Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 9175
Dette er min rapport fra dagen jeg tok 15 extacy piller på en kvell og en del weed.

Vi var 3 kompiser som hadde en 50 Knips av 3 forskjellige sorter.
la oss kalle de andre to for Ole og Pål

1. Pac-man/Ghost, blå pille som var formet som en pac-man/ghost
2. Batman, hvit rund pille med batman symbolet i mitten.
3. Er litt usikker på vilken den siste var, men den var blå med et spørsmåls tegnt i mitten (?).

Vi hadde et hus for oss sjøl, kl. var 7 og de begynte å bli litt mørkt.
Da satt vi alle i sofaen og chillet, da bestemte jeg og Ole oss før å ta den første pillen (pacman), Pål ventet litt for han var litt usikker på om han skulle ta eller ikke for han hadde tatt en del cola.

kl. 7.45 begynte vi å kjenne effekten av pillen, så jeg hoppet opp av sofaen med så mye ny energi, jeg bynte bare å gå fram og tilbake og sa "dette er fitte nice, Dette er fitte nice" og like etter så kicket den før Ole.

vi satte på musikk for fullt og begynte å sveve nesten i takten til musikken, gikk sangen rolig så gikk jeg rolig. vi holdt på i en 30min før vi satte oss ned igjen.

kl. 8.15 da begynte vi å snakke med Pål om hvor nice detta var og nesten tvingte han til å ta en han og.

kl. 8.30 så tok Pål 1 pacman, jeg og Ole tok 2 hver til av pacman og batman. så gikk vi bare rundt i kjøkkenet og stuen å surret rundt å ventet for de neste 2 til å kicke inn.

9.15 så gick jeg og pål opp på loftet å la oss ned i noen behaglige stoler, da jeg plutselig fikk øye på en utstoppet ugle som vi har stående der. Jeg tok den ned fra hylla å begynte å stryke på den, fjærne på ugla var så myke og deilige å ta på at jeg satt bare å strøyk på den.
Plutselig så river jeg ut en fjær og holder den med to fingrer opp i luften, og Pål ser på den som om de var de fineste han noen gang har sett, så jeg slepper den og blåser den bort, Pål hadde øynene sine på den som en ørn og slapp den ikke ut av syne, han prøvde å fange den, men mistet den på gulvet, og da hoppet han etter den.
Da skjønte jeg at E'n hadde kicka inn på han så jeg sa til han at du er helt fucked up og da skjønte han at E'n hadde kicket inn, så han hoppet opp og sprang ned trappa og ropte "den kicke, den kicke!" jeg sprang ned etter ham med ugla i handa og like etter så kicket min og Ole sin E inn.

Vi satte på musikk og da vi alle var i drit bra form!
Jeg og Ole gikk inn i kjøkkenet og der har vi en "øy" med vask og vaskemasking og sånt der. så vi begynte å gå rundt der, da jeg fikk øye på en blå penn som jeg synte blev helt sinnsykt intresangt, så jeg plokket opp den og holdt den foran meg mens jeg fortsatte å gå.
Da hører jeg Ole som går like bak meg si, at han også ville holde i penna.
Så jeg sa "nei, de er min penn" og gikk videre, han fulgte etter meg i håp om å få ta penna ifra meg. (har ingen anelse om hvorfor vi syntes den penna var så speciell, men den var god å holde i)

Etter en stund så satte vi oss i sofan igjenn å bare snakket og hørte på musikk.

kl. 10 så tok vi alle 2 til, en (?) hver og en batman.

Vi alle satt i sofaen og så kom vi på at de hadde vært nice me litt weed,
så vi ringte en kar som kom til meg med bil rundt 10.30, så vi diskuterte vem som var minst rusa til å ta å snakke me han, de blev Ole som gikk ned og ga han penger og sa at vi skulle ha 10g weed så dro de for å fikse for oss.

kl. 10.30 så kicket de nye 2 inn, nå var jeg og Ole inne på 5 E hver og vi var fucked up som fan.
jeg la meg ned på golvet og der blir jeg liggende i en stjerne form, med beina ut og armene ut. da fikk jeg tanken om at jeg lå som en sjøstjerne og da begynte jeg å overtale meg sjøl.

Min tanke gang:
"jeg ligger som en sjøstjerne, tenk om jeg var en sjøstjerne, tenk om æ e blitt ei sjøstjerne, æ e fan mæ ei sjøstjerne"

Da ser jeg Ole står over meg å sier "ka fan du gjør?" så svarte jeg "æ e ei sjøstjerne" så begynte han og flire å dro meg opp.

kl. blev 11 da noen plutselig banket på døra. vi alle fikk totalt noija om vem de kunne være, så kom vi på at de måtte være weeden.
så vi alle sprang ned, og da går Pål ut for å hente weeden.
han ser inn i bilen og roper til dem "de e jo faen feil folk" så slo han igjenn bildøra og gikk inn til oss igjen.
da spurte vi om han hadde betalt dem, så svarte han "nei, jeg har ikke betalt"
da får jeg og Ole nojja om at vi måtte betale dem så vi springer rundt å leiter etter pengene så når vi finner pengene springer Ole ut å gir dem pengene. så kom han inn igjen.

da ser jeg den ene komme ut av bilen og kommer mot døra, da viser de seg at de er feil kar vi gav pengene til og at de var min kompis som kom til meg uten å gi beskjed, så vi forklarte til han at vi var totalt fucked up og at han måtte dra.
vi gikk opp igjenn og satte oss.

kl. 11.30 så tok vi alle en til (på dette stadiet er jeg veldig usikker på va vi tok) litt senere så banker de på døra igjenn.
endelig kom han karn med weedet vårres så Ole sprang ned og fikset med de. Mens jeg og Pål satt oppe å snakket.

en 10min senere kommer han opp igjen med weede og vi er gira til å få mekka en.
vi ruller en feit joint me en 2er eller noe i, å lighter den opp.
når vi har røyket ferdig er da de virkelige fucked up hallisene slår til.

Jeg stomper jointen og legger meg ned i sofaen igjenn.

da plutselig får jeg øye på noe gult som ramler ned i fra taket, jeg ser bedre etter og får øye på at de er bananer, så jeg begynner å lure som fan hvor de kommer ifra, så jeg lener hodet mitt så langt bak som jeg kan og da får jeg øye på Donkey kong som plokker opp en banan og kaster på meg.

Da skjønte jeg at nu tripper vi til fan! så jeg ropte ut att jeg har halliser som bare fan! og da snappa Ole og Pål til og sa at de hadde de sykeste hallisene sjøl.

Vi lå der og snakket og så masse halliser.

jeg har vite persienner foran vinduet som er hvit, men jeg så bare grønt, 100 forskjellige grønnfarger, en ny grønnfarge på hver av de stripene.

Jeg sa til de andre at jeg måtte på dass så gikk jeg ned.

står forran dassen å prøver å pisse, da jeg ser ned i do skåla, da ser jeg 1000 vis av små grønne slanger eller makk. jeg sto kanskje i 10min å prøvde å få pisse, men var helt umulig.
så jeg takk opp boksa og snudde meg til håndfatet der jeg vasket ansiktet me litt vann. så ser jeg opp og inn i speilet.

Jeg ser meg selv, helt normal, så plutselig forandrer de speilbildet mitt til en helt annen person. Som var rundt 35 år og med svart hår og langt svart skjegg, da skjønte jeg at de var meg selv når jeg hadde blitt eldre.

så forvandles de om igjen til en 80 år gammel mann med grått skjegg og grått tynt hår. så jeg skjønte at dette må være meg selv når jeg er blitt gammel.

Plutselig så forvandles til meg selv igjen. så jeg står og ser på meg selv helt avslappet i ansiktet. da plutselig smiler speilbildet til meg og begynner å prate till meg.
Den sa til meg at jeg måtte besvare 3 spørsmål som jeg måtte svare rett på før å få lov til å forlate badet.
(er usikker på va de spørsmålene var men de var veldig dype spørsmål om meg selv)
etter at jeg hadde besvart alle 3 spørsmålene så sa speilbildet til meg at jeg hadde bestått testen og at jeg fikk gå ut av badet nå.

jeg gikk ut av badet. da hørte jeg Ole rope om de gikk bra med meg.
jeg ropte til bake at de gikk bra og at jeg hadde opplevte de sykeste inne på badet, så begge kom ned så forklarte jeg hva som hadde skjedd så sa de at jeg hadde vært inne på bade i 30min eller noe vi alle gikk opp igjen og satte oss.

kl. var rundt 12. da vi alle tok 1 til.
så gikk vi ned i kjelleren og satte oss for å mekke en ny joint.

Pål sitter å mekker jointen, de tar veldig lang tid for han å få mekka klart. men ingen av oss brydde for vi var så fucked up hele gjengen.

da han var klar me å mekke så la han alt i papiret og begynte å rulle jointen.
Helt plutselig så kaster han jointen ut over bordet og roper at de er slanger i jointen! vi flirte en del og sa at han bare skulle prøve på nytt. etter ca en 30min klarte han å mekke klart.

kl. 00.30 og før vi røket tok vi alle en til pille. da var vi inne på 8 hvær.

vi går opp og smoker jointen så ligger vi å chiller.
Da snur jeg meg til høyre å ser Pål snakker med noen.
Han sitter å bestiller pizza fra en kar som han tror står rett forran seg.

han sier
"jeg skal ha en pizza og en stor brus, og kan du dra å kjøpe en pakke cigg til meg" så tok han fram 1000kr og bare slapp ned på gulvet. så la han seg tilbake i sofaen igjen.

Jeg brydde meg ikke så mye for jeg hadde en annen kar som plaget meg.
De var en gammel gangster fra 60 tallet eller noe, med svart dress og en svart hatt som han hadde på seg, og de var skygge i ansiktet hannes så klarte ikke å se vem de var. etter en 5min så reiste jeg meg opp å ropte "ka fan e de du vill" uten å få noe svar tilbake.
brydde meg ikke så mye mer om de.

kl. 1 så hopper plutselig Pål opp fra sofaen og roper at pizzan er kommet så springer han til vinduet for å se. så kom han tilbake og sa at han må ha hørt feil. vi syntes de var på tide å fortelle han at han ikke hadde bestillet noen pizza. han begynte å lure som fan men brydde seg ikke så mye.

kl. 1.30 så tok vi alle 2 til. på dette stadeiet er jeg veldig usikker på va som skjedde ettersom vi var så sinnsykt rusa. vi alle var på 10 E hver.

De jeg husker var at vi alle var blitt enige om at vi var 4 personer her og at kanskje den 4 personen hadde forsvunnet eller tatt overdose og at vi hadde glømt av han, så vi begynte å gå rundt å leite etter han.
men vi fant ingen så vi blev enige om at vi bare var 3 personer, men at de føltes ut som om vi burde ha vært 4 personer der.

kl.2 så gikk Ole ned på do og da sier Pål til meg og sier at vi skal ta 1 till så vi kastet dem i oss. så gikk vi alle ned igjen, vi har 2 toaletter nede så jeg sto på ene og Pål på den andre begge har åpen dør, vi begge prøver å pisse men ingen av oss klarer de. vi står og roper til hverandre "klarer du å pisse" "Nei, klarer du" så vi gav opp etter 15min og gikk å satt oss i sofaen og jeg mekket en til.

da sier Ole at vi skal ta 2 til, og vi hadde glømt av at vi nettopp tok en, så vi kastet i oss 2 til alle sammen, da var jeg inne på min 13 E.

Vi gikk opp igjenn og røyket en til joint.

rundt kl. 3 rett etter vi hadde røyket, var vi så sinnsykt ruset at alt vi sa til kvarandre ga ingen mening. vi klarte ikke å snakke om samme tema i mer en 20sek, og dokket de opp et nytt ord så tok vi de bare derifra og snakket om de.
absolutt ingen ting gav mening av de vi snakket om, men vi alle forsto varandre. (skulle ønske jeg hadde de på film, for de var helt sinnsykt)

kl. 3.30 Jeg var aldrig redd eller noe under trippen før nå.
Jeg snur meg til høyre og ser på Pål, de ene øye går ned og de andre opp
Da blev jeg redd før at han kanskje hadde tatt overdose eller noe.

så jeg ropte PÅL og da snappet han ut og så på meg helt forskrekket og spurte "HVA?" jeg svarte at han hadde besvimt av og da sa han nei og va veldig dissorientert og klarte ikke å huske noe som helst, så jeg forklarte til han va som hadde skjedd, så skjønte han at han hadde svimt av.
De går ikke mer en 2 min så ligger han i sofaen me ene øye opp og andre ned igjenn og jeg ropte igjenn på han, han snappet ut og skjønte ingen ting.
dette holdt på i en 30min. (vi var alle så fitte rusa at vi ikke visste va vi skulle gjøre, annet en å vente å se om han blev bedre eller ringe ambulansen) men vi dreit i de og tok han ut for litt luft, han ble litt bedre.
så vi gikk inn igjen.

kl. var 5 og vi alle tok 1 og 2 hver til og mekket en joint.
dette var min 15 E og jeg var helt sinnsykt fucked.

etter dette husker jeg ikke så veldig mye, men vi røyket vel en til joint. og la oss i sofaen.

kl. blev 9 på morgenen og jeg kom på at jeg skulle ta et fly som gikk kl. 11
så jeg blev stressa som faen og sprang rundt i huse å begynte å rydde og pakke grejer.
kl. 10 blev jeg enda mer stressa fordi jeg ikke fikk tak på taxi så jeg hadde ikke peiling på hva jeg skulle gjøre. kl. blev 10.30 så sa jeg bare til hælvete me de flye så gikk vi opp å smoka en siste joint og bare lå å chillet.

THE FUCKING END!

håper dere liker mitt innlegg og unskyld for alle skrive feil.

Og jeg rekomenderer ikke å ta så mange knips...

PS: jeg husker ikke alt fra den natten men om jeg kommer på så legger jeg til de senere.

Kom gjerne med spørsmål!
Hva gjorde dere mellom kl 12 og kl 00:30? Blackout i 12,5 timer?
sorry begynner å bli litt trøtt her, har skreve feil. mener fra 19.00-05.00 på morgenen.
Tror han mente at de begynte 19.45 (7.45) på kvelden?
(Pledrik skulle være morsom)

Ellers, sinnsyke tilstander og ganske så idiotisk... Sikkert morsomt!
Det må jeg si.. Dere hadde iallefall telling på knipsa! Men uansett interessant å lese for en som ikke tar dop sjøl, satte i gang masse tanker i meg om hvordan det ville være å glemme det man vet til daglig, som f.eks at en stol er en stol. Så, bra!
Hørtes ut som en real skrøne.
Dette var en veldig spennende rapport. Jeg fant meg interessert i å lese resten, og se hvordan det ville ende igjennom hele teksten (og jeg leser sent som en skilpadde).

Det hørtes ut som dere hadde en heftig kveld, som må ha kostet en haug med penger, hehe.
Jeg håper dere alle har det bra nå.
Vi hadde de sinnsykt bra og artig som fan hele natta, ellers hadde vi jo ikke tatt så mange knips. Men vi kanskje tok noen for mange :P blir ikke å gjøre de igjen tror jeg :P og jeg var aldrig redd under turen, bare når kompisn min satt og svimte av..


Money's no problem
hahaha, ture-huer! var kult å lese.
Pleier aldri å skrive innlegg her, men må bare spøre hvor retard en må være for å stappe i seg 15e på en kveld?

Når sant skal sies er hallusinasjoner på store mengder mdma og weed sykt interessant og morsomt, men virker ikke som du vet så mye om hva diverse rusmidler kan gjøre med fysikken/psyken din ved store inntak.

Rusmidler skal være en treat i den ellers "kjedelige" hverdag, noe dere helt klart har misforstått er reelt.

Lykke til!
Jeg er veldig spent på hvordan dere følte der dagen etter? for å ikke snakke om uka etter.
Dagen etter fölte jeg meg ganske bra faktisk men var nokk ganske rusa enda.
Men på den andre dagen var jeg mer depprimert en jeg noen gang har värt i hele mitt liv.
Tanker om alt mulig, som bare blev negative tanker. Så vi satt egentlig bare stille jeg og pål å så
på tv og röyket jointer etter joints. dette fikk meg til å föle meg bedre.
Var deprimert i noen dager men ikke like ille som på dag 2.
Artig lesning, ingen tvil om det! Det er nok riktig som du sier, dette var litt i overkant mange på en kveld. 15 E på den korte tiden klarer rett og slett ikke hjernen å fordøye, så mange av de pillene dere tok ble nok bare overfladiske.

Se for deg at hode ditt er en trakt. Hvis du fyller en trakt full med vann, så må du vente til vannstanden i trakten har sunket, før man kan fylle på mer. Hvis ikke vil vannet renne over og dermed gå til spille. Dere kastet mange E ut av vinduet denne kvelden...

Men veldig bra at du deler dette

Av ren nysgjerrighet, hvor gammel er du?
jeg blir 20 og takk for seriøse tilbakemeldinger!
Hei.

Som dere kanskje forstår fra tittelen så er det jeg som er Ole.

Jeg gidder ikke skrive så mye om hvilken tider de forskjellige tingene foregikk på da dere har fått noe forståelse fra selve tråden.

Det hele startet rett etter jeg var ferdig på jobb egentlig. Jeg dro opp til RollingRolex.

Jeg og RR tok vår første pacman sammen, og etter en stund kicket disse inn.
Vil også bare si at det kan hende jeg skriver noe som ikke stemmer helt med hvordan RR husker det, men dere har nok forståelse for det.

Jeg husker at vi satt stille, det startet med at man fikk en følelse av varme som fylte hele toppen av hodet, og det begynte å krible i hele kroppen.
Jeg skjønte fort at jeg måtte få meg opp og i litt aktivitet.

Det var ekstremt vanskelig å klare å sitte helt i ro, om jeg prøvde så satt jeg bare å ristet på den ene foten, noe som ble veldig frustrerende, og man fant fort ut at det beste var å røre på seg så mye som mulig.

Alle fargene blir forsterket, alt virker så fint og flott, og man kan ikke være negativ om så man prøver.

Jeg og RR gikk rundt, at og frem i en stund, dette var helt fantastisk behagelig. Det å bare gå rundt å se. Tenk dere det, at noe så simpelt som å gå kan føles som noe av det mest fantastiske man har opplevd.

Alt virker så surrealistisk på en måte, det føles ikke ut som det man ser egentlig er virkelig da alt er så fantastisk pent. (Må sies at jeg er en mye mer positiv person enn RR er i fra utgangspunktet, hehe)

Det eneste jeg klarer å huske noe skikkelig ordentlig var at i starten så gikk man bare rundt å så. Jeg og RR bare gikk i ringer rundt det han kaller i sin tekst for en øy på kjøkkenet.

Jeg tror vi gikk rundt denne i evigheter, spesielt etter at RR fant den lille pennen vi begge ville holde og ha for oss selv.

Jeg personlig ble veldig opphengt i denne pennen, og man ble nesten litt sur fordi man ikke fikk lovt å ha det som man selv ville, men samtidig gjor det meg ingenting å gå bak RR for å bare se på den.

Etter en liten stund fikk jeg holde pennen selv, eller jeg tok den fra RR. Husker ikke helt. Og tenk dere en helt vanlig blå kulepenn som er gjennomsiktig noen steder og blå der man trykker inn og ut og på den man kan henge på skjorten etc.

Denne lille saken ble midtpunktet i livet mitt akkurat når jeg holdt den og så på den. Det var det eneste som hadde min oppmerksomhet så lenge jeg holdt den i hånden.

Er litt artig og tenke på når man til vanlig aldri bryr seg om noen som helst penn.

Det neste jeg husker som har noen betydning for dere å lese er at jeg plutselig ser RR ligge å krype på gulvet, han bare kryper rundt som en tulling på alle fire. Det som var så rart var at jeg syntes selv, når jeg sto å så på han, at han gjore det på en ganske elegant og god måte. Vet ærligtalt ikke om han er så flink å gå på alle fire til vanlig eller ikke. Har aldri sett han gjøre det i Edru tilstand, haha.

Plutselig legger han seg ned og strekker føtter og armer så langt ut så som det går ann, nå ligger han mellom øya på kjøkkenet og trappen.
Jeg fortsetter å gå litt att og frem. Ser ut av vinduet, og fy fader så mange fine ting det var å se på. Om jeg kunne tatt bilder med synet mitt ville jeg fått noen av de vakreste bildene noen gang tatt.

Plutselig slår det en tanke meg at jeg ikke bare kan la RR ligge på gulvet, og spør hva han holder på med. Det eneste jeg får som svar er at han er en sjøstjerne, eneste jeg klarer å tenke er "fy faen for en retard." Og sier kanskje dette høyt også. Før jeg spør om han vil opp, er ikke sikker på at jeg spurte, men han kom hvertfall opp fra gulvet x)

Så er det egentlig ganske mye som jeg ikke husker, eller ikke klarer å sette en finger på. Altså, etter dette har jeg egentlig ikke peiling på når ting skjedde eller ikke skjedde x)

MEN, jeg skal se en film nå. Og fortsetter heller på dette senere.
Jeg må få samlet tankene mine litt og fokusere på denne kvelden litt bedre enn jeg klarer nå så skal dere få lese mer om dere er interessert.

Si ifra om det er ønskelig da!
Sitat av Sanekane Vis innlegg
Si ifra om det er ønskelig da!
Vis hele sitatet...
Ønskelig for min del

Finner slik lesning intressant
Jeg tenkte jeg skulle fortsette der jeg slapp i går.

Etter at RR kom seg opp av gulvet, etter at han selv klarte å overbevise seg selv om at han var en sjøstjerne så er ting ganske vanskelig å sette en finger på. Jeg klarer ikke helt å huske hvor og når ting skjedde. Men det er ikke så viktig da det mest interessante kanskje er å lese om hvordan jeg selv hadde det inne i hodet.

Det å fokusere på noe var kanskje noe av det letteste noen gang nå.
Jeg fant interesse i alt, men problemet var ikke å fokusere men å holde fokuset på samme sak i mer enn 5 minutter sammenhengende. Synet mitt flakket hele tiden mellom forskjellige ting, og tankene som gikk rundt i hodet mitt var bare positive, samtidig som jeg tenket "FY FAEN jeg er så fucked up, men fy faen hvor fantastisk deilig jeg har det."

Når RR og Pål satt oppe, etter at vi alle hatt tatt noen piller til, dette var da Pål også hadde tatt.

Altså, rett før Pål kom springende ned å ropte at "Det kicker, det kicker!".
Så hadde jeg sotte nede alene i stuen i en liten stund, jeg klarer ikke huske alt som skjedde, men spesielt en hendelse kom jeg på når jeg sitter her å skriver, var at jeg satte å så ut av vinduet, plutselig kom det en liten fuggel, jeg har glemt hvordan man skriver fuggel -.-, haha.

Den bare fløy at og frem foran vinduet flere ganger, jeg husker jeg røyste meg opp for å gå nermere vinduet, jeg bare sto å så på denne lille søte fuglen fly at og frem. Og det som var så fascinerende var at jeg aldri har studert en fuggel så mye som da, jeg har egentlig ikke tenkt over hvor fantastisk flott en fugl er bygget opp. Jeg husker det faktisk sinnsykt godt nå hvordan den så ut.
Den kunne ikke vært noe større enn hva hånden min er, den var stort sett mest brun, med noen hvite spotter og nesten litt rufsete fjær, og de elegante bevegelsene, nesten som jeg er blitt fugle elsker etter dette, hehe.

Deretter satte jeg meg bare ned, og husker ingenting før Pål kom springende ned.

Nå skal jeg hoppe litt, fordi det ikke er så mye av interesse som skjer videre.
Utenom det at når jeg eventuelt skulle ned på toalettet for å pisse elns, jeg hadde ingen problemer denne kvelden med å gå på toalettet som RR og Pål hadde, så stirret jeg inn i speilet hver eneste gang, fordi jeg ikke klarte å skjønne hvor spesiell øynene mine var. De var helt nifst blanke, og pupillene var helt enormt store, dette syntes jeg var helt uffatelig tøft.

Nå har vi fått røyket, og det har skjedd litt forskjellige ting, vi har egentlig bare sottet å snakket helt siden vi fikk weeden, hvertfall som jeg kan huske.

Det neste jeg husker er at RR plutselig hopper til og sier at han har halliser som faen. Da slår det meg hva jeg faktisk har logget å sett på.
Det jeg så var helt syke greier, og noe helt vilt syke og detaljerte halliser..!

Det jeg husker er at jeg ligger med hodet bak på sofaen og bare ser opp i taket.

Plutselig ser jeg masse farger klatter som danner seg rundt i taket, akkurat som discolys nesten. Disse discofargene bare danser att og frem, plutselig begynner de å gå mer og mer sammen, de danner en regnbue. Regnbuen blir deretter til et nordlys, nordlyset skifter farger jevnlig, fra rød til blå og til grønn, også tilbake til rød.
På et lite sekund står plutselig hele taket i fyr og flammer, jeg bryr meg ikke, fordi jeg vet innerst inne at dette ikke er ekte, så jeg ligger bare å nyter det på en måte.

Det tar ikke lange tiden før jeg begynner å se at det er noe som rører seg inne i flammene og plutselig ser jeg en stor drage komme flyvende ut!
Dette derimot var helt sykt! Jeg ble ikke redd eller noe, men fy flate hvor detaljert den dragen var! Helt sinnsykt, tenk dere en drage fra Skyrim elns, stor skall drage som var helt svart med rødskjær i seg.

Skallene var store, flotte og robuste!
Og dragen nølte ikke med å vifte fra seg for å komme seg dit den ville, og jeg fant fort ut hvor den var på vei.
Det tar ikke lange tiden før jeg mer eller mindre får se ut ifra dragens syn. Jeg ser den fly over trær og en stor åker, jeg ser plutselig en landsby med et stort slott. Dragen flyr fortere og fortere, og kommer nærmere og nærmere slottet og den lille landsbyen.

Når dragen er rett over landsbyen ser jeg masse mennesker som springer i panikk rundt om kring, og dragen spruter ut flamme på alle husene. Deretter lander han på bakken. Jafser i seg noen mennesker, og tenk dere, dette fikk jeg se i detaljer nesten, helt sykt sier jeg bare!

Men så hoppet jo RR til, så jeg datt også ut av det.
Dette var kanskje det mest interessante jeg noen gang har opplevd.

Etter dette var det nok bare en hendelse til som var noe av det merkverdige, da RR hadde forklart hva han hadde opplevd av å bare stå å se seg selv i speilet. Så hadde han bedt meg gjøre det samme, så jeg gjore jo det, da jeg kunne få se noe jeg ikke kom til å glemme.

Jeg stilte meg foran et speil på en av de mange badene RR har i huset, og sto å så på meg selv, det var ikke så mye som skjedde med en gang, men jeg sto å fokuserte på øynene mine.

Plutselig ser jeg at hele venstre øyeparti begynner å sige ned, jeg måtte jo ta meg selv i ansiktet for å passe på at det ikke var tilfelle.
Det var det jo da ikke, men øyet siger fortsatt ned fra ansiktet.
Plutselig begynner hele ansiktet mitt å "smelte" av på en måte. Dette var ganske freaky men samtidig veldig interessant, jeg hadde nok freaket mer om jeg ikke hadde vært på XTC. Da man blir så positiv.

Så tenk dere dette.
Du står å ser deg selv i speilet, ansiktet ditt smelter vekk på en måte, og du ser bare lagene vises, først blir huden borte, så ser man blod, kjøtt og muskelvev. Deretter begynner man å se skjelettet og til slutt står du bare å ser på hodeskallen din uten verken ører, nese eller øyne.

Når du tar opp hånden for å kjenne deg selv i ansiktet så ser du at hånden blir skjelett når du kommer innenfor ansikts området. Så jeg kunne stå å holde halve hånden utenfor og halve innenfor. Dette var spesielt! Og kanskje for sykt til at det kunne ha skjedd. Men har funnet ut at stoff kan gjøre noe helt vannvittig syke ting med hodet ditt! Da jeg har andre fortellinger og opplevelser fra andre ganger, men det tar vi en annen gang!

Jeg vet ikke helt hvor oversiktlig og bra skrevet det her er. Men dere får bare stille spørsmål om det var noe dere ville vite mer om, eller om det er noe som er uklart.

Samtidig som jeg nå skriver så kan jeg jo også fortelle litt om hvordan jeg har vært i ettertid av denne hendelsen.

Etter dette har jeg vært generelt mye mer positiv, jeg har faktisk vanskligheter med å være negativ, og jeg syntes ting generelt er mye penere enn før. Jeg kan for eksempel stoppe opp å bare nyte naturen, noe jeg aldri før har gjort. Jeg kan stoppe å bare se på et fjell, og tenke, hvor fantastisk flott det er.

Jeg finner også ting mye mer interessante. Og generelt over er jeg blitt en mye mer positiv person. Og dette syntes jeg bare er flott.

Men denne hendelsen skjedde jo på en Mandag.

Nedturen min kom ikke før fredagen! Og fy faen så dårlig jeg ble da. Jeg klarte ikke sove, drømmene mine var helt sykt ille. Var bare død, elendighet og monstre. Jeg ble så psykisk redd av det ene marerittet mitt at jeg fysisk holdt meg selv igjen, da jeg i drømmen ble holdt igjen!

Men som sakt, etter dette har jeg ikke vært plaget med noen form for negative ting.
Da jeg bare er blitt mer positiv.


Håper dette var interessant!
Og jeg takker for din oppmerksomhet.

Og en liten ting til!

Jeg og RR skal snart kose oss med noe Mexicanske Psilocybe cubensis, og kommer til å skrive en tripprapport på denne også, om det er noe merkverdig for dere å lese selvfølgelig!
▼ ... over et år senere ... ▼
Bumper en gammel tråd her... Men det er pga noe jeg finner overmåte interessant. Det du beskriver i siste avsnittet, med at du 'holder deg selv igjen fysisk' i drømmen høres ut som en klassisk søvnparalyse. Noe mange opplever etter bruk av MDMA (undertegnede ikludert). Kun 1 av 10 personer opplever dette på regelmessig basis (undertegnede inkl.), med ettereffekt av MDMA virker som om er en slags katalysator for søvnparalyser. Ikke hørt om det? Det er 'maren som rir deg', derav ordet mareritt, eller, nightmare. Andre som har opplevd lignende?