Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 795
Har sett litt på denne pwo’en: https://bodyshock.pro/en/products/at...dmha-3946.html

Ser at den inneholder både dmaa, dmha og phenibut. Noen som har erfaring med disse stoffene?
Veldig lav dose phenibut, trenger minst 750mg for å kjenne noe som helst. Vær forsiktig med phenibut. Ekstremt avhengighetsskapende og får abstinensene til heroin til å virke som en tur i parken. Samtidig må man ta store doser (flere gram) over uker/måneder for å ende opp med slike abstinenser.

Tenker ikke å skremme deg men kjekt å vite hva du begir deg ut på. Sikkert en veldig kjekk PWO om du får den gjennom tollen.
Sitat av Nanobob Vis innlegg
Har sett litt på denne pwo’en: https://bodyshock.pro/en/products/at...dmha-3946.html

Ser at den inneholder både dmaa, dmha og phenibut. Noen som har erfaring med disse stoffene?
Vis hele sitatet...
Lykke til med å få produktene til Bodyshock igjennom tollen. Har bestilt PWO derfra fire ganger og alle gangene ble det stoppet og destruert. Kanskje bare jeg som har hatt maks uflaks, hvilke erfaringer har folk med denne nettsiden anyway?
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Lykke til med å få produktene til Bodyshock igjennom tollen. Har bestilt PWO derfra fire ganger og alle gangene ble det stoppet og destruert. Kanskje bare jeg som har hatt maks uflaks, hvilke erfaringer har folk med denne nettsiden anyway?
Vis hele sitatet...
Ah. Den er kjip. Må vel lete rundt litt mer da…
Jeg har denne, og synes den er ok. Slike PWOer blir litt vel mye for min del.

Fungerer fint hvis man er helt død en dag. Men tror jeg har brukt den 5 ganger på 6mnd..
Sitat av Shreddy Vis innlegg
Jeg har denne, og synes den er ok. Slike PWOer blir litt vel mye for min del.

Fungerer fint hvis man er helt død en dag. Men tror jeg har brukt den 5 ganger på 6mnd..
Vis hele sitatet...
Bestilte du på nett?
Sitat av TAketbrett Vis innlegg
Bestilte du på nett?
Vis hele sitatet...
Nei, har en kontakt som fikser slike PWOer.
Har erfaring fra de 3 nevnte. Alle 3 fungerer utmerket, det er dose avhengig.
Jeg brukte netopp et preparat som skulle ha : 100mg koffein,100mg efedrin, 100mg dmaa. Syntes det fungerte dårlig. Hver for seg er de jo utmerket til sitt bruk.
Sist endret av BrewGrow; 27. september 2022 kl. 04:41. Grunn: Skrive Leif
Anonym bruker
"Rede Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Phenibut kan være ganske hardt for magen, ikke noen ambefaling men er nok mest skadereduserende å gå for dosene som blir brukt terapeutisk i Russland og der omkring. Har man det i pulverform så er det ikke bare å drikke det ned med vann, det etser tennene.

Trenger ikke mye i det hele tatt for å få angstdempende og antidepp. effekt, og hvis du vil oppnå eufori så er det rett og slett et kjedelig rusmiddel etter min mening. Men for en som er veldig deppa så blir det fort en god dag, dog utvikler man fort toleranse så man må være smart med det. Best å heller få til noe med legen hvis man vil ha angstdempende selvsagt.