Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 3395
Morn og god dag i stua!
Da jeg våknet i formiddag hadde jeg fått en hentemelding på SMS.
Den lyder følgende:

Hentemelding om pakke fre Prizelius Robert AS. Oppgi hentekode ****. Hentes på postkontor ******** *********. Kollinr. (langt nummer).. spor pakken på (nettadresse)
Hilsen Posten.

Etter et googlesøk fant jeg fram til at dette er en vin og spritside.
Jeg er mindreårig og venter ikke noe pakke fra norge. Har bestillt noe stæsj på Ebay, men ikke noe alkohol.
Må jeg vise legitimasjon når jeg henter den tror dere? Og har noe peiling på hvorfor jeg har fått pakke fra de?
Det erjo sendt til meg siden de tydelig vis har telefonnummeret mitt!
er vel virkelig bare en måte å finne det ut på ? gå å hent pakka di da vel.
Om du har sendt mail til Jägermeister om å få merchandise, så blir det sendt via dette firmaet. (Iallefall for min del.)
Tviler sterkt på at du må vise legitimasjon når du henter med posten, vil ikke tro posten har noe med det å gjøre, og om det skjer finn på noe som at du skulle plukke den opp for foreldre, siden du var rundt der : ser ut som at du har fått gratis drikke da Er ikke verst det heller? Eller?
Sitat av BloodDrunk14 Vis innlegg
Det erjo sendt til meg siden de tydelig vis har telefonnummeret mitt!
Vis hele sitatet...
Hvem som helst kan oppgi feil telefonnummer, så sannsynligvis er det det som er problemet.
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Om du har sendt mail til Jägermeister om å få merchandise, så blir det sendt via dette firmaet. (Iallefall for min del.)
Vis hele sitatet...
Ja for faen! Hadde jeg jo glemt!
Takk!
Det er godt mulig du må vise leg på postkontoret, men det er for å identifisere deg, ikke kontrollere om du er gammel nok til i forhold til pakkens innhold eller ikke. Det har ikke de postansatte noe med.
Sitat av Wiiimp Vis innlegg
Tviler sterkt på at du må vise legitimasjon når du henter med posten, vil ikke tro posten har noe med det å gjøre, og om det skjer finn på noe som at du skulle plukke den opp for foreldre, siden du var rundt der : ser ut som at du har fått gratis drikke da Er ikke verst det heller? Eller?
Vis hele sitatet...
Man skal vise legg når man henter pakker på postkontoret. Dette er for og forsikre seg om at det er deg som henter pakken, innholdet i pakken vet de ikke på postkontoret så det er ikke noen fare og hente den ut.
Sitat av moan1244 Vis innlegg
Det er godt mulig du må vise leg på postkontoret, men det er for å identifisere deg, ikke kontrollere om du er gammel nok til i forhold til pakkens innhold eller ikke. Det har ikke de postansatte noe med.
Vis hele sitatet...
Det går an å bestille alkohol fra Vinmonopolet.no som blir levert av posten, og da må de postansatte sjekke alder på vedkommende. Det står på pakken, og det kommer opp på skjermen når pakken scannes. Det er sikkert ikke tilfellet her, men jeg ville bare opplyse om at det finnes situasjoner der alderen sjekkes.
Det var en pakke fra jägermeister! To pakker shotglass, to luer, to barhåndduker, to buffer, en helletut og to nøkkelringer!
Lyst på noe jäger stuff jeg også! Spurte du bare på jägermeister sin hjemmeside ell om å få noe shit ell? Har en kammerat som fikk noen shotglass å div derifra men hugser ikkje heit hva han gjorde.. :P
Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Lyst på noe jäger stuff jeg også! Spurte du bare på jägermeister sin hjemmeside ell om å få noe shit ell? Har en kammerat som fikk noen shotglass å div derifra men hugser ikkje heit hva han gjorde.. :P
Vis hele sitatet...
Jeg skreiv en mail om at jeg har tenkt å lage privat bar hjemme, og om de hadde noe stæsj til overs. Fikk en mail noen dager senere der de spurte etter telefonnummer og fødselsdato. Hørte ikke noe mer fra de før jeg fikk melding i morges!
Bare søk på jägermeister på google og finn hjemmesiden deres, så finner du ''kontakt oss'' eller noe i den duren!
Sitat av BloodDrunk14 Vis innlegg
Jeg skreiv en mail om at jeg har tenkt å lage privat bar hjemme, og om de hadde noe stæsj til overs. Fikk en mail noen dager senere der de spurte etter telefonnummer og fødselsdato. Hørte ikke noe mer fra de før jeg fikk melding i morges!
Bare søk på jägermeister på google og finn hjemmesiden deres, så finner du ''kontakt oss'' eller noe i den duren!
Vis hele sitatet...
Ah, nais! Takker

Sitat av Gtx85 Vis innlegg
Ah, nais! Takker
Vis hele sitatet...
Kostet det deg noe i frakt ellr no sånnt? :P
Sitat av Gtx85 Vis innlegg

Kostet det deg noe i frakt ellr no sånnt? :P
Vis hele sitatet...
Nope! De sa ingen ting før det kom pakke i posten til meg!
Har man hentekoden på sms slik som du har fått nå, så regnes det som bekreftelse på at du er mottaker av pakken.
Har aldri måtte vist legitimasjon ved å vise fram pakkelapp heller, kun skrevet under ved utlevering.
Sist endret av Skyfx; 17. mars 2013 kl. 12:56.
Har sendt en mail til de selv, fikk svar nå og de etterlyste fødselsnummer, adresse og telefonnummer.
Jeg er ikke fylt 20 enda, skrev du fake fødselsdag?
Sitat av packman Vis innlegg
Har sendt en mail til de selv, fikk svar nå og de etterlyste fødselsnummer, adresse og telefonnummer.
Jeg er ikke fylt 20 enda, skrev du fake fødselsdag?
Vis hele sitatet...
Skrev at jeg var født i 1992! Tok vel en ukes tid uten et pip fra den kanten, så var det pakke til meg! De shotglassene var faktisk jævlig fine! 12 stk (2x6) i glass med inngravering på! Still de opp på en av barhånddukene på et bord eller noe så har man meget snasen dekor!
Hva er det egentlig dere sender mail om? Spør dere bare om de har noen ting til dere?
Tror denne "få-gratis-ting"-metoden slutter å funke rimelig fort om halve Freak prøver seg samtidig
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av STAbana Vis innlegg
Hva er det egentlig dere sender mail om? Spør dere bare om de har noen ting til dere?
Vis hele sitatet...
Sier at man skal pusse opp bar i kjelleren eller noe sånt.

Sitat av binkabi Vis innlegg
Tror denne "få-gratis-ting"-metoden slutter å funke rimelig fort om halve Freak prøver seg samtidig
Vis hele sitatet...
Det har jo funka i over et år nå, så det kommer vel til å fortsette å fungere fremover. Jeger er hvertfall mer enn villige til å gi ut effekter.