Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1416
Hei!
Jeg vil bruke google translate til å oversette fra norsk til tysk på siden min.
Jeg har laget det i flash og jeg lurer på om det er lovlig?

Sånn ser det ut: http://oversette.moo.no/

Mvh,,
Tror ikke Google har noen store problemer med det der nei...

Men du har ikke vurdert å bruke API-et deres?

Edit: Eller kanskjere enda enklere: http://www.webappers.com/2009/03/16/...translate-api/
Sist endret av Ozma; 31. oktober 2009 kl. 13:00.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Tror ikke Google har noen store problemer med det der nei...

Men du har ikke vurdert å bruke API-et deres?

Edit: Eller kanskjere enda enklere: http://www.webappers.com/2009/03/16/...translate-api/
Vis hele sitatet...
ok, da er alt greit
Jeg vil helst bruke den jeg har nå, men ellers takk for tipset.
skjønner ikke helt hva som er vitsen men.. den videresender jo bare til google translate sine sider?
Sist endret av epledisco; 31. oktober 2009 kl. 13:35.
Sitat av epledisco Vis innlegg
skjønner ikke helt hva som er vitsen men.. den videresender jo bare til google translate sine sider?
Vis hele sitatet...
Ja det gjør den, men det er sånn vi skal ha det
Da kan jo folk like godt bare bruke google translate?
Det meste google legger ut er uansett åpen kildekode og de tjener ikke noe på google translate uansett, så vil tro du kan gjøre som du vil.
(Hvis den bare linker til google translate gir jo det dem bare mer trafikk)
Jeg må bare si at google translate overhodet ikke oversetter grammatisk riktig!
Hvor godt google translate oversetter er vel så som så. Det du gjør med nettsiden din er nok helt greit
Sitat av Fickledick Vis innlegg
Jeg må bare si at google translate overhodet ikke oversetter grammatisk riktig!
Vis hele sitatet...
De fleste oversettelses tjenestene på nett er vel ubrukelige når det kommer til grammatikk?
Tror du må ut med en slant for et program som oversetter, i tillegg ser over at grammatikken er rett.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
De fleste oversettelses tjenestene på nett er vel ubrukelige når det kommer til grammatikk?
Tror du må ut med en slant for et program som oversetter, i tillegg ser over at grammatikken er rett.
Vis hele sitatet...
Men Google Translate blir stadig bedre. Man kan legge inn en egen oversettelse hvis man finer feil i oversettelsen.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Fickledick Vis innlegg
Jeg må bare si at google translate overhodet ikke oversetter grammatisk riktig!
Vis hele sitatet...
Tja, av gratistjenestene på nett er nok Google Translate den som gjør det best på gramatikkfronten. Den er i det minste langt mer intelligent enn "ord for ord"-oversettelser jeg har sett andre sider har gjort.
Stemmer, men den har noen merkelige settninger den også. Mer skal jo ikke være forlanget enn at det er noenlunde greit.