Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2186
Så på dagens episode av Spillet og la merke til en liten detalj.
Nå er jeg litt usikker på hva hun heter, men det er hun med rød kjole til høyre.

https://ibb.co/4fCHf6x

Har TV2 lov til å vise dette uten samtykke?
Sist endret av erris1; 17. mars 2024 kl. 09:04.
Hvorfor skal de ikke ha lov til det. Hun er selv klar over at hun blir filmet og herregud det er en nippel, en nippel wtf, jesus. Hadde hun ønsket å gå naken kunne tv2 sendt det også uten å sensurere det om de ønsket,
Hvordan i svarten klarte du overhodet å legge merke til det?
23 år etter at Rodney og Anette pulte på Big Brother har noen observert en nippel på fjernsynet. Føkk jeg begynner å bli gammel.
Kan ikke se noen nippel der jeg.
Sitat av Dough Vis innlegg
23 år etter at Rodney og Anette pulte på Big Brother har noen observert en nippel på fjernsynet. Føkk jeg begynner å bli gammel.
Vis hele sitatet...
Lars Joakim ftw
Sitat av FranZe Vis innlegg
Kan ikke se noen nippel der jeg.
Vis hele sitatet...
Enig! ser heller ikke noen nippel, men litt areola
For helvete, nå sender jeg en sint mail.
Jeg trodde verden kom til å stå til påske jeg, men fy faen vi var nære.
De som tar seg nært av det i dag må vel være ekstremt religiøse.
Legg ned tv2 med en gang, håper folk tar til gatene
Shit, en nippel. Håper det går bra med deg TS.
Etter hva jeg kan se er det ikke mye nippel å spore, men kanskje litt Areola
Neppe et problem for TV2 å vise, og sannsynligvis har de fulle rettigheter og samtykke til å sende episoden.

Pust med magen og ta livet med ro.

EDIT: Trigger advarsel, det er en faktisk nippel på linken...
Sist endret av Cikey; 17. mars 2024 kl. 23:04. Grunn: trigger
Sitat av erris1 Vis innlegg
Har TV2 lov til å vise dette uten samtykke?
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at det er uten samtykke?
Man skal være passe bra creep om man driver å pauser tv-serier så fort det er litt bar hud og kløft på skjermen, for å se nærmere etter om man kan spotte noe nippel i et kvart sekund.

Og som andre har påpekt, det er areola og ikke en brystvorte du ser.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Man skal være passe bra creep om man driver å pauser tv-serier så fort det er litt bar hud og kløft på skjermen, for å se nærmere etter om man kan spotte noe nippel i et kvart sekund.

Og som andre har påpekt, det er areola og ikke en brystvorte du ser.
Vis hele sitatet...
Husker vi gutta holdte på sånn når vi var en 12-13. Var det en antydning tid nippel, pupp eller rumpe så ble det skreket "spol tilbake!" Fra alle mann. Var flinkere til å observere sånne detaljer for 20 år siden
Så episoden i går uten å legge merke til dette. Men skjønner nå hvorfor jeg sov veldig urolig i natt. Skal sende klagebrev asap.
Sitat av tmortenk Vis innlegg
Jeg trodde verden kom til å stå til påske jeg, men fy faen vi var nære.
Vis hele sitatet...
Romerriket viste også nippler mot slutten, og vi vet alle hvordan det gikk. Enden er nær.
De viser tits i VG og dagblad. Spør deg heller selv hvorfor du spoler tilbake, tar bilde og legger det ut på nett. Er vel mer moralsk og juridisk forkastelig det.