Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2136
Hejsan, prøvde å søke.

Har helt glemt navnet på den serien om en gjeng mongolide mennesker som bor sammen i et lite nabolag. Er en slags reality serie, kan noen si meg hva den heter?
Tangerudbakken?
http://webtv.tvnorge.no/ContentData/TVNorge/Tangerud_Small_eps01.jpg
grusom stavefeil du har der.

TV serien du sikter til heter "tangerudbakken borettslag".
Hele serien ligger på youtube.
«Paradise Hotel» heter den.
Sist endret av Viva la Opium; 13. mai 2011 kl. 08:27.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
«Paradise Hotel» heter den.
Vis hele sitatet...
Selv om at det kanskje er litt lavmål å være med på en realityserie har årets deltakere vist seerne en helt annen side av denne serien. Ja, det er mye fyll og annet som de fleste ikke kan forstå at de klarer å gjøre forran kameraet, men de er bare en gjeng med ungdommer som lever livet fullt ut. For å være ærlig misunner jeg dem egentlig mtp. stedet de får være på, og alt de får ved å være der. Det å få feste og more seg atpåtil er jo bare en fordel; luksus imho.

Så det at du dømmer dem for å være tilbakestående sier kanskje mer om deg enn det gjør om deltakerne? At du er fordomsfull er det vertfall ingenting å si på.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
det de får av alkohol er det vi ser de drikke på tv, hverken mer eller mindre. en kompis som kjenner en av disse som har vært med tidligere.

var visst bare møkk og være med på, da de ikke fikk lov til og gjøre som de vil, og blei neste kommandert til og hekke
Sitat av waf Vis innlegg
Selv om at det kanskje er litt lavmål å være med på en realityserie har årets deltakere vist seerne en helt annen side av denne serien. Ja, det er mye fyll og annet som de fleste ikke kan forstå at de klarer å gjøre forran kameraet, men de er bare en gjeng med ungdommer som lever livet fullt ut. For å være ærlig misunner jeg dem egentlig mtp. stedet de får være på, og alt de får ved å være der. Det å få feste og more seg atpåtil er jo bare en fordel; luksus imho.

Så det at du dømmer dem for å være tilbakestående sier kanskje mer om deg enn det gjør om deltakerne? At du er fordomsfull er det vertfall ingenting å si på.
Vis hele sitatet...
Nå må en vel ikke ta alt som skrives på Internett blodig seriøst heller, vel?

Jeg har ærlig talt ikke sett mer enn ti sekunder av «Paradise Hotel», og da var det en naken mann opp ned i et badekar/dusj som viftet med tissen på skjermen. Kom ikke som noe sjokk at han er/var aktiv i FRP, btw.

Uansett, min kommentar var ment som en spøk, folk får gjøre som de vil, jeg dømmer ingen.
Sist endret av Viva la Opium; 13. mai 2011 kl. 10:20.
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Kom ikke som noe sjokk at han er/var aktiv i FRP, btw.
Vis hele sitatet...
Nei ass. Fra nå av forbinner jeg hele FRP partiet med folk som kjører helikopter med penisen sin på tv. Det er jo såååå typisk. Fuck dem.
Sist endret av Haagens; 13. mai 2011 kl. 10:40.
De er jo mongolide for å ødelegge masse jobbmuligheter fremover for en sjanse til å vinne 100k eller hva enn det er. Du kan si at de lever livet fullt ut. Jeg kan si at de ødelegger for seg selv for "15 minutes of fame".
Sitat av Haagens Vis innlegg
Nei ass. Fra nå av forbinner jeg hele FRP partiet med folk som kjører helikopter med penisen sin på tv. Det er jo såååå typisk. Fuck dem.
Vis hele sitatet...
Nei man forbinder dem med tullinger
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Nå må en vel ikke ta alt som skrives på Internett blodig seriøst heller, vel?

Jeg har ærlig talt ikke sett mer enn ti sekunder av «Paradise Hotel», og da var det en naken mann opp ned i et badekar/dusj som viftet med tissen på skjermen. Kom ikke som noe sjokk at han er/var aktiv i FRP, btw.

Uansett, min kommentar var ment som en spøk, folk får gjøre som de vil, jeg dømmer ingen.
Vis hele sitatet...
Mannen du så som viftet med tissen, var lett den kuleste og mest interessante personen på Paradise hotel. Det har alltid vært sånn at alle deltakerne der er overflatiske, narsissistiske og uinteressante mennesker. Men Mats (mannen med tissen), er så sinnsykt interessant og spesiell at jeg MÅTTE begynne å se på Paradise når han kom inn. Resten av Paradisegjengen er noen totale suppehuer.

Beklager for OT, det var nok Tangerudbakken borettslag ja, selv om det allerede er nevnt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av waf Vis innlegg
For å være ærlig misunner jeg dem egentlig mtp. stedet de får være på, og alt de får ved å være der. Det å få feste og more seg atpåtil er jo bare en fordel; luksus imho.
Vis hele sitatet...
Jeg misunner dem ikke i det hele tatt. Man har jo ikke akkurat en veldig spennende ferie. Man låses inne på et hotell og der skal du være; sammen med en gjeng raringer. Heldigvis får du jo sprit, men skulle drukket mye for å takle den kjedsomheten og rastløsheten jeg hadde følt etter 1 uke på det hotellet.