Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1127
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått tak i noen tabletter oxy 40 mg.
Skal jeg først suge av det belegget utenpå? For så å løse det opp i en sprøyte med vann, filtrere gjennom bomull og skyte?
Eller gjøres det på andre måter?
Vet ikke, men tabletter er laget for å svelges, ikke injiseres. Lykke til (:
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for det
Joda, er klar over det, men trapper ned fra verre ting, så jeg lurer bare på fremgangsmåten, det kommer til å skytes og vil gjerne gjøre det på «riktig» måte selvom det ikke er riktig å skyte det
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg prøvde å løse den opp i en sprøyte med vann, men den var jo totalt umulig å løse opp… så jeg svelga det.
Noen som har tips til hvordan man kan få løst opp oxycontin i vann?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vask av fargelaget i et glass.
Det er renere enn i munnen.
Ikke rett over vasken, den blir glatt og vil gå rett i vannlåsen.
Knus, bland i vann og gi det et lite oppkok. Filtrer.
Evt gjenta prosess, kjøl ned, skyt.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg synes dog de funker bedre oralt. Knust, pakket og svelget.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk, da tar jeg de oralt. Skal prøve å legge vekk alt. Har nettopp seponert subutex som jeg har injisjert i årevis, men har tatt det mer i nesa og under tunga den siste tiden. Så det går riktig vei. Men i dag klarte jeg bare ikke mer og skaffa 5 stk 40 mg oxycontin. Det står i felleskatalogen at de virker best etter 3 timer. Men har noen erfaring med når man begynner å merke effekt? Jeg knuste den, kokte opp, men fikk ikke blanda det ordentlig ut så jeg svelga det på tom mage. Er full av abstinenser og vil helst at den skal virke asap, ikke om tre timer
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anyone? Har ikke vært så dårlig og desperat på lange tider. Å skulle avruse seg selv alene hjemme er faen meg ingen spøk…
Villa tatt det oral man om du har noe dmt eller den Jungel tobakken med dmt. Da blir du 50 ganger mere rusa enn heroin. Hero aleine kommer ikke I nærheten.
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke dmt, har noen få oxy og noen tramadol