Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1261
Etter ca. 1 og en halv måned på skolen har jeg forstått at den skolen jeg går på ikke er helt for meg, og vurderer derfor å bytte til en privatskole i Oslo? Er det noen som noe om de forskjellige skolene, for eksempel miljøet, lærerne osv.
Skolene jeg tenker på mest er vel Sonans, Akademiet, OPG og Heltberg. Kom gjerne med forslag.
KG er bra. Lite religiøst.
Hva slags skolegang er du ute etter? Vil du gå i en vanlig klasse, være del av et klassemiljø, og kjøre et vanlig 3-års løp? Eller vil du gå på skolen kun for å lære, effektivt pløye gjennom hele fag på ett år, og gå opp som privatist?
Sist endret av mentalmelt; 16. oktober 2015 kl. 18:42.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hva slags skolegang er du ute etter? Vil du gå i en vanlig klasse, være del av et klassemiljø, og kjøre et vanlig 3-års løp? Eller vil du gå på skolen kun for å lære, effektivt pløye gjennom hele fag på ett år, og gå opp som privatist?
Vis hele sitatet...
Vanlig 3-års løp.
Hold deg langt unna Sonans hvis du misliker innvandrere bare littegrann. Gjør egt ikke det personlig, men når 23/25 elever i klassen er pakistanere kan det bli litt mye. Uansett er det generelt dårlig skole med merkelige lærere lmao.

Tror Akademiet skal være bra tho, har venner som går det
Jeg gikk på noroff vgs ,det var ihvertfall ikke en hyggelig opplevelse bortsett fra klassekameratene mine var det alt i alt en kjip opplevelse.
Kan anbefale OPG varmt. Tipp topp for deg hvis du har muligheten til å begynne der
Sist endret av Penesmurfen; 16. oktober 2015 kl. 21:17.