Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6047
For en stund siden syntes jeg å huske at man kunne bytte inn sin gamle ps3 for å få prosent på en ps4, vet noen om dette tilbudet fortsatt gjelder? Jeg har ca 100 spill ved siden av hvis det hjelper noe...

Ps3en er 3-4 måneder gammel, og er nesten ikke brukt da jeg fikk ny pga reklamasjonsretten.
Sist endret av Sandertn; 29. mars 2015 kl. 21:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så lenge du ikke har RGB kabelen så tar de ikke imot brukte konsoller.
Ellers kjøper både Game og Gamestop inn brukte konsoller året rundt, prisen du får ligger på rundt 5-600 kr samt at det er vel mellom 10-100kr per spill
Du får mer på finn.no. 1000kr ca.
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Så lenge du ikke har RGB kabelen så tar de ikke imot brukte konsoller.
Ellers kjøper både Game og Gamestop inn brukte konsoller året rundt, prisen du får ligger på rundt 5-600 kr samt at det er vel mellom 10-100kr per spill
Vis hele sitatet...
Hmmm, er kanskje vedre å selge på finn da, hvor mye tenker dere jeg kan ta per spill?
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Hmmm, er kanskje vedre å selge på finn da, hvor mye tenker dere jeg kan ta per spill?
Vis hele sitatet...
Litt innsats må man nesten være villig til å legge inn selv:

http://www.finn.no/finn/torget/resultat?keyword=PS3

Se på de andre annonsene og legg deg på samme / lavere nivå. Husk at prisen selger forlanger ikke nødvendigvis er prisen produktet faktisk blir solgt til. Følg gjerne med noen dager før du legger ut din egen annonse. Da ser du hvilke annonser / priser som fungerer og faktisk blir solgt (korrekt pris) og hvilke som blir liggende over tid (for høy pris).
Hostinger.no
72 3
Jeg fikk 1,500 avslag da jeg solgte min Xbox 360 med to kontrollere og 5 spill i bytte mot en PS4, du må ha alt med som den har orginalt når du kjøper den for at de skal kjøpe den av deg.
ikke selg.. Du får bare lommerusk tilbake.. Mye bedre å pakke det ned og spare på det!
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ikke selg.. Du får bare lommerusk tilbake.. Mye bedre å pakke det ned og spare på det!
Vis hele sitatet...
Sant nok, men når bloodborne er ute ekskulivt for ps4 blir mann desperat :P
hvis du har ca 100 spill utenom + ps3en, ville jeg prøvd og selge ps'3en + 5 - 10 spill for 1000kr, og resten av spillene for 50 -100 kr spillet via finn.no så får du deg en gratis ps4 + noen spill
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Sant nok, men når bloodborne er ute ekskulivt for ps4 blir mann desperat :P
Vis hele sitatet...
Tar ikke lang tid å spare opp 4000-5000kr.. Feks ta deg en ekstrajobb.
Trådstarter
Ett litt annet spm, kan noen fortelle meg hva bloodborne koster på playstation store? Får ikke googla det.
Nå fant jeg råd
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Får ikke googla det.
Vis hele sitatet...
Jasså. Hva søker du på? Fant det på første treff:

Bloodborne + Playstation Store + Price

Lykke til!
Trådstarter
Sitat av Penesmurfen Vis innlegg
Jasså. Hva søker du på? Fant det på første treff:

Bloodborne + Playstation Store + Price

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Fant det nå som jeg brukte pcen! Takk for hjelpa alle sammen