseglet glass
De er nok falske men er nok alprazolam i de, har testet de selv syntes det er mer funk i ksalol.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neppe... Kjøpte nettopp 2 glass xanax 2mg, alle er forseglet, ene går ut i 2022 og andre 2023, smaker verken bittert eller surt, minner meg mere om etizolam/valium, tok 2 stolper, ikke mye funk, de falske rivoene i omløp er mye bedre... disse stolpene var også dårlig presset, og smakte kalk/kritt, de glassene som var i omløp ifjord var kanongode og smakte bittert slik alprazolam skal gjøre..
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Send bilde? Mulig at du har kjøpt de med fentanyl/annet dritt i. Send bilde. Jeg ser med engang om de er ekte
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Send bilde? Mulig at du har kjøpt de med fentanyl/annet dritt i. Send bilde. Jeg ser med engang om de er ekte
Vis hele sitatet...
Hvilke er det fentanyl i om jeg tørr spørre?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stolpene det står "Xanax" på
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stolpene det står "Xanax" på
Vis hele sitatet...
Ja har du noe informasjon på det er fentanyl i stolpene?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor er det sånn at når jeg starter en tråd og spør om dette 2 ganger og legger ved bilde så blir det slettet begge gangene?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forresten det står U94 på stolpene mine
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stolpene det står "Xanax" på
Vis hele sitatet...
Hvis de er merket kun med 2 så er de 99% sikkert fentanyl i dem
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Hvis de er merket kun med 2 så er de 99% sikkert fentanyl i dem
Vis hele sitatet...
Hvorfor sprer du bullshit? Vet du hva fentanyl er? Har du noe informasjon på påstanden din?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, disse må være fake. Null funk i de. Smaker ikke i nærheten av riktig. Ser ut som ekte, forsegla glass og ser ikke hjemmepressa ut, men de funker ikke. Smaker helt feil, og feil konsistens når den løses opp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, disse må være fake. Null funk i de. Smaker ikke i nærheten av riktig. Ser ut som ekte, forsegla glass og ser ikke hjemmepressa ut, men de funker ikke. Smaker helt feil, og feil konsistens når den løses opp.
Vis hele sitatet...
Men når det er sagt, om det er fake så er det den beste forfalskninga jeg noengang har sett.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Men når det er sagt, om det er fake så er det den beste forfalskninga jeg noengang har sett.
Vis hele sitatet...
Reanonymize
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren


URL=https://imma.gr/100540xd4bd4][/url]



Ikke fentanyl i disse ihvertfall, da hadde det ihvertfall vært noe funk synes disse her var elendige....
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 3 mg av de der for 2 dager siden for å teste. Jeg syntes de funket for å være helt ærlig. Glemte til og med noen ting jeg hadde gjort. Sov bra men var alikevel litt "fyllesjuk" dagen etterpå slik jeg alltid pleier å være etter benzos.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor sprer du bullshit? Vet du hva fentanyl er? Har du noe informasjon på påstanden din?
Vis hele sitatet...
https://www.google.no/amp/s/www.bbc....ealth-47072413

Du skal være rimelig jævla feil informert om du ikke fikk med deg at det fløt over av disse i hele jævla verden for mindre ett et år siden

Var tilogmed noen fra fhi eller noe som tilogmed lagde egen konto her kun for å advare

Forresten; står det tabletski eller noe i den duren på glasset? Nærmere fortalt etiketten? Hadde nemlig et glass nå nylig det stod tabletski på og de slo ut meg
Sist endret av 420master; 4. desember 2020 kl. 20:36.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke med dere andre men, faen heller, hadde ikke hatt noe i mot fentanyl i stolpene mine
Sitat av 420master Vis innlegg
https://www.google.no/amp/s/www.bbc....ealth-47072413

Du skal være rimelig jævla feil informert om du ikke fikk med deg at det fløt over av disse i hele jævla verden for mindre ett et år siden

Var tilogmed noen fra fhi eller noe som tilogmed lagde egen konto her kun for å advare


Forresten; står det tabletski eller noe i den duren på glasset? Nærmere fortalt etiketten? Hadde nemlig et glass nå nylig det stod tabletski på og de slo ut meg
Vis hele sitatet...
De jeg har sto det tabletki på glasset på, tok 1 bar noen timer før jeg skulle legge meg og jeg glemte hele gårsdagen når jeg sto opp, futt i disse er det, men det mangler jo den bitre Alprazolam smaken, er det noen som vet hva det er i disse? (Vel å merke at jeg hadde drøyt 33dager uten noe form for benz og jeg ikke er innspist på benz, tar dem hovedsaklig medisinsk)

Jeg liker dem rimelig godt, men bakrusen er helt jævlig syns jeg, skulle gjerne visst hva jeg propper i meg.
Tror ikke det er Alprazolam i dem heller.

Kjenner ingen smak av det virkestoffet. Når det gjelder andre piller som Rivotril fant de Nitrazepam i blodet etter mistanke om ruskjøring for år siden.

Annen off-topic info: Det dukket opp kodein i tilegg til morfin (som det skal være etter heroin.) Og det ved flere anledninger.
Sist endret av Naturgrønn; 10. desember 2020 kl. 17:19.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Tror ikke det er Alprazolam i dem heller.

Kjenner ingen smak av det virkestoffet.
Vis hele sitatet...

Her er jeg enig, men har du noe anelse hva det kan være?
reach for the sun
Sitat av 420master Vis innlegg
https://www.google.no/amp/s/www.bbc....ealth-47072413

Du skal være rimelig jævla feil informert om du ikke fikk med deg at det fløt over av disse i hele jævla verden for mindre ett et år siden

Var tilogmed noen fra fhi eller noe som tilogmed lagde egen konto her kun for å advare

Forresten; står det tabletski eller noe i den duren på glasset? Nærmere fortalt etiketten? Hadde nemlig et glass nå nylig det stod tabletski på og de slo ut meg
Vis hele sitatet...

Dette var for 1 år siden. Ja det forekommer fentanyl i alt slags illegale benzo. Men pr dags dato har verken Legemiddelverket,fhi, tollen eller politiet advart mot fentanyl i omløp.




Ikke bruk det jeg sier som fasit, test stoffene deres for fentanyl og andre farlige stoffer.
Sist endret av ratita; 11. desember 2020 kl. 17:26. Grunn: Feil