Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 505
Heisann, ny her.
Jeg lurer på om noen av dere vet om jeg tisser reint om 50 dager? Jeg har røyket så og si hver dag i ca to måneder, før dette hadde jeg en pause på tre måneder og fikk vel rensket hele systemet da. Har sett noen plasser at de sier det kan ta helt opp mot 90 dager å bli rein på det værste, men dette er sikkert mennesker som har røyka hver dag i mange år uten pause? Har altså 51 dager igjen til testen, tror dere jeg kommer til å tisse reint innen den tid?
I tillegg lurer jeg på om noen har erfaring med Toxin rid? Kjøpte et produkt kalt «Toxin rid 10 day detox program» fra USA for noen dager siden for å være helt sikker på at jeg skal tisse reint, men har begynt å bli usikker på legaliteten rundt dette i Norge? Det inneholder kun vitaminer og mineraler så ikke noe ulovlig innhold, men vet aldri i dette landet dessverre… Setter pris på alt av svar!
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
90% sikkert at du pisser reint imo, men tiden vil vise. THC lagres i fett, så hvis du er mye aktiv/trener og forbrenner fett i de 50 dagene øker sannsynligheten for å pisse reint.