Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  127 9730
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Gamertag; erextion

GTA4 FTW
Sist endret av daimeno; 18. mai 2008 kl. 22:16.
Krollo91

GtaIV
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sny Pelican

Spiller vel egentlig jævlig lite Live, men men
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hoppetussa

Spiller vanligvis Gears of War, Halo 3, og sånt
Sitat av Allure
mitt er Carzas, går mye i PES6 og Gears of War atm=)
Vis hele sitatet...
Jeg skal adde deg og deretter knuse gørra ut av deg i PES
HaloMarine55
Thomasfroysa
Min er fedrik tha man
Spiller for det meste halo 3 eller cod 4. men varier egentlig veldig.
saadsaad gta all day!
Shinokin, spiller Halo 3 atm. Join!
Alex Saviorself


TF2 - GTA IV - COD4 - BF:BC
▼ ... noen uker senere ... ▼
aYc smooku

GTA IV, Gears of War, Call of duty 4, Ghost Recon Advanced Warfigher, Lost Planet, Halo3

Skal ha Gears of War 2, Bionic Commando next!:P
snegler

Foreløpig GTA IV, Team Fortress, Rainbow Six Vegas
Baandeks . Spiller bare Gitarhero 3 :]
Sist endret av B3ndx; 7. juli 2008 kl. 13:14.
Enkz0rz

BF: Bad Company, Viva Pinata Party Animals, Small Arms
Xbox3604dummies e nicket mitt. legg meg til!

har ikke spilt alt for mye for tiden, men party animals, forza 2, viva pinata.
min er European Psycho spiller mest bad company
Fant nettopp ut noe utrolig morsomt noe på XBOX LIVE som er verdt og nevne, men here we goes.

Når du registrerer deg via XBoxen og skal velge hemmelig spørsmål og svar litt uti registreringen så kan du velge mellom en del spørsmål du skal skrive svar til, jeg valgte jo "What is your favourite fictional character?" og for moroskyld svarte jeg "God" (som i gud). Da dukket det opp en feilmelding "This is not a fictional character, please select another answer." eller noe i den duren

Men Mitt nick på XBOX LIVE er Scr0tummakk1

Spiller Skate og GTA4.
Sist endret av Pagliacci; 14. juli 2008 kl. 15:53.
Jahnz her... Spiller mest COD4 og GTA4 (litt forza og gears ogå)...
Går under nicket phubd.
Spiller nesten bare Halo 3, og Call of Duty 4 på XBOX LIVE.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Slenger meg på; Skydgg

spiller for det meste halo 3, og mest sannsynlig CoD4 om noen uker.

Hadde vært hyggelig å tatt noen matcher med noen nFF-freaker en kveld
Hvor mye koster det for xbox live??
▼ ... over en måned senere ... ▼
LekendeLett Cod4 og Bad company
Gamertag: prometevs
Spiller i hovedsak Call of Duty 4 og BF: Bad Company, men spiller også Rainbow Six: Vegas 2 og Ace Combat 6 i ny og ne.
Gamertag: mortenesdahl, har nettopp klart å rote meg til live, men kommer nok til å gå mye i bad company og fifa 09.

Prøver å spille fifa 09 live på xbox 360. Fant fort ut at jeg måtte registrere meg på EA sin side og linke den profilen opp mot xboxlive profilen min. Når jeg prøver å linke profilene opp mot hverandre får jeg opp en melding om at EA ikke finner xboxlive profilen jeg har skrevet inn. Vet at jeg har skrevet riktig xboxlive profil.

Noen som kan hjelpe?

På forhånd takk for hjelpen.
DustyKillah, speller stort sett bare Rainbow Six Vegas 2
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som vet hvordan man sier opp live abb? Har plutselig to stk abb på to forskjellige mails. Tror vi drev å ordna med det i fylla en gang. Men nå blir jeg ihvertfall trukket 2*59 hver måned hvor det ene er på en konto jeg ikke bruker.
Ganske sikker på du må ringe Microsoft på et nummer du finner på Google

Min tag er forøvrig DrBabyInspector. Det går i Fifa09 og BF:BC
Jeg får fortsatt ikke fifa09 til å virke til live jeg.. EA sier til meg at de har serverproblemer. Men tror det bare er tull i og med at alle jeg kjenner spiller fifa09 live. Kan det ha noe med åpne porter i router å gjøre? Mener å ha hørt noe om dette.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Gamertag: TurboAciid

Er på min andre uke med Xbox360, så det går hovedsaklig i GTA4. Har ellers bare Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda(kjøpte bundle).
Gamertag: Spyder striker

Gears 2 ftw!!!!
TauntingDefcon
DragonStian
hadde det plutselig jævlig travelt med å komme med på Live(ny Xbob og hd-tv), ingen av mine vanlige nick var ledig så da ble det det første å beste som slei gjennom skallen.
spiller for det meste RPG men send meg en pm på live kommer jeg på GTA, call of duty 4 eller rainbow six.
Vaillot er mitt!
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
mkeeey

Fekk meg nettop xbox, så går bare smått i GoW, og leker med litt med de medfølgende kungfu panda og legogreiene. Kjøper med Battlefield Bad Company idag, noen som spiller det?
Mannyboi

Spiller litt forskjellig, bla GoW, Shaun White Snowboarding, Amped 3, Lego Indiana Jones, Skate og GTA IV... og BOMBERMAN LIVE!
Part time ninja
locked65's Avatar
Pannekake67
Jeg spiller:
Guitar Hero 3
Shadowrun
Ghost recon
Amped 3
Ghost recon: Advanced warfighter
TrakTord

Anyone up for a game of UNO? :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen her som spille BF:BC?
Mairax er meg! ;D
Gamertag: Azog6

Spiller mye på en gang egentlig
Akkuratt nå er disse de mest aktuelle:
COD:WOW
Fable 2
Prince of Persia
GH:WT
Dynasty Warriors 6
Shaun White
COD4:MW
Guitar Hero 3
mitt gamer tag er mobilix
Hadde vært morsomt med NFF lag på ett eller annet spill, men sjangsene er vel heller små for at nok folk gidder å spille samme spill på samme tiden, men viss vi finner et populært spill som folk hadde giddet å spille hadde det vært morsomt.

Tenker ikke på noe seriøst, men bare på gøy
jepp...eneste problem er jo at xbox live sliter med at ikke alle routere er kompitabel med xbox live...sånn som det jeg sliter med...kommer på nett uten problem men får ikke spillt mot folk i venne lista mi pga NAT....pokker så kjipt
Hmm, har ikke merka noe jeg, men så spiller jeg lite med venner og mest med random folk, men har merka på COD:WOW at selv om det et ca. 160.000 mennesker online tar det laaang tid før jeg får lov til å joine noen...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Mitt er xxakselxx
etter litt hodekløing og forbannelser ringte jeg til nte som leverer fibern til meg..og der fikk jeg hjelp til å sette opp routern sånn at xboxn hadde sin egen port.. så nå funker alt fjellstøtt fra min side.
Har nå byttet gamertag til:
iB L Oby

Nå om dagen er det heller ikke så mye Halo 2 som spilles, da Halo 3 ble lansert for ca. et års tid siden